#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #grysprawiedliwe #sprawiedliwedusze #darksouls P.S. Zbrojmistrz Dennis, jak ja go kurła nienawidzę


Społeczność
Miejsce kontemplacji nad Sztuką Sprawiedliwą.
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #grysprawiedliwe #sprawiedliwedusze #darksouls P.S. Zbrojmistrz Dennis, jak ja go kurła nienawidzę

Zbrojmistrz Pennis najwidoczniej (jeszcze) nie wie kim jest Król Szczurów i na czym polega jego potęga.
Zaloguj się aby komentować
dev update: udało się wczytać skille postaci (pewnie, żeby to działało też z sejwami trzeba będzie refaktorować, żeby czytało z tabeli tylko jeśli nie mamy jeszcze sejwa, ale na razie ujdzie) #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

Jak to wypuścisz na rynek (premiera 21:37?) to mój kumpel zrobi salto ze szczęścia.
@Ziutson teraz próbowałem zrobić wyświetlanie szczegółów przy najechaniu myszą na ikonę skilla, ale to crashuje Unreala z jakiegoś powodu
Zaloguj się aby komentować
Rozwiązałem problem z wcześniejszego wpisu, tak to się na razie prezentuje: https://youtu.be/SKYyy8tFPOQ #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Elegancko, zrobione jak dla obcego
Zajebioza, można łazić po cudzych podwórkach i ogródkach i wpierdalać swoje 3 grosze
@Tyglys nie wiem po co wgl miałoby w grze być wyrzucanie śmieci, ale grzebanie po śmietnikach w poszukiwaniu jedzenia jak najbardziej
@MrGerwant jakiś quest może? Wyjebywanie starego tapczanu do lasu ze szwagrem XD
@MrGerwant Panie... a gdzie Tuje przy tych nowych domach? Zero realizmu...
@Tomekku mapa jest gotowa tak w 60%, więc trochę rzeczy jeszcze się pojawi
@MrGerwant no ja myślę, nie ma obijania się, porządne polskie domy i betonoza muszą być!
Zaloguj się aby komentować
Dev update: zacząłem majstrować z przechodzeniem w tryb walki i pojawił się mały problem. Sprawa wygląda tak, że mam klasę (nazwałem ją FightEncounter), ktora spawnuje jednego przeciwnika, który ma 2 komponenty kolizji: pierwszy, żeby ścigać gracza, drugi, żeby rozpocząć walkę (co powoduje usunięcie tegoż przeciwnika i zespawnowanie od jednego do czterech losowych, przeniesienie drużyny gracza na właściwe miejsce, wyłączenie inputu z klawiatury i tak dalej). Wszystko działało dobrze, tylko, jako że nie wiedziałem jak obrócić kamerę gracza do pierwotnej pozycji, postanowiłem dodać kamerę do wspomnianej klasy i przełączyć na nią gdy przechodzimy do walki. I tu właśnie pojawił się problem, bo najpierw źle obracało postacie a potem jak dodałem nowy pusty komponent jako roota, myśląc, że to naprawię, przestało spawnować przeciwnika ścigającego gracza w ogóle #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
okazało się, że jak umieszczę obiekt trochę wyżej to spawnuje, ale przy przełączaniu kamery z jakiegoś powodu nie używa kamery z tego komponentu co dodałem, tylko umieszcza widok tam gdzie sam obiekt i nie widać postaci
Zaloguj się aby komentować
w życiu som ważniejsze rzeczy niż zachowanie ludzkiej formy, dorośniesz to zrozumisz... #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych

@MrGerwant pjoter zrub kwentina tarantulo
Zaloguj się aby komentować
Kraj lat dziecinnych! On zawsze zostanie
Święty i czysty jak pierwsze kochanie
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #poezjasprawiedliwa

@MrGerwant

Zaloguj się aby komentować
Coś takiego na zgon postaci może być? https://youtu.be/nI6kKyayixo #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Bonus: ikony skilli Petrusa



@MrGerwant nie wiem czy tutaj niesprawiedliwe nie postąpię ale miałem nadzieję na efekt spłaszczania przy śmierci albo jakiś taki bardziej absurdalną animację która nie będzie zbytnio pasować do woelu sytuacji.
Takie pojęcie all-in w stylistykę gry xd
A gdyby zamiast tego dać dwa X na oczy, wywalić jęzor i obrócić 90° w lewo? I jeszcze taki efekt dźwiękowy, krótkie "y!"
Zaloguj się aby komentować
Sprajty ksiyndza #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev





@MrGerwant a gdzie sprajt zdychania
@Rudolf będzie, będzie, dla każdego członka druzyny
Zaloguj się aby komentować
Ikony skilli Janusza #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev



@MrGerwant bardzo ładny wir
@DiscoKhan A dziękuję, dziękuję
Czyli kretynizmy z wykopu dotarły na hejto
@Adonix po kim, powiadam, po kim takie niesprawiedliwe, niegodne słowa powtarzasz? Albowiem rzekł Król Szczurów - kto chytry jest na cudze nieszczęście tego nieszczęście nie dotknie tylko dotknie go sprawiedliwość. In exelcis wirus, ament.
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #nosaczfeeldajski

no, burek to nie jest kura, ale obowiązki ojca... ᴅᴜʀᴀ ʟᴇx ᴅᴇs ʟᴇx
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev


Wygląda na to, że Śwagier będzie miał portret w pełnym rynsztunku. Jako bonus wrzucam kolejne 2 budynki które pojawią się w Sieradzu


Zaloguj się aby komentować
@DiscoKhan prosił, żeby odwracać drużynę z kierunkiem ruchu, na szczęście to było w miarę proste i w sumie może działać dla każdej postaci - Janusza i przeciwników też, także z funkcji odpowiedzialnych za input gracza mogę skasować kod, który odwraca sprajta głównego bohatera, skoro robię to w klasie nadrzędnej a jak dam przeciwnikom wykrywanie postaci to też powinno zadziałać (jeśli piszę bełkotliwie to dlatego, że jestem chory od 2-3 dni) https://youtu.be/50gvpeh013Q #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Zerknąłem tylko...

Komentarz usunięty
@UmytaPacha kamera w unrealu działa tak, że jeśli coś ma z nią zdrerzenie (chyba że ma ustawione ignorowanie kamery) to wtedy przysuwa się bliżej - dlatego jak janusza zasłaniają inne postacie to przybliża mu bebzona
Komentarz usunięty
Jak coś to mam z 8 lat expa w unity, także jak złapiesz jakieś problemy to dawaj znaki na PW ;D chętnie przy tym pomogę
@Mr_Swistak Robię na Unrealu więc nie wiem na ile byłbyś w stanie pomóc, ale dzięki
Zaloguj się aby komentować
Po kilku godzinach walki z Unrealem udało się zaimplementować podążanie za graczem przez członków drużyny #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #grysprawiedliwe #wirsprawiedliwosci #gamedev https://youtu.be/LnuQ2SwFKZk
Bydyneczki ekstraklasa, dodałbym tylko parę paczkomatów i jakieś gruzy bmw/vw zaparkowane na trawnikach
@MrGerwant kebab hamas xDDDDDDDDD
@MrGerwant Podoba mi się ten styl obracania kamery i świata 3D z płaskimi budynkami xD. Przy odpowiednim humorze i fabule może być prawdziwy banger xdd
Zaloguj się aby komentować
Zaczynam powoli implementować drużynę i potrzebowałem portretów dla postaci, takie będą ok? #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev





Jak widzę to zbliżenie na żubrowy hełm to od razu kisnę xd
A po kim Ty taki chytry na portrety jesteś?
Pryma sort
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukasprawiedliwa

Tylko król szczurów! Vivat Rat Rex!
wielkie dzielo
@jajkosadzone sprawiedliwe!
Ora et labora
Zaloguj się aby komentować
który lepszy sprajt leczenia dla halyny? Zwykły czy z efektem? #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev


chyba wykorzystam oba, bo teraz eksperymentuję z bardziej animowanymi postaciami https://streamable.com/gdxv5s
A oto sprajty na pozostałe skille Halyny



Z efektem jest okej, ale może zwiększ przezroczystość
Zaloguj się aby komentować
W nawiązaniu do wczorajszego wpisu, wczytywanie danych postaci z tabelki działa

Nomenklatura wymiksowana jak isPies() z Intercity.pl
Ładniutko:)
@cododiaska Tzn. nazwy zmiennych i funkcji zawsze daję po angielsku, ale nazwy statów w samej mapie to trzymam po polsku bo użyję ich bezpośrednio w menu rozwoju postaci
@cododiaska A Zdrowie i Manę to wyliczam w ten sposób, że do bazowej wartości (jest na razie ustawione na sztywno na 10, ale może później dam na to jakieś zmienne, żeby np. bossowie mieli więcej) dodaję wartość Witalności/Magii i odejmuję 5, czyli jeśli postać ma mniej niż 5 witalności to będzie miała Zdrowie mniejsze niż 10, a jak ma np. Witalność 8 to będzie mieć 13 Punktów Zdrowia
Zaloguj się aby komentować
Finis coronat opus
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukasprawiedliwa

poślizg, żel, jogurt, śmietana, zwałka, ładunek, gęste, spierdolina, ładunek, dzieciaki, emulsja
mam ich pewnie znacznie więcej ale wole nie zaglądać w archiwum rozmów z moją dziewczyną, nie chce wiedzieć co ja tam pisze czasem
@Rudolf nasienie Panie, nasienie
@Rudolf piana, spust, mydliny
Zaloguj się aby komentować
Halyna oraz Ksiunc Stasiek zrobieni (a przynajmniej ich neutralne pozy) P.S. wykombinowałem też mniej więcej jak wgrywać staty postaci (pierwotnie chciałem uzyć zwykłych plików CSV, ale się okazało, że Unreal ma własne tabele danych, które są chyba wygodniejsze) #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev


Czyli gra sprawiedliwa dzieje sie?
@KKLKK nierychliwie, ale sprawiedliwie postaram się dowieźć ten projekt do końca (ale jeszcze kończę kursik Unreala równocześnie, więc jak to będę miał z głowy to dopiero wtedy tak naprawdę development ruszy z kopyta)
jakby kogoś ciekawiło to z takiej dupnej tabelki będę wczytywał staty (na razie wklepałem tylko janusza, jutro może zrobię test czy wszystko poprawnie wgrywa)

Kurde, teraz się skapnąłem, że w strukcie, na którym opieram tabelę przydałyby się jeszcze zmienne na expa...
Zaloguj się aby komentować
Czym jest Yutong i na czym polega jego niezawodność #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #ytong #piechocinski

@MrGerwant kitajska podróba Solarisa, panie Januszu, dyć to niesprawiedliwe tak chińszczyzne reklamować!
JUŻ BYŚ CHCIAŁ WIEDZIEĆ WSZYSTKO OD RAZU, PAZERNYŚ JAK TWOJA MATKA
Już się Piechociński popisał powielając bzdury ostatnio o tym "jak się zmieniło drewno na przestrzeni 100 lat"
Zaloguj się aby komentować