No cóż, idioci po prostu bywają i to na nich powinna spaść nagonka, prawda? Otóż nie w przypadku tak medialnej sprawy w Chinach, bardzo mocno wyczulonych w ostatnich miesiącach na kwestie zachowania higieny żywności (by spojrzeć chociażby na zeszłoroczną sprawę przewożenia oleju spożywczego w nieoczyszczonych cysternach).
O ile początkowo firma stwierdziła, że to nic takiego i że wszelkie oskarżenia to próba nagonki na firmę i bezczeszczenia jej imienia, o tyle w końcu pod naporem internautów całkowicie wycofała się ze swojego początkowego stanowiska.
Efekt? Firma nie tylko przeprosiła za ten czyn i obiecała wytoczyć odpowiednie kroki prawne przeciwko delikwentom (dwóm 17-latkom). Dodatkowo w ramach zadośćuczynienia dla wszystkich 4100 osób zamawiających jedzenie w tamtym oddziale sieci od 24 lutego do 8 marca (czyli od nagrania filmiku po jego pojawienie się w przestrzeni publicznej) zaoferowała pełen zwrot kosztów + 10-krotność rachunku
#chiny #jedzenie
#owcacontent <- do blokowania moich wpisów