@maximilianan U mnie natomiast jest w drugą stronę - wkurwia mnie jak ludzie nie potrafią wyrazić to co chcą przekazać i nie są w stanie w jasny i przejrzysty sposób tego wyjaśnić - przez głupotę swojej wypowiedzi a nie przez to że próbują być mądrzy. Może niech spróbują to ich przekaz stanie się jaśniejszy.
Istną plagą są historie zaczynane od środka jakby odbiorca siedział w głowie i od razu wiedział o co takiej osobie chodzi. Zaczyna taka osoba, historię od:
"Słuchaj co dzisiaj Grażyna zrobiła w Gdańsku"
I ja mam się k⁎⁎wa domyśleć że Grażyna to współpracowniczka, w Gdańsku jest główna siedziba firmy do której pojechała w delegacje, a tak w ogóle to cała sytuacja miała miejsce na prezentacji przed zarządem. Tak k⁎⁎wa, bo ja ogarniam wszystkie ich wspomnienia i realia, siedzę w ich butach i od razu skojarzyłem o czym oni będą łaskawie mówić. Ktoś chce mi opowiedzieć o jakiejś grażynie i od razu przechodzi do mięska zamiast nakreślić realia - żebym mógł zrozumieć tę sytuację. Nie k⁎⁎wa, tu chodzi o pochwalenie się historią a nie o odbiór i zrozumienie.
To jest pierdolona plaga.
Każdy kto miał do czynienia z obsługa klienta albo księgowymi w korpo, wie że uzyskanie merytorycznej odpowiedzi w której nakreślona jest cała sytuacja, co do niej doprowadziło, co zostało zrobione i w ogóle gdzie leży problem - że to jest praktycznie niemożliwe bo w 99% któryś z tych elementów zostanie pominięty. Rozmawiasz więc jak z debilem i tylko powstrzymujesz się przed zmianą tonu głosu jak dla bobasa, bo pytanie które zadajesz żeby to doprecyzować są podobne do tych które zadajesz niemowlakowi jak się z nim bawisz "a kto to powiedział? A co to się stało? A kto to jest taki nieogarnięty?"
Mam czasami wrażenie że jestem otoczony przez debilów którzy nie widzą w tym problemu. Tracę czasami przez to wiarę w ludzkość. A Ty mi tu wyjeżdżasz z jakiś wybiórczym przypadkiem gdzie ktoś jest zbyt precyzyjny przez co nie będąc w branży nie jesteś tego w stanie zrozumieć?
Powiedz mi lepiej ile razy Ty zaczynałeś historię bez kontekstu, mając w d⁎⁎ie odbiorców