#heheszki #humorobrazkowy #motoryzacja #pasjonaciubogiegozartu

#heheszki #humorobrazkowy #motoryzacja #pasjonaciubogiegozartu

Takie bmw dla ubogich
@SuperSzturmowiec ceny zaczynają się podobne robić... "Auto kolekcjonerskie" xD
@sireplama nie wiem z czego beka, w DE zadbane sztuki wszystkiego z tamtych lat tez nie należą do najtańszych
@Chmurkins mój ulubiony klasyk PRL. Nawet się nosiłem z zamiarem kupna i odrestaurowania . Skończyło się ja zakupie malucha, który stoi u blacharza już drugi rok. Takie kosmiczne ceny mają duże fiaty
@Mario_Puzon chciałby człowiek takiego głównie ze względu na wspomnienia, ale tak jak mówisz ceny kosmiczne jak na coś co by człowiek trzymał w garażu i jeździł raz w tygodniu do kościoła
do Jugosławii były eksportowane i sprzedawane przez Zastawę
P jak piekło
@Chmurkins brat miał kiedyś takiego, fajnie się jeździło
Miałem jako pierwszy samochód. Chciałem kiedyś kupić z sentymentu, ale januszy pogrzało z cenami za "klasyka", którego nigdzie po za Polską się nie sprzeda. Za pieniądze jakie za niego krzyczą idzie już kupić we Włoszech spatynowanego, ale jeżdżącego ori 125 na kwadratowej lampie i z DOHC pod maską.
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk jedyny jaki się nadaje na klasyka to właśnie ten oryginalny Fiat 125 z Włoch a nie ta kulawa polska podróbka z gówna

@Wyrocznia
Chyba mowimy o jakichs fajnych wersjach Mercedesow czy BMW( ktore juz w salonie kosztowaly rownowartosc domu czy dwoch),a nie k⁎⁎wa o maluchu czy kaszlaku ktore wyjezdzajac z fabryki juz byly zepsute i technologicznie zacofane
@sireplama nie zaczynają tylko już są. Handlarze napędzili sztucznie rynek nostalgią. Zresztą oni za co kolwiek się chyca to zrobią syf na rynku i zarobią. Nagle dziwnym trafem co ogłoszenie jest biały kruk jedyny taki zobacz niski przebieg i kij, że po 100 k licznik się zeruje jakoś kiedyś nikt nie robił jebania o przebieg a teraz nagle każdy ma niski xd typowe szukanie lajka @Mario_Puzon bo mają sztucznie ceny nadmuchane zobacz na auta z innych krajów bloku wschodniego kupisz za dużo bardziej ludzka cenę czy nawet coś zachodniego stary francuz np kupisz taniej niż auta z polskich fabryk. Za te ceny to polecam podziękować handlarzyną @Wyrocznia dla tego w przyszłości chce im Trabanty sprzedawać. @R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk bo tak jak wyżej pisałem, gdzie paskuda handarzyna wejdzie tam zepsuje rynek @RzecznikHejto panie kolego akurat fiat na polskiej licencji ze znaczkiem polski fiat nie odbiegał wiele od włoskiej wersji gorzej było już z logo FSO na grillu policencyjne ścierwa mocno odbiegały od włoskich i tymi pierwszymi polskimi wypustami.
@Lardor Jak to nie odbiegał wiele od włoskiej wersji? Polski Fiat to był całkowicie inny samochód niż włoski. Zupełnie inna płyta podłogowa, pochodząca of Fiata 1300, a wraz z nią również zawieszenie i silniki. Do tego wnętrze, które tez przypominało 1300, a później zostało tylko splastifikowane. Tylko nadwozie było podobne. Podobne, bo z zewnątrz bardziej to przypominało Fiata 124 Special, niż 125. Miałeś chyba na myśli przepaść jakościową pomiędzy pierwszymi fiatami produkowanymi w Polsce do połowy lat 70, gdy wprowadzono MR75, a tymi złomami znanymi jako FSO 1500.
Polskie duże fiaty jak dla mnie to mega ulepy. Takie włoskie 124 Special, z tyłem od 125 i wnętrzem oraz płytą podłogową z całą mechaniką od 1300. To już ruscy ze swoim Żiguli mieli bardziej licencjonowanego kanciaka.
panie kolego akurat fiat na polskiej licencji ze znaczkiem polski fiat nie odbiegał wiele od włoskiej wersji
xDDD
panie kolego cechą wspólną obu aut był tylko podobny kształt nadwozia
@RzecznikHejto FSO Policencyjne ścierwo też miała podobny a jakościowo to było gówno
@Chmurkins @Lardor
W sumie nie napisałem najważniejszego, bo kupić jeszcze to można i jakoś przeżyć, ale doprowadzenie do stanu idealnego / bardzo dobrego to koszt około 30k
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk IKS DEEEE XD uwaga burzę pogląd, Fiat 125 miał TĄ SAMĄ płytę co 1300/1500 a co za tym idzie rodzimy 125p XD włoski 125 ma TE SAME resory co kanciak, dopiero 124 i licencyjna Łada miały inny zawias XD i skąd ten 124 Special, to że auto nie ma listew to znaczy że było na innym modelu wzorowane? Kierunki, światła pozycyjne czy lampy tylne pewnie też z tego Speciala? XD A te cztery tarcze hamulcowe to pewnie z kolei z 1300/1500? XDDD
PS. Włoski 125 był tak za⁎⁎⁎⁎sty że kwadratowe klosze reflektorów z lamp wypadały XD dlatego rodzimy 125p dostał OKRĄGŁE lampy, i tego problemu nie było XDDD
@RzecznikHejto kek, tak samo jak przy renault 12 i dacii 1300/1310, z tym że rumuńska licencja to był odpad dużo gorszy od późniejszych policencyjnych 125p XD
@jotoslaw dokładniej to Crvena Zastava brała od FSO karoserie, które uzbrajała we własną mechanikę - produkowali tam na licencji Fiata 1300/1500 jako Zastava 1300/1500
@Mario_Puzon a pi⁎⁎⁎⁎le mam dwa trampki 1.1 w unikatowych lakierach i wiecej za nie dostane niz w pl a taniej kupilem.
@SonyKrokiet tak to jest jak znawfcy się zaczną wypowiadać ludzie pokroju takiego, że oglądają jakiegoś motobiede czy zlomnika a potem powtarzają te bzdury
@SonyKrokiet Przepraszam bardzo, czy ma Pan na sprzedaż jakieś FSO 1500? Najlepiej igła po dziadku i po remoncie blacharskim i remoncie silnika.
Zaloguj się aby komentować