A idź Pan w c⁎⁎j z tym Gothicem Reworked... Part 3. Mam mieszane uczuacia
Zalety:
-
Kolonia jest pełna itemów. Warto się wspinać na każdą skałę i pagórek, bo można coś znaleźć
-
Nowe zadania są ciekawe
-
Otwieranie skrzyń zapamiętuje sekwencję, co ułatwia sprawę
-
Wytrychy można samodzielnie wykuwać z rudy żelaza
-
System teleportacji jest przemyślany i dostępny już na początku gry
-
Gestath daje zadania na bossów potworków, za których dostajemy więcej expa i Punkty Nauki. Płaci nam też za trofea... 60 bryłek rudy xD
-
Są też bossowie wśród ludzi, tak samo nagradzani expem i PN
Wady:
-
Moja ulubiona broń - Zardzewiały miecz dwuręczny - którym zawsze przechodzę pół gry, dostał tu nerfa z 60 do 30 punktów obrażeń (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻, przez to pierwszy raz biegam z bronią jednoręczną bo porządnej dwuręki nie można znaleźć od tak
-
Pieprzona wytrzymałość to jedno wielkie nieporozumienie. Skakanie czy walka ją obniża, przez co zadajemy mniej obrażeń w walce. Na szczęście sama się regeneruje. Niestety wymaga ona nauczania, tak jak siła czy zręczność, a jest potrzebna do zakładania zbroi. Obecnie mam jej za mało by nosić lekki pancerz strażnika (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻
-
W grze jest bardzo dużo rzeczy z G2NK - ognik, kamienne tabliczki, polne bestie, masa itemów, zadania jak pierścienie orkowych hersztów. Kopiuj-wklej, zamiast innowacji
-
Postawa autora - zgłaszanie bugów z poruszaniem, braku możliwości przypisania przycisku myszy do skoku, czy błąd wyświetlania ekwipunku, szybko kwituje "to nie wina moda" i cyk, pora na CSa
-
Autor przesadził z możliwościami w grze. Można tworzyć samodzielnie łuki, kusze, miecze, pierścienie, amulety, mikstury czy runy. Daje to od cholery przeróżnych przedmiotów. Samo drewno ma kilka różnych wariantów
-
Od innych graczy wiem, że istnieje czar Magiczna tarcza (czy coś w ten deseń), który odbija obrażenia. Podobno odbija obrażenia tak dobrze, że rozwala atakującego i kilka innych potworów w okolicy. God mode na sterydach
#gothic
