Zdjęcie w tle
Gothic

Społeczność

Gothic

68

Społeczność zrzeszająca sympatyków gry Gothic. Sugestie co do społeczności - wołajcie @kolorado

Felonious_Gru

@Whoresbane ja miałem gta na dyskietkach

enderwiggin

@Felonious_Gru Ja miałem na dyskietkach 5'25.

Barcol

@Whoresbane Ten magiczny artefakt zogniskuje duchową siłę naszych braci.

sranko_csv

@Whoresbane patrz oraz podziwiaj

d3c187f0-efbb-41e2-866a-f7c0ab5a308c
Whoresbane

@sranko_csv (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻

Zjedzon

@sranko_csv oddaj mnie to zanim stanie Ci się krzywda _

Zaloguj się aby komentować

Gothic Modyfikacja - Klasztor.

Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar.
Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki.


https://www.youtube.com/watch?v=xXuvhuGRMAc


#gothic

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... Part 5 i ostatni. Bo ukończyłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zalety:


  • Naładowany Uriziel daje efekt błyskawicy tak jak Szpon Beliara

  • Ścieżka, którą wykorzystali Strażnicy do przejęcia Wolnej Kopalni, faktycznie istnieje. Nie jest tylko fabularną informacją

  • Sporo easter eggów, nawiązania do innych modyfikacji (Mroczne Tajemnice rules!)

  • Podobno można przerobić klejnot z Uriziela na amulet. Samodzielnie albo przy pomocy jakiegoś kowala


Wady:


  • W Gothicu przeciwnik przerywał atak gdy otrzymywał cios. Tutaj niewzruszony leje gracza dalej. Walki przez to bardzo trudne, bez przywołań się nie obędzie. A i z tym problem bo można mieć tylko jednego przywołańca na raz

  • Miasto orków zostało nową lokacją z ekranem ładowania. Niestety średnio przemyślaną bo idzie się zgubić. W szóstym rozdziale, po wykonaniu zadania dla Lee, Ulu-mulu nie działa, więc trzeba się przebijać przez ten labirynt. Monotonnie przebijać

  • Przez system losowych przedmiotów w skrzyniach brakuje kanonicznych itemów. Przykładowo w jaskini obok Górskiej Fortecy nie ma Młota orków, którym można ubić kamiennego golema, w Świątyni Śniącego nie ma Większego pierścienia niezwyciężoności, w zbrojowni obok Gomeza są losowe przedmioty typu zupa i kiełbasa

  • Szkielet mag nie dropi przedmiotów po śmierci

  • Zabici handlarze nie mają sprzedawanych przedmiotów w ekwipunku

  • Autor chciał poprawić błędy fabularne jedynki i przenieść "ekipę z Jarkendaru" poza Stary Obóz, i chwała mu za to. Jednak zapędził się w inny problem, bo w dodatku można zabić Hosh-Paka, który jest żywy w dwójce

Dodatek ukończyłem, w większości mam pozytywne odczucia i trzymam kciuki za przyszłe aktualizacje, zwłaszcza poprawiające balans gry. Bo niektóre walki, np z Gomezem czy Kalomem, to jakiś horrorowy hardkor.


Możliwe, że po kilku latach do moda wrócę.

Poprzednie podsumowania:


https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tym-gothicem-reworked-a-nie-czekaj-jest-niezle-pogralem-z-kwa
https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tym-gothicem-reworked-part-2-postacie-poboczne-jak-straznicy-
https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tym-gothicem-reworked-part-3-mam-mieszane-uczuacia-zalety-kol
https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tym-gothicem-reworked-part-4-coraz-bardziej-mi-sie-podoba-zal


#gothic

498c8662-8a4e-4a58-8ffa-523d5edebb31

Zaloguj się aby komentować

Gothic - Z Woli Króla 2.0


Pora ponownie wkroczyć pod barierę, do Górniczej Doliny. Tym razem jako Olgierd - królewski zwiadowca, któremu powierzono misję o ogromnym znaczeniu dla losów trwającej wojny. Wyposażony w specjalnie przygotowany zwój teleportacyjny, umożliwiający powrót zza bariery, wyrusza, aby spełnić wolę króla. Czy zdoła wypełnić zadanie? To się okaże!

Wersja 2.0 modyfikacji usprawnia poprzedniczkę o wiele nowości, w tym nowe zadania, postacie, a przede wszystkim - PEŁNY POLSKI DUBBING.


https://www.youtube.com/watch?v=G-h4fQS07jk


#gothic

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... Part 4. Coraz bardziej mi się podoba


Zalety:


  • Kolory obiektów, których można użyć. Skrzynie czy drzwi na zielono można otworzyć, na pomarańczowo otworzyć tylko wytrychem, a na czerwono tylko kluczem. Szary kolor oznacza puste obiekty

  • Jednym klawiszem można włączyć przyśpieszenie gry 2,5-krotnie

  • W IV rozdziale "jarkendarowa ekipa" przenosi się przed starą kopalnię, dotychczasowo najlepsze rozwiązanie w ogranych przeze mnie modów

  • Gra pokazuje licznik jeśli nie masz zapisanej gry w ciągu pięciu minut

  • Wciśnięcie alt zabiera całą ilość obiektów. Przydatne jeśli w handlu chcesz całą rudę sprzedawcy

  • W sporej ilości lokacji są bossowie. Walka z nimi stanowi spore wyzwanie i potrzebę kombinowania. Nie da się już przejść całej gry samym mieczem

  • Mikstury, pierścienie i amulety mają swoje nazwy. Gracz wie co podnosi


Wady:


  • Można jednorazowo spać tylko 10 godzin w łóżku

  • Każde zakończone zadanie wywołuje dźwięk, który dotychczas towarzyszył zdobyciu nowego poziomu. Irytujące i mylące

  • Co jakiś czas mam buga wpadania w tekstury, mocno denerwujące

  • Wciskanie F8 na kodach daje malutki skok zamiast normalnego. Nie idzie wskoczyć na półkę skalną, jeśli z niej spadłeś, a zapis masz daleko

  • Podobno wskrzeszenie poprzez F8 ściąga bronie i pierścienie. Trzeba pilnować ekwipunku


#gothic

cefdc555-20d4-49bf-b90c-3a2cdad0f467
dahomej

Z bandytami kruka było to tak samo rozwiązane w edycji rozszerzonej z tego co pamiętam


a jeśli chodzi to f8 to do poruszania się na kodach można zawsze użyć f6 i goto camera

Whoresbane

@dahomej Grałem w późniejszą nazwę rozszerzonej - Banda Quentina. Owszem, wyszli z SO w kierunku Placu Wymian, ale Kruk został i ginął z mojej ręki.

Zaloguj się aby komentować

Twórcy remake'u usłyszeli krytykę w kwestii walki i wprowadzili poprawki

https://www.youtube.com/watch?v=uFMLISUPktY


więcej filmików + artykuł tutaj https://gothic.org.pl/news/gothic-remake-po-fali-krytyki-tworcy-wprowadzaja-kluczowe-poprawki-w-systemie-walki/


No nie wiem nie wiem, chyba nie o takie poprawki chodziło. Może przedobrzyli. Bardzo arcade'owo to wygląda, chyba za bardzo odbiegli od oryginału. Marzyłbym o czymś w rodzaju właśnie oryginału czy Kingdome Come Deliverance. Chciałbym precyzyjnie wyjaśnić o co mi chodzi - obawiam się, że będzie można bezmyślnie wciskać przyciski ataku i będą z tego powstawały jakieś kombosy. Obecny stan i tak jest lepszy niż wciskanie jednego przycisku, ale w oryginale trzeba było odnaleźć pewien rytm w walce, którego zupełnie nie czuję w tych filmikach. A właśnie ten rytm walki jest dla mnie mega uzależniający w Gothicu.


Ale - bezmyślne wciskanie różnych ataków sprawdza się w np. Devil May Cry. Tj. możesz bezmyślnie wciskać i coś z tego wyjdzie, a możesz się postarać i wyjdzie jeszcze lepiej. Ten system generalnie jest spoko, tylko nie jestem przekonany czy będzie pasował do Gothica, w którym walka głównie jest 1 na 1, a gdy przychodzi bić się z wieloma przeciwnikami, to poziom trudności rośnie wykładniczo.


Po tych filmach mam wrażenie, że za walkę odpowiada ktoś, kto nie za dużo grał w oryginalnego Gothica.

K⁎⁎wa, jeszcze te dashe


#gothic

ZohanTSW

A może gadam bez sensu, i tak zagram w remake i cieszę się że wychodzi!

FriendGatherArena

@ZohanTSW z takich "analogowych" systemow walk to najbardziej mi sie podobał Chivalry 2 chyba. O KK:D sie naczytalem kiedys ze jest zjebany i nie chcialem w to grac przez to, az kiedys odpaliłem i zrozumialem, ze to gracze sa zjebani.

Dziwen

@FriendGatherArena w KCD system walki jest kozacki tak długo, jak nie musisz walczyć przeciwko grupie rycerzy. Wtedy daje dupy po całości, bo wybór celu nawet z modami jest tragiczny. Pojedynki - super, walki w terenie - słabe.

ZohanTSW

@Dziwen no gdyby tylko inaczej rozwiązać kwestię skupiania się na przeciwniku to by było miodnie

Dziwen

@ZohanTSW nie widzę w tym nic tragicznego. Wygląda podobnie do tego, co było jak się klikało atak podstawowy, zamiast q i e. Odskok też w zasadzie podobny.

ZohanTSW

@Dziwen im więcej oglądam tym bardziej mi się wydaje, że się przywaliłem bez sensu

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... Part 3. Mam mieszane uczuacia


Zalety:


  • Kolonia jest pełna itemów. Warto się wspinać na każdą skałę i pagórek, bo można coś znaleźć

  • Nowe zadania są ciekawe

  • Otwieranie skrzyń zapamiętuje sekwencję, co ułatwia sprawę

  • Wytrychy można samodzielnie wykuwać z rudy żelaza

  • System teleportacji jest przemyślany i dostępny już na początku gry

  • Gestath daje zadania na bossów potworków, za których dostajemy więcej expa i Punkty Nauki. Płaci nam też za trofea... 60 bryłek rudy xD

  • Są też bossowie wśród ludzi, tak samo nagradzani expem i PN


Wady:


  • Moja ulubiona broń - Zardzewiały miecz dwuręczny - którym zawsze przechodzę pół gry, dostał tu nerfa z 60 do 30 punktów obrażeń (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻, przez to pierwszy raz biegam z bronią jednoręczną bo porządnej dwuręki nie można znaleźć od tak

  • Pieprzona wytrzymałość to jedno wielkie nieporozumienie. Skakanie czy walka ją obniża, przez co zadajemy mniej obrażeń w walce. Na szczęście sama się regeneruje. Niestety wymaga ona nauczania, tak jak siła czy zręczność, a jest potrzebna do zakładania zbroi. Obecnie mam jej za mało by nosić lekki pancerz strażnika (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻

  • W grze jest bardzo dużo rzeczy z G2NK - ognik, kamienne tabliczki, polne bestie, masa itemów, zadania jak pierścienie orkowych hersztów. Kopiuj-wklej, zamiast innowacji

  • Postawa autora - zgłaszanie bugów z poruszaniem, braku możliwości przypisania przycisku myszy do skoku, czy błąd wyświetlania ekwipunku, szybko kwituje "to nie wina moda" i cyk, pora na CSa

  • Autor przesadził z możliwościami w grze. Można tworzyć samodzielnie łuki, kusze, miecze, pierścienie, amulety, mikstury czy runy. Daje to od cholery przeróżnych przedmiotów. Samo drewno ma kilka różnych wariantów

  • Od innych graczy wiem, że istnieje czar Magiczna tarcza (czy coś w ten deseń), który odbija obrażenia. Podobno odbija obrażenia tak dobrze, że rozwala atakującego i kilka innych potworów w okolicy. God mode na sterydach


#gothic

6f14a8e7-c381-496a-8c5f-a7820dc56b59
ZohanTSW

Koniec końców podstawka najlepsza? ;) lub Kroniki Myrtany

Whoresbane

@ZohanTSW Mroczne Tajemnice 2.02


W Kroniki nie grałem, na starym kompie były problemy

ZohanTSW

@Whoresbane nie no bez jaj xd

Zaloguj się aby komentować

skorpion

@Czarnoksieznik_z_Angmaru ale syf

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... Part 2


  • Postacie poboczne, jak strażnicy mostu, bandyci, Gor na Drak, wybijają potworki w swojej okolicy. Żegnaj expie...

  • Trzeba mieć umiejętność Otwierania zamków by w ogóle móc otwierać skrzynie wytrychem (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻

  • Gor na Drak kasuje nas 1 Punkt Nauki za nauczenie wycinania wnętrzności pełzaczy. Zdzierstwo!

  • Nie da się wejść do zamku przez wyciągnięcie broni (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻

  • Otwieranie skrzyń ma losową kombinację. Skończą Ci się wytrychy i wczytujesz by spróbować od nowa? Kombinacja już jest kompletnie inna. K⁎⁎wa mać

  • Próba zakupienia od kogokolwiek zbroi, czy to Fiska czy Strażnika Obozu Bractwa, wywala "Application error - Divide by zero" i gra się wyłącza. Potrzeba patcha v1.0.2.1 by to naprawić

  • Wg autora moda nie da się przypisać prawego przycisku myszy do skoku przez konflikt z jakimś pluginem. No spoko tylko, że ja mam czystego Gothica z GOGa i dodatek Reworked. Więc coś się gryzie w jego modzie, a on umywa ręce...

#gothic

929bce66-19cc-47f3-8301-e1125a3de6ce
KarolaG17

@Whoresbane warto poświęcić czas tej grze? Kiedyś byłem fanem gothica ale to za dzieciaka.

ZohanTSW

@KarolaG17 zawsze. Sterowanie to... Można się przyzwyczaić, ale Gothic ma coś charakterystycznego, czego brakuje dzisiejszym grom

mtriciak33

@KarolaG17 jak jesteś fanem gothica to pewnie i warto, ja nie jestem i odbiłem się fest xd

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... A nie, czekaj! Jest nieźle


Pograłem z kwadrans i jeszcze nie dotarłem do Draxa i Ratforda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zalety:


  • Dużo, ale to dużo, nowości. Nowe przedmioty, nowe bronie, nowe umiejętności

  • Dubbing AI daje radę

  • Każdy obszar ma jakieś użycie, dużo potworków, dużo losowych rzeczy do znalezienia. Ogrom miłych zaskoczeń. Na samym początku gry można wejść do Opuszczonej Kopalni

  • Od kopa są nowe zadania, już na placu wymian i okolicach

  • Broń jednoręczna jest używana jedną ręką, bez rozwijania umiejętności


Wady:


  • Potwory mają dużo większe pole widzenia, z bardzo daleka zauważają gracza i lecą do ataku. Nie ma zwyczajowego potrząsania głową na boki i wydawania dźwięków. Podejdziesz za blisko (a wcale nie jest blisko) i już szarża. Jest trudniej przez to

  • Zjedzenie pożywienia przywraca punkty życia, ale nie od razu. Jest to stopniowe i trwa chwilę

  • Nie da się przypisać skoku do prawego przycisku myszy (╯°□°)╯︵ ┻━┻

  • Bug wyświetlania przedmiotów w ekwipunku i skrzyniach. Itemy są niewidzialne, dopóki nie podświetlisz następnego. Zdjęcie obrazuje problem

  • Po wykonaniu zadania z amuletem Sarusa, Cayden nas zaczepia, ale nic się nie dzieje. Ewidentny bug


#gothic

ae29b5db-754f-46ce-8a60-dd7ad57c9026
bandziorek

@Whoresbane Pierwsze dwie wady to moim zdaniem zalety

Zaloguj się aby komentować

TyGrySSek

ale drewno , w to się nie da grać . juz wole odpalić flipera z Windowsa. Nawet ten nowy to kaszana

Whoresbane

Beeee! Bana mu za herezję!

kodyak

Dawaj dawaj. Drużyny pełnowymiarowych mężczyzn już czekają na świeżą krew

TyGrySSek

@Legendary_Weaponsmith da fanów oryginału ok. reszta to oleje

Zaloguj się aby komentować

pszemek

Pierwszy kwartał plus ciut opóźnienia i wyjdzie pierwszy kwietnia xd

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tymi Mrocznymi Tajemnicami 2.5... Part 5 i ostatni. Bo ukończyłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trochę dodatkowych narzekań:


  • Autor ponownie postanowił zrobić pod górkę. Mając 100% wyszkolenia w broni dwuręcznej ma się okrągłe 0 jednoręcznej. W Mrocznych Tajemnicach 2.02 im lepsza dwuręczna to i jednoręczna rośnie. W Gothicu II tak samo. A tu musi być pod górkę

  • Naładowany miecz Uriziel zadaje 600 obrażeń. Ja nie wiem co twórca moda ma tymi liczbami

  • Do samego końca gry kwoty sprzedaży się nie zmieniły. By dostać się do kusz i łuków musiałem przewijać ekwipunek z minutę. Tak samo wybór pierścieni, hełmów, run. Nie opłacało się nic sprzedawać. A kwoty zakupu chore. Runa światła 3000 bryłek rudy...

  • Atak na Miasto Orków to pieprzona pomyłka. W wersji 2.02 był to brutalny atak i walka do ostatniego Łowcy. Pełna poświęcenia i mroku. A tutaj? Łowcy Orków mają włączoną nieśmiertelność, wybijamy orków z łatwością i wszystko kończy się dobrze i szczęśliwie...

  • Piąty rozdział to istna parodia. Niby kolonia karna, niby pełna przestępców. A nagle wszyscy się znają i lubią. Każdy może współpracować i wszystko się cukierkowo układa. Wystarczy się pozbyć złego pana i all will be good...

  • Autor moda zupełnie odbiera wybór fabularny. Chciałem dobić poziom w Zatopionej Wieży Xardasa i udać się do Sheer'Ghara po naukę guru broni dwuręcznej. Ale nie da się! Dostęp do Wieży jest zablokowany. Bezimienny ginie, a na ekranie jest komunikat "Po c⁎⁎j tu włazisz tak wcześnie"...

  • No to idę do Xardasa, pokazuję Uriziela i rozmawiam o zbroi. Ten mówi, że mam iść do Zatopionej Wieży i bach, nagle mnie teleportuje do Pradawnych. Ci mnie błogosławią, dodają statystyki i mówią, że opuszczają świątynię. Więcej ich w grze nie spotkam... Zaraz po rozmowie przenosi mnie do D'Bruce'a i Zatopiona odblokowana. Super decyzja psia mać!

  • Atak na Stary Obóz jest skopany. Zabijamy Draka, zabijamy Bartholo, a potem Blizna (który przyznaje się do bycia Marvinem z Archolos) rozmawia z nami i powstrzymuje strażników. Zabić można tylko Arto, Kruka i Gomeza ( ͠° ͟ʖ ͡°) Reszta nagle to wielcy przyjaciele

  • W wersji 2.02 Kruk teleportuje się do Jarkendaru. Tutaj można go zabić. A Bloodwyn ze strażnikami kradną jego ciało i gdzieś wywożą. Czyli w Nocy Kruka jest wskrzeszeńcem? Zombie? No durne to

  • Finalnie, mimo rozwiniętej umiejętności, nie da się ostrzyć mieczy. Dlaczego kolejne ograniczenie?

  • Zmienny bonus do krytyka. Raz mi pokazuje 25%, raz 20% a raz 15%

Dodatek ukończyłem, miał swoje pozytywne momenty, nowe zadania ciekawe. Jednak odebranie możliwości wyboru gracza co ma robić i kiedy, oraz chora polityka cenowa, skutecznie zniechęcają do powrotu w przyszłości.

Jeśli ktoś chce zagrać w super dodatek do Gothica, to polecam Mroczne Tajemnice 2.02, a nie 2,5. Jeśli jednak ktoś zechce w to zagrać i ma trudności, to śmiało piszcie. Pomogę jeśli będę mógł


Poprzednie podsumowania:


https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tymi-mrocznymi-tajemnicami-2-5-nie-da-sie-otwierac-skrzyn-kto

https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tymi-mrocznymi-tajemnicami-2-5-part-2-miecz-wart-1550-brylek-

https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tymi-mrocznymi-tajemnicami-2-5-part-3-autor-postanowil-uzalez

https://www.hejto.pl/wpis/a-idz-pan-w-c⁎⁎j-z-tymi-mrocznymi-tajemnicami-2-5-part-4-troche-od-ostatniego-wp


#gothic

77b666f7-9eca-42b5-a087-efac56831609
Dziwen

@Whoresbane Grałem w oryginalne MT. Legendarny mod i dubbing. xD

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@Whoresbane chłop co wziął gównianego moda (fajnego jak na swoje czasy, niefajnego z perspektywy czasu) i zrobił jeszcze gorszą wersję. No chciał dobrze, ale finalnie zjebał po całości.

Whoresbane

@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Mroczne Tajemnice 2.02 są super!

Redwood

Pamiętam że do Kronik Myrtany wrzucałem sobie moda, który dodawał zakładki do eq, szukałeś czegoś podobnego żeby nie musieć scrollować przez minute? xD

Whoresbane

@Redwood Ekwipunek w Mrocznych Tajemnicach jest z Gothica I. Są kategorie a i tak trzeba było przewijać, bo sprzedaż nieopłacalna

Zaloguj się aby komentować

A idź Pan w c⁎⁎j z tymi Mrocznymi Tajemnicami 2.5... Part 4

Trochę od ostatniego wpisu minęło bo zmieniłem komputer. Teraz powróciłem do gry


  • Na początek ciekawostka, która mnie osobiście nie dotknęła. Ale zwrócił na nią uwagę jeden gracz na forum TheModders (ponad dwa lata temu zarejestrowałem tam konto, nadal administracja go nie aktywowała xD)

    Otóż autor moda WYMUSZA na graczu dołączenie do Obozu Strażników Kopalni. Tak, wymusza! Możesz sobie być nowicjuszem w Sekcie a i tak musisz zostać Strażnikiem Kopalni xD

  • Wcześniej pisałem, że autor postanowił uzależnić rozpoczęcie zbierania Kamieni Ogniskujących od odwiedzin u Pradawnych. Okazało się, że nie tylko odwiedzin!

  • By zbierać Kamienie trzeba przejść cały wątek i zabić Uriziela xD Chory pomysł, gdy miało się problemy ze trzema zębaczami...

  • Po wielu próbach znalazłem sposób na Lorda Korthagora, strażnika portalu do Opuszczonej Kopalni. Iście gothicowy sposób. Wystarczy tak długo spierniczać przed nim, aż ten schowa swoją broń i... już jej nie wyjmie. Wtedy można go zabić i ruszyć z fabułą xD

  • Twórca moda nadal próbuje utrudnić rozgrywkę graczowi. Albo się ma za mało kasy, albo się ma za mało punktów nauki. W Mrocznych Tajemnicach są Almanachy. Przykładowo Almanach Siły dodaje jej +10. Wystarczy przeczytać książkę i silą dodana. Jednak autor wyłączył możliwość czytania Almanachów ponownie, nawet jak się taki odnajdzie. A znalazłem jeszcze trzy i nie dodało mi nawet +1 siły...

  • Co jest totalnie posrane bo u Pradawnych nagle znajdujemy miecze, które wymagają 200 siły. I weź tu bądź potężniejszy.

  • Na szczęście istnieje sposób by obejść tą problematyczną wizję. W Podziemnym Świecie u Pradawnych jest maly cmentarz. Na nim jest Fontanna Życia. Na samej górze Podziemnego Świata, w kamiennym kręgu, można znaleźć Czarę Życia. Używając Czary na Fontannie dostaje się bonusy:

    Siła i Zręczność +5
    Punkty Życia +40
    Mana +20
    Ochrona przed obrażeniami +10
    Ochrona przed ogniem +5
    Ochrona przed magią +5
    Exp +500

  • Ale! Albo autor tego buga nie naprawił, albo celowo takie działanie wprowadził (nie korzystałem z Fontanny i Czary w Mrocznych Tajemnicach 2.02) - tą czynność można powtarzać! Wystarczy wyjść z Podziemnego Świata, wejść na nowo i cyk fontanna.

  • W ten sposób, chcąc użyć pewnego topora o nazwie Pożoga (wymaga 275 siły i zadaje 400 obrażeń - autor nieźle poleciał z tymi liczbami) zrobiłem się całkiem potężny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Ze skrajności w skrajność. Albo jestem za cienki na wszystko, albo jestem zbyt potężny by mnie coś zabiło. A przypominam, że koniec wątku Pradawnych, wymuszony przez autora, odbywa się na początku trzeciego rozdziału xD (Zdjęcie w komentarzu)

  • PS. Nadal handel bronią nic nie daje, miecz wart 23600 bryłek rudy można sprzedać za 150. Zebranie 20000 bryłek na Smoczą Zbroję było katorgą. A jeszcze dojdzie ostrzenie mieczy. Ehh

  • PS2. Pradawni również pobierają opłatę w rudzie za naukę xD Nie wiem po cholerę tajemnemu zakonowi waluta spod bariery, jak oni nie wychodzą ze swojej świątyni. Autor bystrzak

#gothic

3e4a706a-66d2-4d28-9c29-f2fd725e934f
ZohanTSW

Cieszę się że sobie darowałem to gówno xD może czasami trochę tryharduję, ale to czego wymaga ten mod to spełni oczekiwania chyba tylko największych zwyroli

Zaloguj się aby komentować

Gepard_z_Libii

Gothic 3 jak ja cię k⁎⁎wa nienawidzę.

Macha tym cepem jak mieczem i jeszcze ten soundtrack podczas walki po⁎⁎⁎⁎ny i milion innych spartolonych rzeczy.

Tak to się kończy jak Niemiec chce zawojować świat

ZohanTSW

@Gepard_z_Libii polecam komentarze na YT do muzyczki z walki, świetne memy ludzie potworzyli xD https://youtu.be/bhFDdJsSylU?feature=shared

c0c4c82d-bd41-4f96-a0eb-c73e348665c7

Zaloguj się aby komentować

Następna