Komentarze (63)

cebulaZrosolu

@SuperSzturmowiec albo grubo albo wcale

mnie_tu_nie_ma

8 osób na pace busa na drodze expresowej. Co może pójść nie tak?

tomilidzons

@mnie_tu_nie_ma ten bus miał normalne fotele z tyłu

581ccf1d-624f-4e77-9cc6-bd9c50b89706
NatenczasWojski

@tomilidzons dalej to nie jest bus na 8 ale na 5 albo 6 osób, tzw brygadowka

Millionth_Visitor

@NatenczasWojski przecież widać na zdjęciach 3 rzędy foteli więc co najmniej 6 miejsc

NatenczasWojski

@Millionth_Visitor ja tam nie widzę 3 rzędów


A w artykule:


Po drugie, dlaczego tym samochodem jechało aż osiem osób. To już wyjaśniają policja oraz prokuratura – opisywał Bartłomiej Ślak.

hejtooszukuje

@NatenczasWojski zależy od homologacji pojazdu oraz liczby miejsc siedzących, które są określone przez producenta pojazdu. Prawo jazdy kat. B uprawnia do prowadzenia samochodów osobowych i dostawczych o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony oraz mających nie więcej niż 9 miejsc, wliczając miejsce kierowcy

kodyak

Wygalda że pewnie koleś zasnal

Pol616

@SuperSzturmowiec Kierowca wyszedł z busa o własnych siłach.

SuperSzturmowiec

@Pol616 serio? fart choć po tym wydarzeniu to może być nie fart

Pol616

@SuperSzturmowiec Serio. Jest napisane w artykule

KierownikW10

K⁎⁎wa mać. Jak tu się nie denerwować....


  1. Pobocze zbyt wąskie, żeby zmieścić całą szerokość pojazdu.... Po c⁎⁎j takie pobocze na autostradzie?

  2. Ciężarówka stojąca na takim poboczu blisko węzła, k⁎⁎wa żwirosraje nigdy się nie nauczą. A jeszcze często debile stają lepiej, na pasach rozbiegowych i wybiegowych. Debile, których jedyną umiejętnością jest lanie do butelek.

  3. Według artykułu ciężarówka była tam zaparkowana. No c⁎⁎j, zaparkowana. Na AUTOSTRADZIE!!!

  4. Bus z fotelami dla 6 osób przewożący osób 8, co zwiększyło liczbę ofiar.

  5. Kierowca zmęczony całym dniem pracy dla januszeksu, ale nie był pijany więc spoko.

  6. Record widjo i na polskie drogi xD

Guma888

@KierownikW10 droga S2 to chyba droga ekspresowa,ale mogę się mylić

KierownikW10

@Guma888 masz rację. Nic to jednakże nie zmienia. Nasze ekspresówki pod względem standardu to takie autostrady i ludzie na nich zapierdalają jak po autostradach.

rith

@KierownikW10 w artykule napisali, że na poboczu, ale chłop stał kurwa na pasie, tuż za łukiem. Wygląda jakby to było o tu, tuż za połączeniem S8 z S2 stąd mamy 4 pasy. https://maps.app.goo.gl/SSd1c7mtHP4C1jrr7?g_st=ic

69dec9e7-f7cd-456b-8419-1d3f12662cec
KierownikW10

@rith stał częściowo na poboczu. Mógł się jeszcze o 30 cm może zbliżyć do barierki. A pobocze było wąskie.

rith

@KierownikW10 no czyli jeśli częściowo na poboczu to też częściowo ma pasie. Założę się że trójkąta ani awaryjnych nie miał. Ot sobie stał pojeb na drodze

KierownikW10

@rith no i co w tym dziwnego? Wystarczy przejechać kawałek polską autostradą, ekspresówką i spotkasz kilku takich ananasów. Umysły tych żwirosrajów ledwo pozwalają im nie pić z butelki z moczem, także tego.

rith

@KierownikW10 dziwne, że gość nie pójdzie pierdzieć w pasiak do końca swoich dni

KierownikW10

@rith może pójdzie, kto wie. Chyba nawet jego warunki bytowe się poprawią, bo będzie miał toaletę.

artu3131

@KierownikW10 Jak czytam takie komentarze pełne agresji i nienawiści niepoparte konkretnymi dowodami to myślę, że na drodze takich ludzi jak ty nie powinno być.

Nie pozdrawiam i życzę bezpiecznej jazdy.

KierownikW10

@artu3131 no dowód masz w artykule powyżej. Żwirosraj spowodował zagrożenie.


A dziękuję za życzenia. Od lat jeżdżę bezpiecznie, nie miałem żadnego wypadku. A kierowcy ciężarówek (oczywiście nie wszyscy, ale to jest wśród nich powszechniejsze niż u innych kierowców) to po prostu idioci mający w dupie innych uczestników ruchu.

artu3131

@rith 70 lat.Za długo nie popierdzi.Dziwne, że badania jeszcze przechodził.

artu3131

@KierownikW10Czytałem i nic takiego nie wywnioskowałem z artykułu.Jest winny, albo nie.To policja sprawdzi.Czy miał trójkąt wystawiony, czy awaryjne działały, jak długo stał.W ogóle co tam się stało.

Wyczytałem, że kierowca ciężarówki to 70 letni dziadek, może udaru dostał, albo zasłabł?

Ciekawe jak badania przechodził w tym wieku?

rith

@artu3131 myślę że konkretnym dowodem jest zdjęcie które zamieściłem. Mam też dokładną pinezkę z miejsca zdarzenia- gość stał na pasie tuż za złączeniem tras, kawałek za łukiem. Zobaczymy co powie policja, ale całość wygląda raczej na jego niekorzyść

https://maps.app.goo.gl/zrciDt4aojbdcqnt6?g_st=ic

artu3131

@rith

A, stał bo?

Koło mu się urwało, silnik wybuchł, telefon odbierał, nogi chciał rozprostować, zawiesił się…….

rith

@artu3131 to już ustali policja, przypomnę tylko, że nie mógł tam stać https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/prawo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-49

praktyka też pokazuje, że ‚zawodowi kierowcy’ nic sobie z tego zakazu nie robią - wyjazd z Warszawy na Białystok za Markami jest często zajebany takimi.

KierownikW10

@artu3131 to zdecydowanie masz problem z wyciąganiem wniosków. Popatrz na zdjęcie, pierwsze zdjęcie z artykułu. Duża część naczepy stoi na pasie ruchu, czyli nieprawidłowo.


Wyczytałem, że kierowca ciężarówki to 70 letni dziadek, może udaru dostał, albo zasłabł?

Wiek tu nie ma nic do rzeczy. Staruszkowie wcale nie są mądrzejsi na drodze. Jasne, dziadek dostał udaru albo zasłabł i elegancko zjechał dobie na bok i zatrzymał się 30 cm od barierki ochronnej. Być może ciężarówka miała na tyle zaawansowane systemy, że sama zjechała?? xDDDD


Już wiem, być może dziadek musiał się zatrzymać, żeby ochronić stadko jeży. Toż to jest bohater na jakiego nie zasługujemy xD

59c39e58-d735-4ceb-a608-ca60f3dbac74
artu3131

@rith Patrz. A, Twoich komentarzy wynika, że już to ustaliłeś sam osobiście.

Skasowałem konto na wykopie bo pełno tam było takich wszystkowiedzących, najmądrzejszych sędziów Dredd.

Ale widzę, że tutaj jest to samo.

fcb10a15-b66b-4aa3-ba42-20a25fabd653
artu3131

@KierownikW10

Przecież ja nikogo nie bronię, ale jakie tu można wnioski wyciągnąć z paru zdań i zdjęć.

Nie żyje 5 osób, a Ty już wydałeś wyrok.Weź się sam zastanów co piszesz.

Tak ciężarówka ma takie systemy, zresztą osobówki też.Co w tym dziwnego?

Zatrzymałeś się z motoryzacją na golfie 3?

KierownikW10

@artu3131

Przecież ja nikogo nie bronię, ale jakie tu można wnioski wyciągnąć z paru zdań i zdjęć.

Jakie wnioski wyciągnąłem? Że kierowca ciężarówki stał niezgodnie z prawem, co widać po zdjęciu.

Nie żyje 5 osób, a Ty już wydałeś wyrok.Weź się sam zastanów co piszesz.

Proszę o cytat świadczący o tym, że obarczyłem winą żwirosraja. Bo ja tu widzę wciskanie kitu z twojej strony. A jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy słowami "spowodował zagrożenie" a "jest sprawcą wypadku", to proponuję powrót do szkoły.

Tak ciężarówka ma takie systemy, zresztą osobówki też. Co w tym dziwnego?

Uff to bardzo dobrze, że ma. Na pewno biedny kierowca ciężarówki zasłabł, system ciężarówki zatrzymał ją w pierwszym "miarę bezpiecznym" miejscu a nie było tak, że po prostu kierowca ciężarówki musiał zrobić pauzę, nasikać na koło i walnąć dwójkę do reklamówki z biedronki, więc stanął w pierwszym lepszym miejscu, bo jego ograniczony umysł nie był w stanie wyantycypować żadnych możliwych konsekwencji takiego postępowania. To nic, że zatrzymywanie się w tej okolicy przez żwirosrajów jest nagminne, na pewno tym razem to było spowodowane wyższą koniecznością, a kierowca ciężarówki jest święty i co tydzień oddaje swoje fragmenty mózgu do przeszczepów, przez co jedyny fragment jaki mu pozostał, pozwala realizować dostawy świeżych bułek i wędlin.

Zatrzymałeś się z motoryzacją na golfie 3?

Nie trafiłeś. Mam auto z 2023. Straszne gówno. Jakbym w nim zasłabł to podejrzewam, że systemy bezpieczeństwa tylko pogorszyłyby sprawę, taka ta elektronika jest upośledzona.

artu3131

@KierownikW10

Brawo.

Mi się nie musisz tłumaczyć.

Gratuluję auta.

rith

@artu3131 chopie, co Ty piszesz? Jeszcze jakieś zdjęcia z samosądu wrzucasz. Czy Ty jesteś normalny?

to co ustaliłem to dokładne miejsce zdarzenia- oraz fakt, że gość stał na pasie, choć go tam nie powinno być. Okoliczności zdarzenia to zupełnie inna sprawa i to ustali policja.


Ale faktom nie możesz zaprzeczyć- gość był w miejscu w którym go nie powinno być.

KierownikW10

@artu3131 ale weź się odnieś do moich odpowiedzi, bo jestem ciekaw fikołków jakie będziesz musiał wykonać.


Gratuluję auta.

Dziękuję, ale to niepotrzebne. Wkurwia mnie niemiłosiernie i sporo bym dał, żeby wrócić do poprzedniego. Niestety poszło na sprzedaż z przebiegiem 311k km a obecnego tak nie lubię, że kiedy tylko mogę, to jeżdżę kilkunastoletnią Fabią żony, bo jest znacznie mniej upierdliwa i irytująca, szkoda tylko, że taka niekomfortowa.

Guma888

@KierownikW10 "bo wszyscy tak jeżdżą"

artu3131

@KierownikW10

No to ja jestem ciekaw twoich fikołków.

Mogę cię nazwać „debilem” skoro ty innych określasz „żwirosrajem”.

https://m.youtube.com/watch?v=51hD3jbLdSo


https://tvn24.pl/tvnwarszawa/okolice/konotopa-ustalenia-prokuratury-po-tragicznym-wypadku-na-s2-st8461685

rith

@artu3131 ok, widać się pomyliłem

hejtooszukuje

@artu3131 do butelki szczał

HolQ

@KierownikW10 qrwa....tak wszystkie pobocza na ekspresowych i autostradach w polsce wyglądają? Przecież tam co najwyżej rower można postawić

KierownikW10

@HolQ nie wszystkie, ale niestety jest wiele takich miejsc, szczególnie właśnie w okolicach węzłów czy też terenów zabudowanych.


To jest idiotyczne, bo właśnie takie miejsca są najbardziej niebezpieczne i co za tym idzie szerokie pobocze w nich jest najbardziej potrzebne.


Polecam popatrzeć na A4 na Dolnym Śląsku. To jest dopiero ewenement - poboczy zupełnie brak, a pasy rozbiegowe tak krótkie, że tiry włączają się do ruchu jadąc 40 kmph xD

HolQ

@KierownikW10 jestem z Olawy, więc a4 znam dosc dobrze xD przejebana droga

KierownikW10

@HolQ tzn planistów nie ma co winić za A4, w końcu to droga planowana za Hitlera. Dobrze, że zostanie rozbudowana, pochłonęła już zbyt wiele żyć.

KierownikW10

@artu3131 brawo i co z tego?

KierownikW10

@artu3131 jeśli cię to osobiście dotknęło to przepraszam, nie taki miałem cel.


Chciałem tylko wskazać na problem kierowców zawodowych (ciężarówek/busów/ale i również taksówkarzy) którzy za nic mają przepisy, zdrowy rozsądek i przede wszystkim bezpieczeństwo innych uczestników ruchu. Dużo kilometrów robię w trasie i to właśnie kierowcy ciężarówek/busów i zadziwiająco flixbusów są największym zagrożeniem (plus mentalne sebastiany w starych i nowych niemieckich premiumach). Za każdym razem kiedy jestem świadkiem niebezpiecznej sytuacji to się we mnie gotuje, bo tak wiele wypadków jest po prostu powodowanych przez brak jakiegokolwiek przewidywania konsekwencji działań za kołkiem kilkutonowej lub kilkudziesieciotonowej maszyny.

kitty95

Ale tam najdalej po 5 minutach od zatrzymania się takiego szczacza powinien być patrol na bombach albo przynajmniej samochód służby drogowej. Bo to że 99% tirowców to skrajne debile, to od zawsze wiadomo.


Nawet jak gościu miał awarię, to od razu k⁎⁎wa awaryjne i zapierdala trójkąt wystawiać.


Konotopa to jest mega niebezpieczny węzeł, raz że stada szczaczy zapierdalają, a dwa, że wszyscy zapierdalają. Ostatnio mnie tam sznurek tirów nie chciał wpuścić na pas prosto i musiałem do Pruszkowa przez Raszyn jechać.

Yes_Man

@kitty95 takie rzeczy są tylko w USA, masz tam oddzielny higway patrol i monitoring na całej długości trasy

KierownikW10

@Yes_Man nie tylko w USA. To po prostu Polska jest takim patologicznym krajem, że nie mamy czegoś takiego jak policja autostradowa. W DE do stojącej ciężarówki na pasie postojowym zaraz podjeżdża policja i albo ogarniają pomoc dla gościa, albo wstawiają mandat debilowi. U nas ciężarówki potrafią zatrzymywać się na nocowanie na pasach awaryjnych/rozbiegowych bo nikt nie wyciąga konsekwencji.

kitty95

@Yes_Man bez jaj. Jeden z najbardziej obciążonych węzłów w .pl. Jak można viatolla zrobić, to tym bardziej monitoring i szybkie reagowanie. Kraj i służby z paździerzu i tyle.

HolQ

@Yes_Man w uk też jest. Jak zagotowałem w zeszłym roku w sierpniu chłodnice od stania w korku to przyjechali i mnie przechpchali ręcznie 200m do zatoczki awaryjnej, bo blokowalem pas awaryjny xD. Potem zadzwonili po darmowa lawetę która mnie odstawiła na pobliski industrial park i tam już na serwis sobie czekałem

hejno

Kolejność ofiar przypadkowa. Oczywiście liczas się tylko kobiety i dzieci

Soadfan

Pewnie będzie film na kanale OSP Ożarów Mazowiecki.

SST82

Bus zapewne InPost (po kolorze rozmytego logo). Kierowca litwin, pewnie zatrudniony na b2b, albo na czarno u podwykonawcy. Ludzie na pace... Film się sam nie obejrzy. W środku nocy pusto na drogach, to można oglądać. Co może się stać.

KierownikW10

@SST82 wystarczyło chwilę się zapoznać z tematem, żeby wiedzieć że żadnego człowieka na pace nie było. Było 8 osób w busie przeznaczonym dla osób 6. A wyciąganie takich wniosków jest śmieszne. Środek nocy, więc bardziej prawdopodobnie jest zaśnięcie kierowcy lub też wywołany przemęczeniem brak uwagi.

kitty95

@KierownikW10 tam i z uwagą bywa ciężko. Fatalne oznakowanie, bardzo krótki odcinek na decyzję czy chcesz mieć możliwość ucieczki w prawo/lewo, czy zasuwać środkowymi pasami parę km. Schodzi się b. duży ruch z S8 i z A2, a jak jeszcze deszczyk popada to w ogóle.


Nie bronię szczacza, ale mógł też się zatrzymać, bo nie wiedział jak jechać.


Węzły w Wawie w ogóle są wszystkie spierdolone. Bardzo krótkie odcinki pomiędzy, najebane pasów, zjazdów i innych wynalazków. Do tego dochodzi chujowe oznakowanie - wystarczy że tir ci zasłoni tablicę i już masz przejebane. Do tego brak funkcjonalnych obwodnic dla tranzytu - bo nie są obwodnicami eSki przez środek miasta, straszne obciążenie ruchem aglomeracyjnym i wszechobecne zapierdalanie. No to ludzie giną i będą ginąć.

hejtooszukuje

@kitty95 popieram, osoby odpowiedzialne w polsce za oznakowanie dróg powinny do końca życia zapier*alać wiosłem na galerach

KierownikW10

@kitty95 jasne oznakowanie może być i jest tam chujowe i jak nie jesteś obeznany to możesz mieć problem ze znalezieniem się na odpowiednim pasie. ALE


Nie bronię szczacza, ale mógł też się zatrzymać, bo nie wiedział jak jechać.

Zatrzymać się? Kurwa na ekspresówce? Bo nie wiedział jak jechać? Noż to musiał być niezły debil, typowy kierowca zawodowy. Jak nie wiesz jak jechać na ekspresówce to jedziesz prosto, stajesz na najbliższym mopie/stacji benzynowej/ za zjazdem i się ogarniasz jak jechać. Nie zatrzymujesz się kurwa częściowo na pasie ruchu i drapiesz się po dupie co tu teraz zrobić.


Ale tak, jestem w stanie sobie wyobrazić, że tak mogło być. Żwirosraje to nie są najostrzejsze ołówki w piórniku.

kitty95

@KierownikW10 na eSkach w obrębie Stolicy nie ma mopów.


Ten wypadek, to również, a może zwłaszcza bezposredni efekt puszczenia tirów przez środek miasta.


Powtórzę, to co jest, to nie są obwodnice dla tranzytu, tylko bardzo mały (i niedomknięty zresztą) ring wewnętrzny do rozprowadzenia ruchu domiastowego, a nie utylizacji sznurów tirów, który zresztą już się mocno przytyka bez tirów.


Typowej obwodnicy Warszawa nie doczeka się za mniej niż 30 lat, o ile w ogóle.

KierownikW10

@kitty95

na eSkach w obrębie Stolicy nie ma mopów.

No trudno. Jeśli pojedziesz źle na autostradzie/ekspresówce to po prostu jedziesz i zatrzymujesz lub zawracasz przy pierwszej okazji. Jeśli wiąże się to z nadrobieniem 50 km to trudno, takie życie. Tylko idiota staje i zastanawia się co zrobić dalej, a przecież mamy również i takich idiotów, co zawracają i jadą pod prąd albo cofają na drodze szybkiego ruchu.


Ten wypadek, to również, a może zwłaszcza bezposredni efekt puszczenia tirów przez środek miasta.

Oczywiście stan infrastruktury również jest winny, nie mam co do tego wątpliwości. Jednak jak dwóch ananasów spotka się na drodze, to choćby droga była zabezpieczona na wszelkie możliwe sposoby, to ananasy i tak się pozabijają.


W wielu europejskich miastach tranzyt idzie przez centrum, bo brak kasy na ring. Dortmund, Monachium na przykład. Tam jak dobrze pamiętam leci auostrada bezpośrednio przez centrum i jest ograniczenie 50 kmph xD Takie świetne rozwiązanie.


Typowej obwodnicy Warszawa nie doczeka się za mniej niż 30 lat, o ile w ogóle.

Względem tego, co było kiedyś Warszawa i tak jest komunikacyjnym rajem. I również w porównaniu do innych polskich miast. I jasne może być lepiej. Zawsze może być lepiej a wypadki tak czy siak będą się wydarzać, bo za kierownicą siedzą tylko ludzie.

kitty95

@KierownikW10 ja się z tym wszystkim zgadzam, tylko im masz lepszą infrastrukturę, czytelniejsze oznakowania, etc. tym mniejsze ryzyko, że jakiś debil spowoduje wypadek.

l33tv33n

jaka kompilacja, bus inpostu z ludzmi w srodku (jest wyjasnienie ze to tylko naklejki bo od 2 lat nie jest inpostem), spiacy tir na poboczu i wjezdza w niego bus bo tez pewnie przysnal ale gdyby nie bylo tira to przykleilby sie do barierki, to jest nowoczesna polska, a w sadzie wygra ten kto ma wiecej "piniadza"

Zaloguj się aby komentować