@d.vil wszystko turystyczne w okolicach 800-1000cc i 80-120km.
Problem mam taki, że motocykl, który chcę nie istnieje.
Pozycja z turystyka, duża wygodna i podgrzewana kanapa, wysoka szyba, raczej mniejszy rozmiar, silnik V2, wskazane wcześniej pojemność i moc, a do tego najchętniej pas napędowy zamiast łańcucha. Zawieszenie do szybkiego przemierzania krętych kilometrów głównie na drogach asfaltowych, ale bez sportowej pozycji. Skuteczne hamulce, do tego systemy kontroli trakcji. 3 pojemne kufry. Przy okazji żeby się nadawał do jazdy po mieście.
Czasu na jazdę będę i tak miał jak na lekarstwo, wydać mogę w sumie dużo, ale z drugiej strony - po co?
Do maszyn używanych trochę się zraziłem. Swego czasu marzyłem na drugą maszynę o Suzuki sv650s. Poszukiwania wiązały się z ogledzinami chyba 10 sztuk, każda to był dzień albo pół na oględziny. I każda sztuka była miną, aż w końcu trafiłem na szansę jedną na milion. Jak się później okazało, finalnie nie byłem w stanie przejechać na nim więcej niż 300km jednego dnia, więc po 2 latach sprzedałem i szukałem dalej. Kolejny motocykl niby był ok (bmw f800st), ale miałem kilka przygód serwisowych, które maszynę uziemiły na pewien czas. Pozycja dalej nie była tak dobra, jak bym chciał. Limit wygody wzrósł do 600km i zrozumiałem czego mi brakuje. Niemniej - teraz nie miałbym czasu na takie szukanie i kompromisy. Stąd pomysł na turystyka i nowy motocykl. Tu wchodzi cfmoto mt800, który próbuje uderzać w segment małego GSa, ale w sumie za połowę ceny. Nie żebym chciał go w ciemno kupić, bo to też jest kompromis, ale zasięgnąć języka nie zaszkodzi, stąd post.