Za 600 mln złotych w Krakowie powstaje Centrum Symulatorowo-Treningowego Ryanair

Budowa Centrum Symulatorowo-Treningowego Ryanair, które powstaje w Krakowie dobiega końca. Inwestycja linii lotniczej nr 1 w Polsce i Europie, o szacowanej wartości 130 milionów euro zostanie oddana do użytku w drugiej połowie 2025 roku. Wszystko wskazuje na to, iż harmonogram realizacji zostanie zachowany — obiekt jest niemal ukończony, a w jego wnętrzu widoczny jest fragment kadłuba samolotu. Kończą się również prace związane z budową nowej drogi, która umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z terminalem pasażerskim.


#wiadomoscipolska #lotnictwo #ryanair

Investmap

Komentarze (8)

kitty95

Tak w zasadzie, to dlaczego ryży Irlandczyk lata obcymi kulturowo samolotami? Boeing większą łapówę dał czy stany magazynowe upłynnił?

groman43

@kitty95 Bo utrzymywanie więcej niż jednego typu samolotu to większe koszty. A wymiana całej floty też kosztuje i nie mam tutaj na myśli tylko i wyłącznie kosztów samolotów, ale również koszty szkoleń dla pilotów, cabin crew, service personel, centra szkoleniowe. O tym, że na nowego A320 NEO (odpowiednik B737 Max) się czeka obecnie 10 lat już nie wspomnę.

FoxtrotLima

@kitty95 bo Ryanair to największy klient Boeinga więc automatycznie dostaje lepszą ofertę

kitty95

@FoxtrotLima @groman43 to teraz. Ale ciekawe co pierwotnie zadecydowało.

eloyard

@kitty95 masz na eng Wiki


Due to decreasing profits, the company restructured in 1990, copying the low-fares model of Southwest Airlines, after O'Leary visited the company.[49] In a 1994 lecture, O'Leary described the strategy as adopting a simple all-Boeing 737 fleet, pursuing expansion over yield, creating a culture of cost-cutting, and "re-educating" the customer to prefer lower prices to "frills". The objective of a 30-minute turnaround enabled aircraft to make more flights per day. According to O'Leary, lower fares attracted new customers to air travel, rather than Ryanair competing directly with other airlines for passengers.[51]

MementoMori

@kitty95 rozsądek zdecydował, gdzie władzom LOT tego zabrakło.

kitty95

@eloyard nadal nie tłumaczy CZEMU akurat Boeing. W tamtym czasie Airbus i B. miały zbliżony udział w rynku i pakiety zamówień. Nawet B. miał większe.

eloyard

@kitty95 odpowiada na pytanie CZEMU, ale nie podaje szczegółowych danych które się na to złożyły.


CZEMU? Bo w modelu biznesowym jaki chcieli wprowadzić, tj. jak najczęstsze loty niskokosztowe z jak największą liczbą ludzi w jak najniższej klasie, Boeing pod kątem rachunku kosztów wypadł im najkorzystniej.


Nie ma znaczenia udział w rynku VW, czy wszystkich innych marek, jeśli wychodzi że trzeba wziąć Ducato na bliźniakach.

Zaloguj się aby komentować