Komentarze (27)

Nemrod

Miałeś rację, że była katastrofa, że być może ktoś wyłączył silniki, że istnieją spekulacje, czy że pełny raport będzie za rok?

TheLikatesy

@Nemrod op miał rację że będą nowe przecieki xD

Nemrod

@TheLikatesy Przecieki o spekulacjach i o tym, że pełny raport powinien być za rok.

cyber_biker

@Nemrod "Być może" wszystkie poszlaki wskazują na to, że to ktoś wyłączył silniki. Tylko grupa ekspertów z hejto twierdziła, że wyłączyły się same pomijając cały kontekst wydarzeń kokpicie.

cyber_biker

@Nemrod Wrócę za rok do Twojego komentarza, ustawię sobie przypomnienie w kalendarzu. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

cyber_biker

@TheLikatesy Widzę, że boli Cię fakt, że cyber biker znowu wyjaśnia "ekspertów" z hejto.

Nemrod

@cyber_biker Przecież to wyszło w raporcie ponad 2 tyg. temu - pytanie jednego z pilotów: dlaczego wyłączyłeś silniki. Nawet piloci spekuliwali, że pytał I oficer, bo był lecącym. Czy to oznacza, że reszta nie ma racji? Niekoniecznie.

Nemrod

@cyber_biker wracaj, wpis nawet o tym zrobiłem xD

cyber_biker

@Nemrod Gdzie ten wpis?


Przecież była narracja w komentarzach, że przełączniki "same się przełączyły"; byłem tutaj wyzywany od szurów i trolli.

FoxtrotLima

@cyber_biker narracja była o tym, że ktoś lub coś je przełączyło. Ale Ty jedyny najmądrzejszy i oświecony wiesz wszystko na pewno tu i teraz.

Zatrudnij się w NTSB, mogą potrzebować takich speców.

cyber_biker

@FoxtrotLima Coś je przełączyło czyli co? Co je przełączyło w kontekście pytania jednego z pilotów do drugiego: "dlaczego przełączyłeś na cut-off"?


Mówię to samo to pilot z ponad z 30 letnim stażem. Wielu innych pilotów mówi to samo; jeśli masz większe doświadczenie z Boeingami to chętnie posłucham. Konkretne przykłady.

FoxtrotLima

@cyber_biker Tak, mam doświadczenie bo pracuje jako safety engineer dla jednego z największych producentów silników lotniczych. I doświadczenie mnie nauczyło, że dopóki nie sprawdzi się wszystkiego nie stawia się żadnych tez.

Nie jestem zaangażowany w to dochodzenie, więc nie sram teoriami z dupy, że to na pewno jeden z pilotów. Być może, ale nie można wykluczyć innych czynników.

SuperSzturmowiec

patrz teraz będzie szybowiec

Legendary_Weaponsmith

@SuperSzturmowiec

-pa a teraz beczka

-kapitanie, za nisko, będzie przeciągnie

-morda tam bo cię wysadze

groman43

@cyber_biker weź się pieprznij w głowę na uspokojenie, bo zachowujesz się jak dziecko. Dokładnie takie podejście potępia artykuł, który podlinkowałeś.


Bez kamery w kokpicie nie jest możliwe jednoznaczne stwierdzenie, kto przełączył te wyłączniki. Fakt, że FO wielokrotnie o to pytał kapitana o niczym nie świadczy. Nawet jeśli ostateczny raport wskaże kapitana jako winnego, to na bank obarczy to określaniem „z dużą dozą prawodopobieństwa” albo czymś w tym stylu. I nawet jeśli kapitan wyłączył te przełączniki, to możliwe nigdy nie dowiemy się dlaczego.

cyber_biker

@groman43 Aha czyli Ty już wiesz co powie raport i że na pewno nie będzie można w stanie określić przyczyny.


Pod ostatnim postem było dużo komentarzy, że to przełączniki same się przełączyły.. widzę, że narracja zmienia się bardzo płynnie.

MostlyRenegade

@cyber_biker znów jakieś pieprzenie, z którego nic konkretnego nie wynika.

cyber_biker

@MostlyRenegade Coś jednak wynika, moja teza staje się coraz bardziej prawdopodobna.


Rozumiem, że dla Ciebie MH 370 nadal jest wielką zagadką.

MostlyRenegade

@cyber_biker jeśli faktycznie masz jakieś wiarygodne i rzetelne informacje o przyczynach tych wypadków, to co tu jeszcze robisz? Dzwoń do komisji i przekaż im swoje ustalenia. Niech się tam nie trudzą bez potrzeby.

cyber_biker

@MostlyRenegade Jakie masz kompetencje, aby wypowiadać się z pozycji eksperta? Pracujesz w EASA lub w ULC? Chętnie posłucham.


Czy kurs MH370 zmienił się sam? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

MostlyRenegade

@cyber_biker nigdzie tutaj nie wypowiadam się z pozycji eksperta, więc nie pier*dol mi tu

cyber_biker

@MostlyRenegade Więc jesteś takim samym ekspertem jak ja i nie ma się co denerwować, emocje źle wpływają na osąd.

Legendary_Weaponsmith

Sorry, że nie czytam tej dramy, ale mogę was wyjaśnić.


Zacznę od końca, od speców: @Nemrod i inni: widzicie, że typ nie ma pojęcia i jest nowym pasjonatem. Nie ma się co kłócić. I nie wyjaśnicie go cisnąć mu. Nie ma co odpisywać na zaczepki. Kto ogarnia, wie gdzie młody się myli. A kto jest tu przelotem, niech myśli co chce i bierze informacje o katastrofach lotniczych z pudelka. Nic się nie stanie, ci ludzie nie decydują o zasadach ruchu lotniczego ani nie wydają rozporządzeń dot. bezpieczeństwa w ruchu lotniczym.


@cyber_biker

Środowisko lotnicze jest specyficzne. Gdyby nie było, byłoby DUŻO więcej katastrof. Nikt ci nie przyzna racji, bo oni nie omawiają z tobą akcji w kokpicie. Oni od razu widzą wpływ na procedury, na budowę samolotów, na wszystko. I w takich sprawach to, że WYGLĄDA na to, że kapitan zdecydował się przejść na emeryturę miesiąc wcześniej, nic nie znaczy.


Ich podejście, oparte tylko na dobitnie potwierdzonych faktach jest instrumentalne w nierozbijaniu samolotów. Kłócisz się z ich modus operandi, z ich ideologią. A mają rację, że do takich spraw powinno się podchodzić na zimno i tak chcą uczyć nowych ludzi. To trudne, żeby być cierpliwym, gdy sytuacja wygląda na sensacyjną, ale taki jest piloci styl.


A jeśli chodzi i gdybanie, to już po pierwszym video od Mentour Pilot na temat tego wypadku było "wiadomo" co się stało. Ale dorosłym i szpecom nie wypada bawić się w domysły, bo mogą być błędne. Nie w tym konkretnym przypadku, ale ogółem.

cyber_biker

@Legendary_Weaponsmith Kolego, ale kto bierze informacje z pudelka? WSJ / BBC to jest pudelek? Bazuje głównie na oficjalnych materiałach, materiach prasowych i opiniach pilotów z 30 - 20 letnim stażem. Jeśli tak doświadczeni piloci mówią totalne bzdury - w Twojej opinii - to kto w takim razie ma wystarczający autorytet, aby się wypowiadać w tej materii? Pracujesz w EASA? Chętnie dowiem się jakie masz kwalifikacje skoro wypowiadasz się z pozycji eksperta.


A jeśli chodzi i gdybanie, to już po pierwszym video od Mentour Pilot na temat tego wypadku było "wiadomo" co się stało. Ale dorosłym i specom nie wypada bawić się w domysły, bo mogą być błędne. Nie w tym konkretnym przypadku, ale ogółem.

Przecież Ci piloci cały czas bawią się w domysły, bazują na obecnych poszlakach i tworzą teorie na temat tego co się stało. Przecież moje przemyślenia bazują w większości na opiniach pilotów z yt / są z nimi zgodne, tak więc jeśli chcesz kogoś wyjaśniać, strofować to najlepiej będzie jak zaczniesz od nich. Na początek podaj tylko ile masz godzin nalotu na Boeingach.

MementoMori

Weźcie na wstrzymanie wszyscy, bo z Was eksperty wykopowe wychodzą.

Zaloguj się aby komentować