Zdjęcie w tle
Sztuka Sprawiedliwa

Społeczność

Sztuka Sprawiedliwa

191

Miejsce kontemplacji nad Sztuką Sprawiedliwą.

rakokuc

Zbrojmistrz Pennis najwidoczniej (jeszcze) nie wie kim jest Król Szczurów i na czym polega jego potęga.

Zaloguj się aby komentować

dev update: udało się wczytać skille postaci (pewnie, żeby to działało też z sejwami trzeba będzie refaktorować, żeby czytało z tabeli tylko jeśli nie mamy jeszcze sejwa, ale na razie ujdzie) #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

fa241726-f643-4fad-88da-5e11a9d5c792
Ziutson

Jak to wypuścisz na rynek (premiera 21:37?) to mój kumpel zrobi salto ze szczęścia.

MrGerwant

@Ziutson teraz próbowałem zrobić wyświetlanie szczegółów przy najechaniu myszą na ikonę skilla, ale to crashuje Unreala z jakiegoś powodu

Zaloguj się aby komentować

mtriciak33

Elegancko, zrobione jak dla obcego

Tyglys

Zajebioza, można łazić po cudzych podwórkach i ogródkach i wpierdalać swoje 3 grosze Dodaj jeszcze opcje wyjebywania śmieci do lasu

MrGerwant

@Tyglys nie wiem po co wgl miałoby w grze być wyrzucanie śmieci, ale grzebanie po śmietnikach w poszukiwaniu jedzenia jak najbardziej

Tyglys

@MrGerwant jakiś quest może? Wyjebywanie starego tapczanu do lasu ze szwagrem XD

Tomekku

@MrGerwant Panie... a gdzie Tuje przy tych nowych domach? Zero realizmu...

MrGerwant

@Tomekku mapa jest gotowa tak w 60%, więc trochę rzeczy jeszcze się pojawi

Tomekku

@MrGerwant no ja myślę, nie ma obijania się, porządne polskie domy i betonoza muszą być!

Zaloguj się aby komentować

Dev update: zacząłem majstrować z przechodzeniem w tryb walki i pojawił się mały problem. Sprawa wygląda tak, że mam klasę (nazwałem ją FightEncounter), ktora spawnuje jednego przeciwnika, który ma 2 komponenty kolizji: pierwszy, żeby ścigać gracza, drugi, żeby rozpocząć walkę (co powoduje usunięcie tegoż przeciwnika i zespawnowanie od jednego do czterech losowych, przeniesienie drużyny gracza na właściwe miejsce, wyłączenie inputu z klawiatury i tak dalej). Wszystko działało dobrze, tylko, jako że nie wiedziałem jak obrócić kamerę gracza do pierwotnej pozycji, postanowiłem dodać kamerę do wspomnianej klasy i przełączyć na nią gdy przechodzimy do walki. I tu właśnie pojawił się problem, bo najpierw źle obracało postacie a potem jak dodałem nowy pusty komponent jako roota, myśląc, że to naprawię, przestało spawnować przeciwnika ścigającego gracza w ogóle #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

okazało się, że jak umieszczę obiekt trochę wyżej to spawnuje, ale przy przełączaniu kamery z jakiegoś powodu nie używa kamery z tego komponentu co dodałem, tylko umieszcza widok tam gdzie sam obiekt i nie widać postaci

Zaloguj się aby komentować

Okrupnik

@MrGerwant pjoter zrub kwentina tarantulo

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

MrGerwant

Bonus: ikony skilli Petrusa

7a1a6fba-9fe6-48ee-968e-3b329f0f2e21
ad6d8a65-2c97-433e-9d30-317e945274bd
bcb0d2eb-d8db-4c86-b20e-8ddf12c3949e
DiscoKhan

@MrGerwant nie wiem czy tutaj niesprawiedliwe nie postąpię ale miałem nadzieję na efekt spłaszczania przy śmierci albo jakiś taki bardziej absurdalną animację która nie będzie zbytnio pasować do woelu sytuacji.


Takie pojęcie all-in w stylistykę gry xd

Piechur

A gdyby zamiast tego dać dwa X na oczy, wywalić jęzor i obrócić 90° w lewo? I jeszcze taki efekt dźwiękowy, krótkie "y!"

Zaloguj się aby komentować

Rudolf

@MrGerwant a gdzie sprajt zdychania

MrGerwant

@Rudolf będzie, będzie, dla każdego członka druzyny

Zaloguj się aby komentować

DiscoKhan

@MrGerwant bardzo ładny wir

MrGerwant

@DiscoKhan A dziękuję, dziękuję

Adonix

Czyli kretynizmy z wykopu dotarły na hejto

DiscoKhan

@Adonix po kim, powiadam, po kim takie niesprawiedliwe, niegodne słowa powtarzasz? Albowiem rzekł Król Szczurów - kto chytry jest na cudze nieszczęście tego nieszczęście nie dotknie tylko dotknie go sprawiedliwość. In exelcis wirus, ament.

Zaloguj się aby komentować

CyberDomino

no, burek to nie jest kura, ale obowiązki ojca... ᴅᴜʀᴀ ʟᴇx ᴅᴇs ʟᴇx

Zaloguj się aby komentować

MrGerwant

Wygląda na to, że Śwagier będzie miał portret w pełnym rynsztunku. Jako bonus wrzucam kolejne 2 budynki które pojawią się w Sieradzu

3eccf86b-8866-406e-9cda-975982841739
1d6adae1-dcc9-4cf4-b40b-5080c82af128

Zaloguj się aby komentować

@DiscoKhan prosił, żeby odwracać drużynę z kierunkiem ruchu, na szczęście to było w miarę proste i w sumie może działać dla każdej postaci - Janusza i przeciwników też, także z funkcji odpowiedzialnych za input gracza mogę skasować kod, który odwraca sprajta głównego bohatera, skoro robię to w klasie nadrzędnej a jak dam przeciwnikom wykrywanie postaci to też powinno zadziałać (jeśli piszę bełkotliwie to dlatego, że jestem chory od 2-3 dni) https://youtu.be/50gvpeh013Q #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

@UmytaPacha kamera w unrealu działa tak, że jeśli coś ma z nią zdrerzenie (chyba że ma ustawione ignorowanie kamery) to wtedy przysuwa się bliżej - dlatego jak janusza zasłaniają inne postacie to przybliża mu bebzona

Mr_Swistak

Jak coś to mam z 8 lat expa w unity, także jak złapiesz jakieś problemy to dawaj znaki na PW ;D chętnie przy tym pomogę

MrGerwant

@Mr_Swistak Robię na Unrealu więc nie wiem na ile byłbyś w stanie pomóc, ale dzięki

Zaloguj się aby komentować

dlolb

Bydyneczki ekstraklasa, dodałbym tylko parę paczkomatów i jakieś gruzy bmw/vw zaparkowane na trawnikach

Bojowy_Agrest

@MrGerwant kebab hamas xDDDDDDDDD

Catharsis

@MrGerwant Podoba mi się ten styl obracania kamery i świata 3D z płaskimi budynkami xD. Przy odpowiednim humorze i fabule może być prawdziwy banger xdd

Zaloguj się aby komentować

Zaczynam powoli implementować drużynę i potrzebowałem portretów dla postaci, takie będą ok? #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

7f08c785-bc67-402d-9fb7-30a6ede9f6ad
6e6a18c2-7f7a-4d98-ac4f-88569687da12
c954b1d1-91d3-442b-a63d-1e2d89cf64cf
e500beda-1093-4bcd-8cae-c1e905c698df
4e1fd4f8-42ab-4c7e-bb73-2807517c91aa
DiscoKhan

Jak widzę to zbliżenie na żubrowy hełm to od razu kisnę xd

bravenewworld63

A po kim Ty taki chytry na portrety jesteś?

Zaloguj się aby komentować

Belzebub

Tylko król szczurów! Vivat Rat Rex!

rith

@jajkosadzone sprawiedliwe!

Zaloguj się aby komentować

MrGerwant

chyba wykorzystam oba, bo teraz eksperymentuję z bardziej animowanymi postaciami https://streamable.com/gdxv5s

MrGerwant

A oto sprajty na pozostałe skille Halyny

9b37b9a0-93c7-4bfa-8458-b4994b52ae02
bea2668f-029a-4695-97aa-d1f155bccd54
a38330fc-645b-4c74-990b-6b31c9033978
Daniel_Obajtek

Z efektem jest okej, ale może zwiększ przezroczystość

Zaloguj się aby komentować

cododiaska

Nomenklatura wymiksowana jak isPies() z Intercity.pl

Ładniutko:)

MrGerwant

@cododiaska Tzn. nazwy zmiennych i funkcji zawsze daję po angielsku, ale nazwy statów w samej mapie to trzymam po polsku bo użyję ich bezpośrednio w menu rozwoju postaci

MrGerwant

@cododiaska A Zdrowie i Manę to wyliczam w ten sposób, że do bazowej wartości (jest na razie ustawione na sztywno na 10, ale może później dam na to jakieś zmienne, żeby np. bossowie mieli więcej) dodaję wartość Witalności/Magii i odejmuję 5, czyli jeśli postać ma mniej niż 5 witalności to będzie miała Zdrowie mniejsze niż 10, a jak ma np. Witalność 8 to będzie mieć 13 Punktów Zdrowia

Zaloguj się aby komentować

Rudolf

poślizg, żel, jogurt, śmietana, zwałka, ładunek, gęste, spierdolina, ładunek, dzieciaki, emulsja

mam ich pewnie znacznie więcej ale wole nie zaglądać w archiwum rozmów z moją dziewczyną, nie chce wiedzieć co ja tam pisze czasem

MiernyMirek

@Rudolf nasienie Panie, nasienie

Kremovka

@Rudolf piana, spust, mydliny

Zaloguj się aby komentować

Halyna oraz Ksiunc Stasiek zrobieni (a przynajmniej ich neutralne pozy) P.S. wykombinowałem też mniej więcej jak wgrywać staty postaci (pierwotnie chciałem uzyć zwykłych plików CSV, ale się okazało, że Unreal ma własne tabele danych, które są chyba wygodniejsze) #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

bcc7cb88-a4a7-49de-a929-1631b4f17d4c
a04cb1df-c82f-443c-acba-841afbdd06a0
KKLKK

Czyli gra sprawiedliwa dzieje sie?

MrGerwant

@KKLKK nierychliwie, ale sprawiedliwie postaram się dowieźć ten projekt do końca (ale jeszcze kończę kursik Unreala równocześnie, więc jak to będę miał z głowy to dopiero wtedy tak naprawdę development ruszy z kopyta)

MrGerwant

jakby kogoś ciekawiło to z takiej dupnej tabelki będę wczytywał staty (na razie wklepałem tylko janusza, jutro może zrobię test czy wszystko poprawnie wgrywa)

271c6566-284b-42dc-a98f-9ea58d98bce7
MrGerwant

Kurde, teraz się skapnąłem, że w strukcie, na którym opieram tabelę przydałyby się jeszcze zmienne na expa...

Zaloguj się aby komentować

DiscoKhan

@MrGerwant kitajska podróba Solarisa, panie Januszu, dyć to niesprawiedliwe tak chińszczyzne reklamować!

ZohanTSW

JUŻ BYŚ CHCIAŁ WIEDZIEĆ WSZYSTKO OD RAZU, PAZERNYŚ JAK TWOJA MATKA

Navane

Już się Piechociński popisał powielając bzdury ostatnio o tym "jak się zmieniło drewno na przestrzeni 100 lat"

Zaloguj się aby komentować