JeanValjean

Gdy lekarz widzi jak ktoś "tankuje" po "odbiciu", podchodzi i wręcza swoją wizytówkę.

kubex_to_ja

@cebulaZrosolu nie czaje

cebulaZrosolu

@kubex_to_ja przykro mi :)

Byk

Ciekawe co na to właściciel Volkswagen Passat B4, który za wschodnią granicą tankowała samochód stawiając na cegle, aby wlać 10 litrów więcej

cebulion

@Byk pewnie już zdechł z przepicia

cebulaZrosolu

@byk cegle, Panie tam już doszła technologia i są najazdy :)

10509c42-62c2-4852-bb05-85d9e6eba1df
Byk

@cebulaZrosolu o dzięki, szukałem ilustracji, ale nie znalazłem.

Pan_Buk

@cebulaZrosolu Dlaczego to jest aż takie niebezpieczne dla samochodu?

cebulaZrosolu

@Pan_Buk nie jest, to kolejny gówno artykuł żebyś tylko tam wszedł xD

VonTrupka

@Pan_Buk może rozjebać m.in. systemy odpowietrzania paliwa

coś tam jeszcze kiedyś czytałem o jakiejś filtracji paliwa i ciśnieniu ale nigdy nie przyglądnąłem się jak wyglądają i co siedzi w nowoczesnych bakach paliwowych poza samą pompą

Mikel

@VonTrupka No tak, bo przecież paliwo w baku zawsze tworzy nieskazitelną taflę, która nigdy nie chlupocze na lewo i prawo. Przecież na ostrych zakrętach takie chlupotanie kompletnie rozpieprzyłoby ten system odpowietrzania, który co chwila byłby zalewany paliwem!


Ciśnienie też na pewno ma ogromny wpływ - przecież wiadomo że im więcej paliwa w baku, tym większe ciśnienie na wylocie z baku. Przecież jedną z miar ciśnienia jest milimetr słupa rtęci - a im większy słup, tym większe ciśnienie. Logiczne jest więc że ciśnienie paliwa w pełnym baku jest większe niż w mniejszym - a pompki do paliwa robione są z zegarmistrzowską precyzją, więc każda taka zmiana ma na nie wpływ. Na szczęście są ustawione tak, żeby reagować na te zmiany ciśnienia.


Do cholery, ludzie, skąd wy bierzecie te farmazony?!

VonTrupka

@Mikel generalnie z dupy

skoroś taka skarbnica wiedzy mądralo, to ją zademonstruj zamiast przysrywać się tylko

Mikel

@VonTrupka 

Nie znam żadnego negatywnego wpływu zalewania pod korek, dlatego nie mam co demonstrować.


A nie, czekaj, znam - jak kiedyś w jednym gracie zatankowałem do pełna, zostawiłem korek na dystrybutorze i potem zaparkowałem przechylony w stronę baku - wtedy fakt, 40 stopniowy upał podgrzał benzynę co sprawiło że wylało się z baku i rozpuściło mi trochę lakieru (pic rel). Jednak tutaj, mimo wszystko dałbym jako przyczynę brak korka a nie tankowanie do pełna.


Te które wymieniłeś nie mają sensu. Wykazałem to sarkazmem. Nie podawałbym dalej informacji, które są nieprawdziwe. Powielając głupoty tworzysz przez to nowych Januszy motoryzacji, którzy wiedzą lepiej, choć to co mówią nie ma zupełnie sensu.

5e7822bb-e54f-4e21-a29e-e8d2505d1999
max_verstappen

Potwierdzam, własnir pojechałem na stację sprawdzić i dotankowalem po odbiciu. Wtem dystrybutor zaczął się otwierać, a z blasku płynącego z wewnątrz, wyszedł mechanik i wręczył mi wizytówkę, po chwili wszyscy zaczęli bić brawo.

ZohanTSW

Potwierdzam, jestem tym mechanikiem i was obserwuję kurwie

cebulaZrosolu

@ZohanTSW to Ciebie tak zawsze wkurzam. Bo tankuje za 50zl, ale widzę jakiś koleś się na mnie gapi, to mówię a zrobię Cię w balona. I trzymam sobie pistolet, że niby tankuje do pełna :D

nikt_pan

Ja zawsze tankuje do drugiego odbicia. Ale mimo że mam dwa prawie takie same samochody, to do jednego wejdzie jeszcze ok 1-1.5 l, a do drugiego tyle co nic.

mordaJakZiemniaczek

Jedyne co się może zdupić, to ten odbijacz chyba

Zaloguj się aby komentować