Komentarze (26)

Aksal89

Ostatnio na grupie camperowej gość wrzucił zdjęcie opon z zapytaniem, czy wymieniać przed wyjazdem za granicę.

Opony miały więcej spękań niż mięsa, a producent - Stomil - Olsztyn.

Ostatnie opony pod tą marką wyszły w 2005 roku ಠ_ಠ

Chciałbym, żeby to były heheszki, ale wygladało mi to na poważne pytanie.

suseu

@Aksal89 Dobrze, że spytał, bo można mu wtedy głupi pomysł wybić z głowy.

30ohm

@suseu myślę że ciężko by było

suseu

@30ohm Wierzę w siłę dobrze użytych argumentów

Aksal89

@suseu @30ohm o dziwo pamiętam, że przyjął informację o twierdził, że kupi nowe ( ͡° ͜ʖ ͡°) dalej nie śledziłem, czy jeszcze postował, więc nie wiem, czy przeżył ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Aksal89

Nawet screena znalazłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3e325a57-2b70-4f1b-9196-bbe197e0f4fe
Shotsel

Ja to sie jak psychopata czuje ja takie rzeczy czytam. W zeszlym roku 3 sezon jezdzilem i juz uwazam, ze to bylo naciagane, bo czulem roznice mimo moich znikomych przebiegow i bieznika praktycznie jak w nowej oponie. W tym roku wjechal nowy komplet i roznica jest ogromna. Nie ma co oszczedzac

30ohm

@Shotsel ja wywaliłem 5 letnie zimówki bo się nie dało na nich jeździć. Co z tego że bieżnik był jak były tak twarde i śliskie że na mokrym przy hamowaniu jechałeś prosto

IronFist

@30ohm Takie opony mogłeś jeszcze sprzedać, jak mają bieżnik i nie są popękane to znajdzie się chętny :v Ja wymieniam opony po 5-6 latach i jeszcze żadnego kompletu nie wyrzuciłem, wszystko poszło za 150-200 zł za komplet

Hejto_nie_dziala

@Shotsel nie wiem jak trzeba jeździć żeby po 3 sezonach nowe kupować, robię z żoną duże przebiegi po bardzo słabych drogach i jednak główny wyznacznik to bieżnik i jakoś żyjemy ;). Chyba że jakieś naprawdę słabe opony montujesz ale ciężko mi to sobie wyobrazić

Shotsel

@Hejto_nie_dziala continental, run flaty sa twardsze z natury, a po 3 sezonach guma juz zdecydowania stwardla i nie dawala takiej przyczepnosci jak w nowych. Kupilem teraz michelin nie run flaty, zobacze jak te sie beda starzec

Tom.Ash

@Hejto_nie_dziala degradacje opony predzej odczujesz na bardzo dobrych niz bardzo slabych drogach. Jak ktos lubi jezdzic po zakretach to szybko odczuwa spadek "wydajności" opony

d.vil

@IronFist nie chciało im się jechać na PSZOK z 10 letnimi zimówkami, a że sporo mięsa jeszcze na nich było, wystawiłem na olx za 80zł... sprzedałem. Letnie, w podobnym wieku, już zawiozłem na PSZOKa. Sumienie mnie gryzło po sprzedaży tych zimówek.

Chunx

@Hejto_nie_dziala trzeba dużo jeździć. Ja wymieniam co rok

Hejto_nie_dziala

@Shotsel no to kup zwykle opony, runflaty to do rajdowki wrzucaliśmy na asfalt. W osobówce to nie dość że komfort jazdy niszczy to jeszcze drogie

Hejto_nie_dziala

@Chunx gość napisał że znikome przebiegi ma. ja mam spore przebiegi i ostatnio kupiłem nowe opony, po raz pierwszy od kilku lat (nowsze auto do którego nie miałem zimówek)

jajkosadzone

Po co wymieniac jak dziala

pierdonauta_kosmolony

Kiedy Jugosławia zdążyła się rozpaść a opony jeszcze nie.

cec

Jak opona jest czarna, gumowa i okrągła to znaczy, że jest dobra

https://youtu.be/__o8RqqV2-g?t=646

PanNiepoprawny

Jeszcze dwa sezony polatasz

green-greq

Ja kilka lat temu zmieniłem w romecie przednią oponę na taką nową, co wisiała w garażu i czekała na założenie. Made in USSR ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Giban

Jak do przyczepki, to trzymaj! Może i nie mają żadnej przyczepności, ale za to nigdy się nie zużyją xD

Z_buta_za_horyzont

@30ohm Mam WSK 125 z 1984r. Wiesz ile osób zadaje mi pytanie czemu mam współczesne opony a nie z epoki.

30ohm

@Z_buta_za_horyzont na motocyklu to śmierć murowana na takich z epoki

Tom.Ash

@30ohm wsk to troche szybszy motorower a nie motocykl

Zaloguj się aby komentować