Przeglądasz wpisy z tego tagu:

#admin

1
0
Sztos

@hejto dalibyście radę wrzucić licznik możliwych znaków przy komentarzach? Nie ma nic bardziej denerwującego, jak się da komentarz ponad rozmiar, a guziczek do komentowania jest szary i potem człowiek szuka gdzie uciąć i jak rozdzielić żeby można było opublikować Dzięki.

Zaloguj się aby komentować

Devy, jest feature request.
Fajnie by było gdyby po najechaniu na #tag/@username wyskakiwał dymek w którym można obserwować/czarnolistować.
Pozdrawiam cieplutko i życzę smacznej kawusi.

hejto2 lata temu

@megawonsz9 potwierdzamy mamy już tą opcje- przecież istniejemy już 2 tygodnie!

Zaloguj się aby komentować

jeqonStatysta

Klikając na avatar nie mając żadnych powiadomień, one i tak przez chwile próbują się załadować, chyba tak nie powinno być. Oczywiście to nie problem tylko drobny bug UI, taka tylko moja sugestia

Problem widać na filmie (swoją drogą, szkoda że nie można dodawać, choćby z limitem kilku MB na początek )

https://youtu.be/EtkhIrav2ns

Testowane na przeglądarce Chrome Android

jeqon2 lata temu

No to to chodziło, że ich nie ma, dlatego się pojawiają i znikają. Ale wydaje mi się, że jak ich nie ma to te okno nie powinno się pojawiać. Strona powinna najpierw sprawdzić czy jakieś powiadomienia są, a później je wyświetlić. W tym wypadku najpierw chce je wyświetlić, a później panel znika, bo ich nie ma

Teraz oczywiście już problemu nie ma

0

Zaloguj się aby komentować

A nie dało by sie tak, że użytkownik wkleja link do zdjęcia, i to zdjęcie sie wyświetla w poście jako ? czy czego sie tam w dzisiejszym webdevie używa
Bo w sumie po co zasrywać dyski na serwerze memami

Inspektor_RODO2 lata temu

kurła chodzi o IFRAME

0

Zaloguj się aby komentować

Dobra admin 10 plusow i wrzocam fotke bez mord bo sie dygam. Go

Rastablasta2 lata temu

@Chudy_John właśnie! @lubieplackijohn ma rację, oddawaj nasze plusy kryminalisto oszukańczy!

Wołam @hejto bo mamy tu wyłudza za i oszusta. Naciąga na plusy i se leci w kulki! Domagamy się sprawiedliwości!

0
AlfonsHither2 lata temu

@chudy_john jak będziesz ładny to zostaniesz moją naczelną kurwą

0
Chudy_John2 lata temu

No wrzucilem downy

0

Zaloguj się aby komentować

0

Dobra. To kolejny dzien na tym portalu. Nic nowego nie widze. Admin zarobia na portalu pewni nic a zapierdala jak by nic nie zarabial. Dorob synek jakies fajne elementy. Nie wiem kurwa. Cos co przyciagnie ludzi i zaltywizuje obecnych. Jakies zawody

@Chudy_John to kogo?

0
Chudy_John2 lata temu

Mojego terapeuty

0
Chudy_John2 lata temu

Nie no jaja sobie robie

0

Zaloguj się aby komentować

Donoszę o spierdoleniu się powiadomień. Mimo, że wszystkie odczytałem nadal mi wisi niebieska trójka. Proszę to naprawić, gdyż chuj mnie strzela.

ZdzislawKrecina2 lata temu

Już się naprawiło. Przepraszam za wywołanie kwasu.

0

Zaloguj się aby komentować

bukaStatysta

W sumie to wszystko wygląda spoko, działa, komentarze wyświetlają się w odpowiedniej kolejności, tagi...
Gratulacje, dobra robota w tak krótkim czasie

Minus: na telefonie zmiana z „logowania” na „rejestrację” trochę mało widoczna

Nie wiem czy zawarcie słowa „hejt” w nazwie social media to dobry pomysł. Żeby nie było, rozumiem żart

mike-litoris2 lata temu

mediom wystarczy powiedzieć że pomysł na serwis wziął się podczas kończenia nocnej warty w serwerowni. patrząc przez okno na zadłużoną willę, w szybie odbił sie czyjś facebook. lustrzane odbicie było lekko rozmazane. I rzekł wtedy admin "hej, to facebook?". słowa tak mocno rezonowały z pomysłem zainspirowanym odbiciem w zaparowanej szybie że dały początek portalowi "Hej,to!" znanemu jako @hejto

hejto2 lata temu

@buka racja poprawimy, nazwa się przyjeła więc mamy nadzieje, że nie będzie to jakoś hardcorowo hejterski portal .

buka2 lata temu

@hejto Już obecnie prezentuje się i działa lepiej niż „ten konkurencyjny” oraz atmosfera jest przyjemniejsza. Mam nadzieję, że tak zostanie

0

Zaloguj się aby komentować

12