Mitsubishi Galant III 1979
#samochody #motoryzacja #retrosamochody
f11fec42-b10c-4725-8cd3-191dac360378
KierownikW10

@sireplama to prawda, a wnętrze chociaż nie było jakieś porywające, to zestarzało się z klasą. Problem w tym, że najstarsze egzemplarze 8 generacji mają już ponad 25 lat, zaś najmłodsze dobijają do 17 lat. W większości to są już truchła albo auta skarbonki.

17313575-e090-4133-9a64-7321b660ff8b
PanNiepoprawny

@sireplama kiedyś bardzo chorowałem na tego rekina

AndrzejZupa

To auto poza wnętrzem i kształtem budy było pomyłką...błędy konstrukcyjne silnika (kanały olejowe), rozpinające się wahacze, blacha gorsza niż w Polonezie...tak, miałem i wiem.

theicecold

@Chougchento sexy motherfucker

CoryTrevor

Galant 7 w wersji Sport albo Avance to stylistyczny majstersztyk.

Leszcz_pancerny_w_rzucik_malowany

@Chougchento takie pozostałości po supersamochodach:(

Cyberchosnek

@Chougchento 8 generację uważam za jedno z najpiękniejszych aut tamtego okresu...

VR6 to mój mokry sen, niestety, jeśli dobrze pamiętam, VR6 wychodził tylko w kombiaku.

7617978e-b05d-459f-b339-ae6f4cfe4e76
vredo

@Cyberchosnek Galant jest ponadczasowy. Lubię takie sedany.

Rmbajlo

@Cyberchosnek jeździłem takim jako pasażer. 200 koni i kolor czerwony. super auto.

AndrzejZupa

@Cyberchosnek VR4 to był sedan. Kombiak z tymi bebechami nazywał się Legnum. Albo sam juz nie pamietam (° ͜ʖ °)

k-t

@AndrzejZupa zdaje się że masz racje. Miał on ten sam silnik 2.5 V6 ale z biturbo, inną skrzynią automatyczną i chyba napędem 4x4. Najważniejsze jednak to, że kiera była po drugiej stronie (Japonia + australia).

AndrzejZupa

Kupowali zwykłe EA-5 i robili swapy tapicerki / wycieraczek bo gródz nie była symetryczna do tych japońców.

Kondziu5

I powiedzcie mi komu przeszkadzały takie kształty aut, że co mało opływowe a kij to dmuchał czy stracę na rok 10l więcej paliwa ja chcę fajną bryłę, ja chcę styl

maks_kow

@Kondziu5 Mogę Ciebie uspokoić, że spalanie nie jest znacznie większe w autach z tamtych lat niż w obecnie produkowanych.

Mam starego forda i citroena z podobnych lat. Obydwa na gaźniku i obydwa spalają nieco więcej w cyklu miejskim niż auto ze wspolczesnym silnikiem, ale mniej w trasie, przy podobnych predkosciach.

Zaloguj się aby komentować