Zdjęcie w tle
Eichen_Y

Eichen_Y

Kompan
  • 21wpisy
  • 20komentarzy
Na serwerze Godocik organizowany jest kolejny Game Jam (9)
Za 3 pierwsze miejsca są nagrody pieniężne.

https://discord.gg/HBuuuPa
https://itch.io/jam/godocikowy-dzem-9

Jak coś to piszcie że wy od Hny to dostajecie +3 punkty do stylu (wy, nie gra na gamejamie )

#programowanie#gamedev#indiegamedev i #hnydev
koszotorobur

@Eichen_Y - weź otaguj ten wpis może?

Eichen_Y

@koszotorobur Sory szefie, zrobione

koszotorobur

@Eichen_Y - jakbym korzystał z Discorda to może i bym się skusił

Zaloguj się aby komentować

#programowanie #gamedev #indiegamedev i #hnydev
Jestem współorganizatorem GAME JAMU, do wygrania 200zł (Główna nagroda), oraz 50zł dla gry wybranej przeze mnie.
Serdecznie zapraszam, więcej info w filmie.

https://youtu.be/zl95sjiShdQ
Eichen_Y

@MaMajk ta miliard gostek

DexterFromLab

@Eichen_Y miliard gostek to dużo

Zaloguj się aby komentować

#programowanie #gamedev #indiegamedev i #hnydev jakby ktoś mnie nie lubił

Wprowadzam do gry takie bekowe radio, które pomiędzy jakimiś informacjami będzie grało różne śmieszne dźwięki.
Np. takie jak na streamable.

Jeżeli macie jakieś sugestie prosiłbym linki do YT/Pobrania .mp3, a wasza kontrybucja znajdzie się w moim wielkim horror hicie ( ͡°͜ʖ͡°)

https://streamable.com/dt04my
#programowanie #gamedev #indiegamedev
Zrobiłem kolejny poradnik. W moim odczuciu wyszedł trochę gorzej niż poprzedni ale na antybiotykach siedze a bardzo chciałem przycisnąć yt na l4
https://www.youtube.com/watch?v=05fx5MreSTs
moderacja_sie_nie_myje

@Eichen_Y Szkoda że pogrzebali flasha, nigdzie nie robiło się szybciej prostych gierek niż we flashu.

Zaloguj się aby komentować

#programowanie #gamedev #indiegamedev
Trochę luźniejszy filmik bez głosu, CHATGPT robi grę za mnie.
Niby ma zabrać pracę programistom, no to co najwyżej zabierze tym najsłabszym juniorom.
https://youtu.be/mLnIVCCkSds
dotevo

w pracy często używam chatgpt aby jakiąś klasę mi napisał, która realizuje jakąś funkcjonalność. Ale zazwyczaj sporo muszę poprawiać nawet w prostych klasach. Jeszcze daleka droga aby AI zabrała pracę programistom. Co najwyżej poprawi wydajność pracy

Zaloguj się aby komentować

#programowanie #gamedev #indiegamedev
Siemanko, HnyDEVik z tej strony.
Zrobiłem poradnik dla początkujących zainteresowanych Silnikiem Godot Engine.
Omawiam interfejs, podstawę działania silnika i pokazuje na bieżąco jak działać gdy chcemy osiągnąć określony efekt.
Jest to mój pierwszy poradnik - już nawet jedna trafna uwaga była, ale dołoże wszelkich starań by być lepszym dla kochanych widzów, dodatkowo nie jestem jeszcze wprawiony w tych rzeczach ale byłby bardzo wdzięczny za uwagi lub subskrypcje
Nawet miniaturke kupiłem taki ze mnie szuszwol
https://youtu.be/ts5XJIxdoCE
Fausto

@Eichen_Y lubię ten silnik, unity to dla mnie zbyt duży kolos.

Zaloguj się aby komentować

Jade dalej z tematem mojej gry. Aktualnie doszedłem do momentu w którym mam wszystko co miałem w wersji gamejamowej, w dodatku napisane lepiej dzięki poprzednim doświadczeniom.
Jakby ktoś chciał ograć wersję game jamową (wygrała, ale co to za wygrana skoro nikt inny się nie zgłosił, ale co zarobiłem 20 dolarków to moje): https://h0nney.itch.io/soaring-witch
Na ten moment dodałem tileset jaki użyłem w poprzedniej grze. Jakoś mi giga pasował, a i tak wyglądem będę się przejmował na koniec.
Dodałem 'odnawiacz' staminy, zapomniałem trochę o nim i skupiłem się na zbieraniu power upów co troche niszczy balans tego co potrafie wykminić przy pomocy aktualnego systemu poruszania się.
Dodałem paralakse z jakimiś gwiazdkami w tle żeby fajniej się patrzyło, oraz "system" dialogowy, na ten moment jedyne co to mam liste kwestii do wypowiedzenia (gracz jest niemy), oraz callbacki po skończeniu gadania
Na początku widać też zamysł co do ładowania siły ataku za pomocą puli staminy którą mamy, i dzięki tej puli będzie można odblokowywać inne części mapy.
https://streamable.com/wzw5pf
Vuaaas

@Eichen_Y Zmniejsz trochę wysokości na tym "COMBO your W key" bo mashuje do x24, ręka boli od naparzania i nie mogę tam doskoczyć

Eichen_Y

@Vuaaas Miły feedback --- największy problem jest taki, że ja w sumie devując złapałem za dużo skilla w tym szambie i teraz robiąc nową gre projektuje to tak, by difficulty curve był baardzo długi

Eichen_Y

@Vuaaas W zasadzie bardziej licze na to, że ci którzy nie dadzą sobie rady w jakiejś części będą mogli doeksplorować sobie więcej staminy

Zaloguj się aby komentować

https://streamable.com/gxmv66
Stwierdziłem, że spróbuje przełożyć moją najlepszą grę (przynajmniej w moim odczuciu) na pełnoprawny krótki tytuł.
Ogółem staram się trzymać to w konwencji spokojna gra bez przeciwników, śmierci, lecz z skillowymi torami przeszkód okraszone historią o uwięzieniu, stagnacji, odzyskaniu mocy która uciekła z bohaterki przez stagnację oraz zniszczeniu świata (muehehe)
Pracuje nad tym od początku majówki, plan jest żeby development time wynosił koło 2 miesięcy, więc na spokojnie pół roku i będzie gotowa

Zaloguj się aby komentować

Ostatnio wypuszczam filmiki nt. tworzenia w Pythonie bota generującego youtube shortsy z contentu pożyczanego z reddita
Jakby ktoś był zainteresowany zapraszam
https://www.youtube.com/watch?v=_gb-FRqPffs
https://www.youtube.com/watch?v=5t5hN2auCVQ
Następna