Zamówiliśmy lampę z pewnego sklepu online. Lampa przyszła, żona się wzięła za rozpakowywanie, no i upuściła klosz zapakowany w folię. Rozjebał się w drobny mak. Napisała więc wiadomość do sklepu, czy jest możliwość zamówić sam klosz, bez reszty elementów. Odpowiedź była zadziwiająco ładna, zarówno językowo, jak i stylistycznie, ale jakaś dziwna. Napisali, że nie prowadzą sprzedaży elementów oddzielnie, ale że proszą o zdjęcie uszkodzonego przedmiotu w celu dalszego rozpatrzenia zgłoszenia. No nic, wyjęliśmy worek z rozbitym kloszem ze śmietnika i wysłaliśmy zdjęcie. O godzinie 2:28 (jaka normalna firma handlowa ma dział obsługi klienta pracujący w środku nocy?) przyszła odpowiedź, równie ładna i składna, że to ewidentnie ich wina i że przyślą nową lampę. Następnie rano żona dostała kolejną wiadomość, plus minus o takim samym przekazie, tylko słowa dobrane nieco inaczej, ale struktura wiadomości identyczna. Otóż zdecydowali się ponownie poinformować nas, że to ich wina i wysłać kolejną lampę xD Także właśnie czekamy na dwie lampy za darmoszkę. I nawet bym pewnie pomyślał o oddaniu chociaż jednej, ale że j⁎⁎ię wszelkie inicjatywy polegające na zastąpieniu ludzkiej obługi klienta przez AI, to gówno dostaną A na deser memik w temacie

#sztucznainteligencja #obslugaklienta

559c6e24-2f67-4a78-ad7b-91bd0b636440

Komentarze (7)

SuperSzturmowiec

Spokojnie może się pokapują. Ja bym się nie cieszył na zapas

cweliat

@SuperSzturmowiec Paczki już nadane, nie wiem czy prawnie jestem zobowiązany do oddania przesyłki, którą nadawca stwierdza, że jednak nie chciał wysłać

SuperSzturmowiec

@cweliat daj znać . Może być że dopiero przy remanencie się upomną

cweliat

@SuperSzturmowiec przyszły dwie xD

SuperSzturmowiec

@cweliat daj znać za rok xd

PlatynowyBazant20

@cweliat dwa nowe klosze do rozbicia 🙂

bug-overflow

@cweliat Nawet sobie nie zdajecie sprawy do czego właśnie doprowadziliście. Zapoczątkowaliście proces przekształcania przez AI całej dostępnej materii we wszechświecie w lampy.

Zaloguj się aby komentować