@100mph tesla, wypadki i od razu nasuwają się 4 czynniki:
-
Kierowcy często przesiadają się na Teslę ze słabych 100-200hp samochodów. W Teslach za to najczęściej tył napęd, duże przyszpieszenie, nie każdy ma tyle rozumu i umiejętności żeby to ogarnąć.
-
Teslę kupują najczęściej ludzie młodsi niż średnia wieku kierowców, a młodzi jeżdżą więcej, częściej i agresywniej.
-
Zawierzenie w autopilota może być zgubne.
-
Z doświadczenia na norweskich drogach widzę, że kierowcy M3 Higland praktycznie nie używają kierunkowskazów. Może jednak próba chamskiego zoszczędzenia paru dolców przy produkcji to nie był dobry pomysł.
Możliwy nr5, ale tu tylko przypuszczam to wypadki w deszczu gdzie Tesla pozbyła się czujnika deszczu na rzecz kamery i wycieraczki w trybie auto podobno dzialają fatalnie.