Jade dalej z tematem mojej gry. Aktualnie doszedłem do momentu w którym mam wszystko co miałem w wersji gamejamowej, w dodatku napisane lepiej dzięki poprzednim doświadczeniom.
Jakby ktoś chciał ograć wersję game jamową (wygrała, ale co to za wygrana skoro nikt inny się nie zgłosił, ale co zarobiłem 20 dolarków to moje): https://h0nney.itch.io/soaring-witch
Na ten moment dodałem tileset jaki użyłem w poprzedniej grze. Jakoś mi giga pasował, a i tak wyglądem będę się przejmował na koniec.
Dodałem 'odnawiacz' staminy, zapomniałem trochę o nim i skupiłem się na zbieraniu power upów co troche niszczy balans tego co potrafie wykminić przy pomocy aktualnego systemu poruszania się.
Dodałem paralakse z jakimiś gwiazdkami w tle żeby fajniej się patrzyło, oraz "system" dialogowy, na ten moment jedyne co to mam liste kwestii do wypowiedzenia (gracz jest niemy), oraz callbacki po skończeniu gadania
Na początku widać też zamysł co do ładowania siły ataku za pomocą puli staminy którą mamy, i dzięki tej puli będzie można odblokowywać inne części mapy.
https://streamable.com/wzw5pf
Fausto

zeldowy bardzo ten pasek staminy

Eichen_Y

@Fausto Jak dobry to co mam nie pożyczyć

Fausto

@Eichen_Y głupi by nie zaebał, było pilnować

Vuaaas

@Eichen_Y Zmniejsz trochę wysokości na tym "COMBO your W key" bo mashuje do x24, ręka boli od naparzania i nie mogę tam doskoczyć

Eichen_Y

@Vuaaas Miły feedback --- największy problem jest taki, że ja w sumie devując złapałem za dużo skilla w tym szambie i teraz robiąc nową gre projektuje to tak, by difficulty curve był baardzo długi

Eichen_Y

@Vuaaas W zasadzie bardziej licze na to, że ci którzy nie dadzą sobie rady w jakiejś części będą mogli doeksplorować sobie więcej staminy

Vuaaas

@Eichen_Y Ok, ale koniecznie rób bardziej user-friendly. x15 powinno móc przejść dalej, niektórzy nie mają tyle pary do klepania

Zaloguj się aby komentować