Twórcy remake'u usłyszeli krytykę w kwestii walki i wprowadzili poprawki

https://www.youtube.com/watch?v=uFMLISUPktY


więcej filmików + artykuł tutaj https://gothic.org.pl/news/gothic-remake-po-fali-krytyki-tworcy-wprowadzaja-kluczowe-poprawki-w-systemie-walki/


No nie wiem nie wiem, chyba nie o takie poprawki chodziło. Może przedobrzyli. Bardzo arcade'owo to wygląda, chyba za bardzo odbiegli od oryginału. Marzyłbym o czymś w rodzaju właśnie oryginału czy Kingdome Come Deliverance. Chciałbym precyzyjnie wyjaśnić o co mi chodzi - obawiam się, że będzie można bezmyślnie wciskać przyciski ataku i będą z tego powstawały jakieś kombosy. Obecny stan i tak jest lepszy niż wciskanie jednego przycisku, ale w oryginale trzeba było odnaleźć pewien rytm w walce, którego zupełnie nie czuję w tych filmikach. A właśnie ten rytm walki jest dla mnie mega uzależniający w Gothicu.


Ale - bezmyślne wciskanie różnych ataków sprawdza się w np. Devil May Cry. Tj. możesz bezmyślnie wciskać i coś z tego wyjdzie, a możesz się postarać i wyjdzie jeszcze lepiej. Ten system generalnie jest spoko, tylko nie jestem przekonany czy będzie pasował do Gothica, w którym walka głównie jest 1 na 1, a gdy przychodzi bić się z wieloma przeciwnikami, to poziom trudności rośnie wykładniczo.


Po tych filmach mam wrażenie, że za walkę odpowiada ktoś, kto nie za dużo grał w oryginalnego Gothica.

K⁎⁎wa, jeszcze te dashe


#gothic

Komentarze (7)

ZohanTSW

A może gadam bez sensu, i tak zagram w remake i cieszę się że wychodzi!

FriendGatherArena

@ZohanTSW z takich "analogowych" systemow walk to najbardziej mi sie podobał Chivalry 2 chyba. O KK:D sie naczytalem kiedys ze jest zjebany i nie chcialem w to grac przez to, az kiedys odpaliłem i zrozumialem, ze to gracze sa zjebani.

Dziwen

@FriendGatherArena w KCD system walki jest kozacki tak długo, jak nie musisz walczyć przeciwko grupie rycerzy. Wtedy daje dupy po całości, bo wybór celu nawet z modami jest tragiczny. Pojedynki - super, walki w terenie - słabe.

ZohanTSW

@Dziwen no gdyby tylko inaczej rozwiązać kwestię skupiania się na przeciwniku to by było miodnie

Dziwen

@ZohanTSW dokładnie. To był największy ból.

Dziwen

@ZohanTSW nie widzę w tym nic tragicznego. Wygląda podobnie do tego, co było jak się klikało atak podstawowy, zamiast q i e. Odskok też w zasadzie podobny.

ZohanTSW

@Dziwen im więcej oglądam tym bardziej mi się wydaje, że się przywaliłem bez sensu

Zaloguj się aby komentować