Wszystkie punkty liftingowe powinny byc certyfikowane, a wiec testowane (load test) po zamontowaniu czy przyspawaniu. Wyglada to na przyklad tak jak na zdjeciach, czyli montuje sie takie urzadzenie i „naciaga” dany punkt pod odpowiednia sila, symulujac wiszacy ladunek przez odpowiedni czas. Te standardy sie troche roznia w zaleznosci od kraju i innych wymogow.


#barteknamorzu #marynarz #statki #ciekawostki

6b9ca438-6c25-4630-b1c4-4f360ca4cca5
1052386f-acd3-45cc-8680-b359ee91344b

Komentarze (13)

Legendary_Weaponsmith

@bartek555 Bartekowi płacą za stanie 5 godzin z telefonem.


Po co ja zapierdalam w tej fabryce, trzeba było zostać marynarzem..

bartek555

@Legendary_Weaponsmith chyba nie sadzisz, ze mialbym telefon na tfu, androidzie

myoniwy

@bartek555 weź panie wajchę teges, tak na przynajmniej do czarnego pola.

kitty95

20 ton? Co tam ręczniki na tym będziecie wieszać?

Giban

@kitty95 Mam przeogromną ochotę zastosować żart typu "Twoja mama", ale nie wiem jak na nie reagujesz...

starszy_mechanik

Ja gdy widzę manometr bez skali w barach

411c2370-b838-48ff-974f-918910fb89bb
IronFist

@starszy_mechanik Manometr w tzw. Retard Units xP

Giban

@IronFist Albo Freesom units, jak hamburger per square hot dog...

kitty95

Bow on your knees before the empire units!

crs333

Nie musisz certyfikować lifting pointów niżej lub równych 0.9t. Zaznacz wszystkie na tyle i pora na CSa

bartek555

@crs333 Wszystkie punkty musza byc certyfikowane, a wedlug niektorych standardow nie musisz robic load testow ponizej 900kg. My robimy wszystkim, bo mamy wysokie standardy ;)

crs333

@bartek555 taaaa wysokie w chuj, jak kratkę od bow thrustera nazywasz bow thrusterem pokaż ludziom silnik! A na serio to nie w sosie i baw się dobrze


edit1: nie musisz REcertyfikowac raz uznanych lifting pointow ponizej 0.9….


edit2: bądź najbardziej safety company na świecie, wkurw się przez crs na jego różową, brak profitu

Zaloguj się aby komentować