Po kilku godzinach walki z Unrealem udało się zaimplementować podążanie za graczem przez członków drużyny #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #grysprawiedliwe #wirsprawiedliwosci #gamedev https://youtu.be/LnuQ2SwFKZk
ErwinoRommelo

Godne to i sprawiedliwe zarazem.

bartlomiej_rakowski

@ErwinoRommelo Słuszne i zbawienne. Ale powiesz tylko słowo, a będzie uzdrowiona dusza moja.

DiscoKhan

@MrGerwant jak myślisz ile ci się zejdzie żeby się też obracali zgodnie z ruchem lidera?


Ale tak czy siak jest spory postęp, great success!

MrGerwant

@DiscoKhan w klasie nadrzędnej mam boola który odpowiada za to, czy postać ma być obrócona w lewo ale ustawiam go tylko w klasie głównego bohatera w odpowiedzi na input gracza - w przypadku drużyny pewnie trzeba by było wykorzystać wektor prędkości komponentu ruchu, jutro nad tym posiedzę

micin3

Efekty rozmycia, płaskie budynki, humor niskich lotów. Bawi Cię to?


Bo mnie tak ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

MrGerwant

@micin3 Rozmycie przy ruchu to wynik tego, że żeby sprajty z elementami półprzezroczystymi się poprawnie renderowały musiałem zmienić materiał z masked na translucent co ma taki skutek uboczny, ale lepsze to niż chujowo wyglądające sprajty

dlolb

Bydyneczki ekstraklasa, dodałbym tylko parę paczkomatów i jakieś gruzy bmw/vw zaparkowane na trawnikach

Bojowy_Agrest

@MrGerwant kebab hamas xDDDDDDDDD

Catharsis

@MrGerwant Podoba mi się ten styl obracania kamery i świata 3D z płaskimi budynkami xD. Przy odpowiednim humorze i fabule może być prawdziwy banger xdd

Zaloguj się aby komentować