#heheszki

Aż mi się przypomniało jak kiedyś u mnie w korpo, coś się zjebało w systemie ticketowym i link generowany dla klienta gdzie mógł na bieżąco widzieć postęp rozpatrywania zgłoszenia - to były też tam widoczne nasze wewnętrzne adnotacje xD

No i klient miał okazję przeczytać "trzeba typa spławic, może ceną bo to jest taki zjebus że szkoda naszych nerwów"

4ea95b1b-d32f-4ef5-a23e-b52a20102daa

Komentarze (7)

LondoMollari

@radek-piotr-krasny Amatorzy. Obrabianie d⁎⁎y klientowi jest dopuszczalne tylko i wyłącznie w rozmowie osobistej, w ostateczności na callu. Nigdy w miejscach, gdzie pozostanie jakiś trwały ślad.

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@LondoMollari właśnie. Co za matoły zostawiają po sobie coś takiego? Rzeczy potencjalnie przypałowych się nie utrwala i tyle.

NiebieskiSzpadelNihilizmu

Korpomaile to po prostu inna forma walki turowej ¯\_(ツ)_/¯ Fascynujące jakie fikołki trzeba odwalić, żeby nazwać debila debilem i nie musieć odbywać debilnej gadki z przełożonym.

50400ab2-92e4-42a0-b36c-6628180eaf91
Felonious_Gru

@NiebieskiSzpadelNihilizmu przeczytałem "korlomobile" xd

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@Felonious_Gru a tu niespodzianka

VonTrupka

gdy nie poważam odbiorcy zawsze go o tym informuję w stopce (´・ᴗ・ ` )

Pan_Buk

@radek-piotr-krasny Kilka razy pisałem, że nie dostałem emaila z resetem hasła do logowania, więc się dopominałem i odpisali:

"Have escalated and will let you know what they come back with."

Ciekawe co to oznacza w korpo-języku?

Zaloguj się aby komentować