Zdjęcie w tle
Sztuka Sprawiedliwa

Społeczność

Sztuka Sprawiedliwa

191

Miejsce kontemplacji nad Sztuką Sprawiedliwą.

TheLikatesy

@MrGerwant juz dzisiaj 3 mem nawiązujący do wpierdalania niemowlaków, coś mnie ominęło w tym gównie obsranym krajem?

MrGerwant

@TheLikatesy Widzę, że kolega kanonu sztuki nienauczony

TheLikatesy

@MrGerwant kolega nie wierzy w przypadki, sztuka zawsze ma 2 dno

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

MrGerwant

Łojciec nie pozwoliłby na takie marnowanie żywności, sra się staremu do mordy, a nie do kibla

Zaloguj się aby komentować

@sierzant_armii_12_malp uważa, że przydałoby się powiększyć czcionkę w ramkach z opisami skilli (przy najechaniu myszą na ikonę; takie same ramki będą przy przedmiotach jak zrobię ekwipunek btw) a jako, że żyjemy w demokratycznym państwie, chciałem zapytać o zdanie innych bywalców tagu śledzących projekt #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

Powiększyć czcionki?

19 Głosów

Zaloguj się aby komentować

spawaczatomowy

@MrGerwant Halyna mogła wskrzeszać xd

sierzant_armii_12_malp

@MrGerwant Powiększyłbym napisy, zwłaszcza w „dymkach”.

MrGerwant

@sierzant_armii_12_malp chodzi Ci o opis skila?

sierzant_armii_12_malp

@MrGerwant Skilla, przedmiotu, …

MrGerwant

@Shivaa sam nagrywałem, imo brzmię tu jak orangutan z zatwardzeniem (na moje usprawiedliwienie była 23 a mieszkam z 2 współlokatorami, więc nie mogłem drzeć mordy), więc napisałem na priv do @DiscoKhan, bo kiedyś z tego co pamiętam się oferował na nagranie głosów

DiscoKhan

@MrGerwant wieczorem coś tam pokombinuje, akurat teraz jeszcze lekko chory jestem ale w sumie to może to i nawet lepiej na takie wyzwanie xd

Zaloguj się aby komentować

VonTrupka

where nosacz.jpg? ( ͠° ͟ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować

Dev update: Naprawiłem buffy/debuffy - winne było to, że mapę statów miałem jako protected i brałem ją z gettera i pewnie zmieniało kopię a nie samą mapę, po zmianie na public i wywaleniu getterów/setterów działa (na filmie widać, że Zdolność do Ludobójstwa się zmienia, z boku wyświetlają się staty postaci w edytorze UE). Dodatkowo dałem jeszcze tekst po najechaniu na ikonę efektu i dźwięk przy nakładaniu efektu https://youtu.be/n1x5pmGJqCE #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

A jeszcze przycisk "Koniec Tury" też działa

Zaloguj się aby komentować

Efekty leczące/żądające obr. na koniec tury działają, ale Buffy/debuffy statów nie #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

DiscoKhan

@MrGerwant dodaj 0,001 obrażeń do nich może? xD

MrGerwant

@DiscoKhan tu chodzi o to, że staty trzymam w mapie i z jakiegoś powodu się nie aktualizują, mimo, że warunek do zmiany wartości jest spełniony

Zaloguj się aby komentować

Belzebub

Elegancko. Piękna muzyka,taka sprawiedliwa

MrGerwant

@Belzebub może zrobię tak, że każda walka będzie miała kilka możliwych soundtracków i będzie wybierało losowo

Zaloguj się aby komentować

koszotorobur

@MrGerwant - i Ci Kultyści jacy realistyczni - widuję takich codziennie na ulicy

Daniel_Obajtek

Nie śledzę tego projektu, ale przypomna darkest dungeon, nie myślałem o tym aby zrobić tą gre w 2D?

MrGerwant

potestowałem sobie jeszcze i przeciwnikowi udało się zabić Halynę i to działało w porządku, ale jak ja zabiłem jednego z przeciwników, to unreal złapał crasha

MrGerwant

jak zmienne w klasach oznaczyłem jako UPROPERTY, żeby nie były ruszane przez garbage collectora to chyba nie crashuje

Zaloguj się aby komentować

CyberDomino

@MrGerwant SIEM Security information and event management. Ora et labora

Zaloguj się aby komentować

DiscoKhan

@MrGerwant a kupa na zimno jest podana, nie powinna parować? xD

MrGerwant

@DiscoKhan wystygło, bo petrus nie wstał od kakutera na czas

MrGerwant

@DiscoKhan proszę, wersja gorąca

f83d05ee-8741-4ecc-9e5d-64c6b396f13f
DiscoKhan

@MrGerwant aż można zgłodnieć xD

Zaloguj się aby komentować

Odnośnie poprzedniego wpisu: jak ustawiam wartość w paskach w blueprintach zamiast w C++ to działa  ¯\_(ツ)_/¯ #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

Rzutem na srajtaśmę udało się też w końcu posortować postacie pod względem szybkości (czy też narwaności, bo tak teraz nazywam ten stat), dzięki czemu bardziej narwane postacie będą miały turę pierwsze

Zaloguj się aby komentować

Okazuje się, że z jakiegoś powodu nie aktualizują się paski zdrowia/many/wkurwa w trybie walki i dlatego nic się nie działo po wybraniu celu skilla (no i kultyści nie mieli ustawionego efektu krwi, więc nie było żadnego wizualnego potwierdzenia, że coś się dzieje) - na razie nie mam pojęcia, jak to naprawić #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #grysprawiedliwe #wirsprawiedliwosci #gamedev

DiscoKhan

@MrGerwant próbowałeś wyłączania pasków po akcji i włączenie ich ponownie? Klasyk xd

MrGerwant

@DiscoKhan o dziwo pasek wkurwa Jausza jednak działa, jeśli wywołam jego aktualizację po zmianie wartości wkurwa a nie w tej samej funkcji a paski zdrowia Przeciwników nie, mimo, że wszystkie aktualizuję w ten sam sposób

Zaloguj się aby komentować

Okrupnik

@MrGerwant kuurła pjoter kiedyś to było masz sztachnij się butaprenem od ojca spizganego acz doświadczonego

Zaloguj się aby komentować

Pisałem to w komentarzu pod poprzednim postem, ale dam i oddzielnie: dodałem wczoraj obsługę skilli z wybieranymi celami, da się kliknąć na cel, odpala się animacja, nawet poprawnie kończy turę i przełącza na kolejną postać, ale przeciwnik nie dostaje obrażeń i nic się nie dzieje #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

Update: jednak dostaje obrażenia, tylko nie miał efektu krwi i z jakiegoś powodu nie odświeża się pasek zdrowia

Zaloguj się aby komentować

Można już używać skilli na siebie, a przy wybieraniu tych z celami, strzałki wyświetlają się tylko nad celem właściwym dla danego skilla (musiałem też trochę zmienić działanie samych skilli, żeby móc dać opóźnienie po zmianie animacji, żeby efekt skilla nie odpalił się przed jej zakończeniem) https://youtu.be/529cPV9KqWM #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

dodałem używanie skilla po wybraniu celu, ale trochę jeszcze nie bangla - wyświetla się animacja, ale przeciwnik nie dostaje obrażeń

Zaloguj się aby komentować

Dev update: Udało się rozwiązać problem z poprzedniego wpisu, po świętach będę dalej rozwijał system walki, w pierwszej kolejności trzeba będzie zrobić tak, że po wybraniu skilla możemy wybrać tylko odpowiedni cel (no i uwzględnić przypadek taki jak Kontemplacja Sztuki, która ma działać tylko na Janusza, więc dla takich skilli wgl by się nie wybierało celu, no i jeszcze nie sortuję postaci pod kątem szybkości ani nie inicjuję statów i skilli przeciwników) + w domyśle biała strzałka ma być tylko dla postaci, która obecnie wykonuje swój ruch, dla celów już przygotowałem zieloną (sojusznicy) i czerwoną (przeciwnicy) https://youtu.be/aqM3hi3ipko #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

CzosnkowySmok

@MrGerwant ja jestem pełen podziwu dla twojego zapału

grzyp-prawdziwek

@MrGerwant A nie można rzucać zaklęć grupowych/strefowych jak w diablo? Strefa rażenia najebanego żubrami Janusza.

MrGerwant

@grzyp-prawdziwek wszystkie skille przyjmują tablicę celów a nie pojedynczy cel, żeby obsłużyć taką sytuację i sporo z tych co wymyśliłem taka będzie

mtriciak33

Kierowniku, a kiedy będzie jakaś wersja pre alfa do ogrania? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MrGerwant

@mtriciak33 a po kim ty taki chitry?

Zaloguj się aby komentować

dev update: dodałem funkcję obsługującą najeżdżanie kursorem na postać (na razie ma tylko włączyć strzałkę nad paskiem zdrowia), ale nie działa, nie pomogło odblokowanie inputu #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev

MrGerwant

utworzyłem w klasie ikon skilli zdarzenie przy kliknięciu, ale nic się nie dzieje

Zaloguj się aby komentować