@Ragnarokk nie no, pierwsze KDC nawet dzisiaj chodzi... hmm... "specyficznie" A co do dwójki to pełna racja- to jest ich specyfika rynku i tworzenie takiej gry z pewnością jest u nich tańsze. Zresztą to nie jest jakiś jeden złoty strzał naszych sąsiadów, bo oni stworzyli zaskakująco sporo growych perełek- Hidden & Dangerous, Vietkongi, Mafie, Operation Flashpoint i potem Army, kontynuacje do UFO i XKOMa, DayZ, Euro i American Truck Simulatory czy w końcu Hard Truck 18 Wheels of Steel. Sporo tego mają na koncie i wszystko to są na swój sposób perełki, ale to co chciałem przekazać, to ta "tańszość" w tworzeniu gier może być też spowodowana faktem, że studia skupiają się na dowiezieniu najlepszej gry, a nie zaczynaniu od zatrudnianiu jakiejś hollywoodzkiej aktorzyny, która za nagranie pięciosekundowego clipu z 1 krótkim zdaniem żąda 100 milionów dolarów. To plus... no cóż- kasa idzie na deweloperów i proces wydawniczy, a nie kolejne rozepchane departamenty dajwersity inkluziwity ikłalit srity tity i 197. managera do spraw praw mniejszości, który się odgraża, że jak nie dostanie swojej gaży, to zacznie rozpowiadać po całej branży szmatławcowo-gryzipiórkowej jakie to studio jest zacofane, rasistowskie, seksistowskie, cośtamfobiczne i tak dalej. 2 czynniki na których można zaoszczędzić chore ilości pieniędzy.