#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #jestempierdolniety #polskiedomy


Społeczność
Miejsce kontemplacji nad Sztuką Sprawiedliwą.
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #jestempierdolniety #polskiedomy

@MrGerwant juz dzisiaj 3 mem nawiązujący do wpierdalania niemowlaków, coś mnie ominęło w tym gównie obsranym krajem?
@TheLikatesy Widzę, że kolega kanonu sztuki nienauczony
@MrGerwant kolega nie wierzy w przypadki, sztuka zawsze ma 2 dno
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #jestempierdolniety

Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem

Scat dolny
Łojciec nie pozwoliłby na takie marnowanie żywności, sra się staremu do mordy, a nie do kibla
Chrystusie
Zaloguj się aby komentować
@sierzant_armii_12_malp uważa, że przydałoby się powiększyć czcionkę w ramkach z opisami skilli (przy najechaniu myszą na ikonę; takie same ramki będą przy przedmiotach jak zrobię ekwipunek btw) a jako, że żyjemy w demokratycznym państwie, chciałem zapytać o zdanie innych bywalców tagu śledzących projekt #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Zaloguj się aby komentować
Dev update: Dodałem efekty cząsteczkowe przy leczeniu/obrażeniach od ciemiężenia i losowe wybieranie utworu przy rozpoczęciu walki https://youtu.be/BSCZS75AnUE #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
@MrGerwant Halyna mogła wskrzeszać xd
@MrGerwant Powiększyłbym napisy, zwłaszcza w „dymkach”.
@sierzant_armii_12_malp chodzi Ci o opis skila?
@MrGerwant Skilla, przedmiotu, …
@Shivaa sam nagrywałem, imo brzmię tu jak orangutan z zatwardzeniem (na moje usprawiedliwienie była 23 a mieszkam z 2 współlokatorami, więc nie mogłem drzeć mordy), więc napisałem na priv do @DiscoKhan, bo kiedyś z tego co pamiętam się oferował na nagranie głosów
@MrGerwant wieczorem coś tam pokombinuje, akurat teraz jeszcze lekko chory jestem ale w sumie to może to i nawet lepiej na takie wyzwanie xd
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem Sponsorem programu są zakłady spucharskie PSS Srołem Stary Gnuj Sp. Z.o.o., producent kondonków odpornych na niesprawiedliwość
where nosacz.jpg? ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Zaloguj się aby komentować
Dev update: Naprawiłem buffy/debuffy - winne było to, że mapę statów miałem jako protected i brałem ją z gettera i pewnie zmieniało kopię a nie samą mapę, po zmianie na public i wywaleniu getterów/setterów działa (na filmie widać, że Zdolność do Ludobójstwa się zmienia, z boku wyświetlają się staty postaci w edytorze UE). Dodatkowo dałem jeszcze tekst po najechaniu na ikonę efektu i dźwięk przy nakładaniu efektu https://youtu.be/n1x5pmGJqCE #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
A jeszcze przycisk "Koniec Tury" też działa
Zaloguj się aby komentować
Efekty leczące/żądające obr. na koniec tury działają, ale Buffy/debuffy statów nie #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
@MrGerwant dodaj 0,001 obrażeń do nich może? xD
@DiscoKhan tu chodzi o to, że staty trzymam w mapie i z jakiegoś powodu się nie aktualizują, mimo, że warunek do zmiany wartości jest spełniony
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev Naprawiłem crashe (oby wszystkie) i parę innych rzeczy, teraz walkę można wreszcie ukończyć (działania statusów jeszcze nie implementowałem, więc ataki Pjotera są jeszcze bezużyteczne) https://youtu.be/H9GJBzux5zg
Elegancko. Piękna muzyka,taka sprawiedliwa
@Belzebub może zrobię tak, że każda walka będzie miała kilka możliwych soundtracków i będzie wybierało losowo
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev System walki powoli nabiera kształtu, nie wszystkie rzeczy jeszcze działają do końca, ale sporo się udało już zrobić https://youtu.be/AcwLuTrxAlY
@MrGerwant - i Ci Kultyści jacy realistyczni - widuję takich codziennie na ulicy
Nie śledzę tego projektu, ale przypomna darkest dungeon, nie myślałem o tym aby zrobić tą gre w 2D?
potestowałem sobie jeszcze i przeciwnikowi udało się zabić Halynę i to działało w porządku, ale jak ja zabiłem jednego z przeciwników, to unreal złapał crasha
jak zmienne w klasach oznaczyłem jako UPROPERTY, żeby nie były ruszane przez garbage collectora to chyba nie crashuje
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych

@MrGerwant SIEM Security information and event management. Ora et labora
Zaloguj się aby komentować
Ikony skilli Halyny #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev




Aspirin -> sralutan
@MrGerwant a kupa na zimno jest podana, nie powinna parować? xD
@DiscoKhan wystygło, bo petrus nie wstał od kakutera na czas
@DiscoKhan proszę, wersja gorąca

@MrGerwant aż można zgłodnieć xD
Zaloguj się aby komentować
Odnośnie poprzedniego wpisu: jak ustawiam wartość w paskach w blueprintach zamiast w C++ to działa ¯\_(ツ)_/¯ #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Rzutem na srajtaśmę udało się też w końcu posortować postacie pod względem szybkości (czy też narwaności, bo tak teraz nazywam ten stat), dzięki czemu bardziej narwane postacie będą miały turę pierwsze
Zaloguj się aby komentować
Okazuje się, że z jakiegoś powodu nie aktualizują się paski zdrowia/many/wkurwa w trybie walki i dlatego nic się nie działo po wybraniu celu skilla (no i kultyści nie mieli ustawionego efektu krwi, więc nie było żadnego wizualnego potwierdzenia, że coś się dzieje) - na razie nie mam pojęcia, jak to naprawić #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #grysprawiedliwe #wirsprawiedliwosci #gamedev
@MrGerwant próbowałeś wyłączania pasków po akcji i włączenie ich ponownie? Klasyk xd
@DiscoKhan o dziwo pasek wkurwa Jausza jednak działa, jeśli wywołam jego aktualizację po zmianie wartości wkurwa a nie w tej samej funkcji a paski zdrowia Przeciwników nie, mimo, że wszystkie aktualizuję w ten sam sposób
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #marihuana #reagge https://streamable.com/93c2lf
@MrGerwant kuurła pjoter kiedyś to było masz sztachnij się butaprenem od ojca spizganego acz doświadczonego
Zaloguj się aby komentować
Pisałem to w komentarzu pod poprzednim postem, ale dam i oddzielnie: dodałem wczoraj obsługę skilli z wybieranymi celami, da się kliknąć na cel, odpala się animacja, nawet poprawnie kończy turę i przełącza na kolejną postać, ale przeciwnik nie dostaje obrażeń i nic się nie dzieje #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Update: jednak dostaje obrażenia, tylko nie miał efektu krwi i z jakiegoś powodu nie odświeża się pasek zdrowia
Zaloguj się aby komentować
Można już używać skilli na siebie, a przy wybieraniu tych z celami, strzałki wyświetlają się tylko nad celem właściwym dla danego skilla (musiałem też trochę zmienić działanie samych skilli, żeby móc dać opóźnienie po zmianie animacji, żeby efekt skilla nie odpalił się przed jej zakończeniem) https://youtu.be/529cPV9KqWM #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
dodałem używanie skilla po wybraniu celu, ale trochę jeszcze nie bangla - wyświetla się animacja, ale przeciwnik nie dostaje obrażeń
Zaloguj się aby komentować
Dev update: Udało się rozwiązać problem z poprzedniego wpisu, po świętach będę dalej rozwijał system walki, w pierwszej kolejności trzeba będzie zrobić tak, że po wybraniu skilla możemy wybrać tylko odpowiedni cel (no i uwzględnić przypadek taki jak Kontemplacja Sztuki, która ma działać tylko na Janusza, więc dla takich skilli wgl by się nie wybierało celu, no i jeszcze nie sortuję postaci pod kątem szybkości ani nie inicjuję statów i skilli przeciwników) + w domyśle biała strzałka ma być tylko dla postaci, która obecnie wykonuje swój ruch, dla celów już przygotowałem zieloną (sojusznicy) i czerwoną (przeciwnicy) https://youtu.be/aqM3hi3ipko #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
@MrGerwant ja jestem pełen podziwu dla twojego zapału
@MrGerwant A nie można rzucać zaklęć grupowych/strefowych jak w diablo? Strefa rażenia najebanego żubrami Janusza.
@grzyp-prawdziwek wszystkie skille przyjmują tablicę celów a nie pojedynczy cel, żeby obsłużyć taką sytuację i sporo z tych co wymyśliłem taka będzie
Kierowniku, a kiedy będzie jakaś wersja pre alfa do ogrania? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mtriciak33 a po kim ty taki chitry?
Zaloguj się aby komentować
dev update: dodałem funkcję obsługującą najeżdżanie kursorem na postać (na razie ma tylko włączyć strzałkę nad paskiem zdrowia), ale nie działa, nie pomogło odblokowanie inputu #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Zaloguj się aby komentować
dev update: dodałem opisy skilli https://youtu.be/aybJpJSCgzE #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
utworzyłem w klasie ikon skilli zdarzenie przy kliknięciu, ale nic się nie dzieje
Zaloguj się aby komentować