@Sarveil zamykanie się w norze i kodzenie bez interakcji/konfrontacji z interesariuszami to totalny antywzorzec w tworzeniu społecznościowego serwisu. Jako, że tutaj content produkują użytkownicy, to powinno to być konfrontowane z nimi i przede wszystkim ROZUMIANE. Jest wiele sposobów, aby do tego dojść, ale każdy z nich wymaga komunikacji, bo zakładanie, że wie się na pewno czego userzy oczekują to krótka droga do porażki. W IT było wiele dyskusji na te tematy (np. The Cathedral and The Bazaar, Scrum/Agile vs Waterfall, Fail fast & learn fast) i w każdym wnioski były podobne - lepiej wdrażać małe partie i od razu badać ich wpływ na produkt (poprawiać od razu jeśli coś nie zagra) niż robić coś w zaciszu, budować wielką machinę i po długim czasie dowiedzieć się, że nie wyszło (a nawet wtedy nie wiadomo dlaczego nie wyszło, bo przyczyn mogą być setki).