Takie pierdolenie sie jakos leczy czy o chj tu chodzi? XD

Po co na czerniakowskiej buspas skoro prawym pass i tak jest najszybszy bo nikt oprocz autobusow go nie używa xD na c⁎⁎j likwidowac kladki dla przejsc naziemnych? Aby bylo wiecej świateł i ewentualnych wypadków? A rozumiem ze ograniczenie predkosci aby klepac hajs z mandatow bo ludzie i tak beda zapierdalac xD

Cosedejeziom.meme

Nich mi to ktos zgadzajaacy sie z tym pierdoleniem w jaki kolwiek sposob mi to logicznie uargumentuje

#warszawa #polskiedrogi #codokurwy
0fccc1ca-3f75-4b2d-91a6-2ca681ba3802
28

Komentarze (28)

@Sweet_acc_pr0sa Kładki out i przejścia naziemne in to jak najbardziej. To jest kompletne nieporozumienie, by człowiek musiał się wspinać po schodach, by przejść przez ulicę. Reszta to takie "co by tu jeszcze wymyślić".

@Shagwest @emdet nie wiem jak akurat tam, bo mnie do warszawy to jak świni do salonu, ale przecież dobrze zrobiona kładka czy tunel to jest optymalna forma przejścia przez cokolwiek. Im mniej się różne formy transportu czy nawet różne kierunki przecinają, tym lepiej dla wszystkich.


Nie trzeba czekać jak ten ćwok na zielone światło, nie zastanawiasz się czy cię ktoś nie pierdolnie bo na czerwonym leci, nie masz presji czasu, bo zaraz się światło zmieni i tak dalej

@Rozpierpapierduchacz Nie, nie jest. Optymalna to wiadukt/tunel dla pojazdów, a przejście dla pieszych czy rowerów na poziomie gruntu. No tylko to jest opcja najdroższa. Więc najrozsądniejszą alternatywą jest po prostu przejście ze światłami.


Kładki ze schodami są utrudnieniem dla ludzi z jakimikolwiek trudnościami w poruszaniu się, dla ludzi z bagażami, dla rowerzystów, zimą ślisko, windy - czasem są i czasem nawet działają... Spotkałem się kiedyś z sytuacją, gdzie typek na wózku codziennie wsiadał do autobusu, jechał jeden przystanek, przechodził przez ulicę na światłach i wracał jeden przystanek - tylko po to, by przedostać się przez ulicę. A przy swoim przystanku miał kładkę. Z niedziałającą windą - chyba z miesiąc tak robił.


Co do tych wszystkich zalet, które wymieniłeś - w teoretycznej sytuacji, gdy masz obok siebie kładkę i przejście z sygnalizacją, rzeczywiście te zalety kładki przeważą i będziesz zaiwaniać po schodach albo nadrobisz kilkadziesiąt metrów wchodząc po jakimś wjeździe dla rowerów czy jednak jak ten ćwok poczekasz i przejdziesz na zielonym?

@Shagwest oczykurwawiście, że przejdę kładką XD

@Rozpierpapierduchacz Czyli pewnie i dalej, i dłużej. W imię zasad, podziwiam

@Shagwest na kladce nikt cie o 23 nie pierdolnie jadac najebany swoja bmka 180km/h xD

@Shagwest okej xD nic nie mowilem xD

@Rozpierpapierduchacz we Wrocławiu też rezygnuje się z przejść podziemnych i górą na rzecz normalnych pasów. Taki trend, że teraz dba się o pieszych.

@Sweet_acc_pr0sa przejścia naziemne jak najbardziej, kto się tam przeprawiał z wózkiem czy rowerem raczej wie o co chodzi. Aczkolwiek ja tam bym kładek nie wywalał ¯\_(ツ)_/¯


Ale odcinkowy pomiar prędkości jak tam jest 500m od świateł do świateł... xDDDD

@Ragnarokk styl wpisu "używam tej drogi do codziennego przemieszczanie sie po warszawie"


I nie widzi mi sie oddawac dodatkowych 5 czy moze i wiecej minut mojego zycia bo ktos ma problem z kladkami

@Sweet_acc_pr0sa Nie widzisz dalej niż czubek własnego nosa. Wiesz, że tamtędy też chodzą piesi, ludzie chodzą na autobus i tramwaj? Dlaczego niby pieszy ma biegać po schodach? Ktoś ma tracić więcej minut swojego życia żeby jaśnie pan nie musiał naciskać hamulca? Nieproporcjonalny wysiłek, idiotyczna argumentacja, wniosek oddałam.


Było takie samo darcie mordy przez januszy jak robili przejście naziemne i rowerowe na skrzyżowaniu z Chełmską.

i jeszcze alarm smogowy, który powinien najlepiej wiedzieć, że ruszanie i hamowanie generuje najwięcej spalin

@Sweet_acc_pr0sa No to teraz szybka matematyka: Czerniakowska ma 3,3km długości. Jadąc ten dystans 50km/h zamiast 70km/h będziesz podróżował dłużej o 68 sekund. Jeśli jeździsz tamtędy dwa razy dziennie (w tę i wewtę do pracy i do domu) to w skali miesiąca wyjdzie Ci 52 minuty. Nie przepierdol tego na głupoty, typu wysrywy na hejto ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Bijecie pianę o limity prędkości jakby conajmniej miało to zmienić Wasze życie. A tu chodzi o j⁎⁎⁎ną minutę na jednym przejeździe.

@FoxtrotLima wiekszosc czerniakowskiej ma wiecej niz 70, dorzuc do swojej matematyki z 5 przejsc ze swiatlami, a potem zaplac mi za moj czas xD w 2024 godzina mijego czasu kosztowala 550 netto (srednio)

@Sweet_acc_pr0sa skoro każda minuta Twojego czasu jest aż tak cenna, to czemu go marnujesz na Hejto? Weź się za robotę lepiej.

@FoxtrotLima ja go nie marnuje tylko wykorzystuje w sposób jaki mi odpowiada xD


Stanie na światłach bo ktoś ma problem z kładka sie w to nie wpisuje

@Sweet_acc_pr0sa kurwa, to jest miasto. Nie tu, to gdzie indziej będziesz stał na światłach albo w korku. A potem 20 minut szukał miejsca do zaparkowania.

Sam jeżdżę autem ale jestem realistą i wiem jak wygląda jeżdżenie po miastach takich jak Warszawa.

Dawanje jebania o jakąś kładkę czy 50km/h zamiast 70km/h na dystansie kilku kilometrów to jakaś abberacja.

@FoxtrotLima nie jest xD bo robią to potem na 10 ulicach i zamiast 20 minut jedziesz 35 bo każdy powie "a chuj w ta jedna minute na tym odcinku" AND HERE WE ARE

@Sweet_acc_pr0sa Ale samolubie, ty zapłacisz mi za to, że muszę łazić po kładce zamiast przejść po poziomie gruntu? Nie? To zamknij twarz.

@Sweet_acc_pr0sa jedna minuta na każdym odcinku to 15 odcinków, każdy po 3,3km, czyli łącznie prawie 50km. Mało kiedy robię takie dystanse po Berlinie, który jest o wiele większy od każdego polskiego miasta.

Czas się traci przez brak płynności ruchu, a nie przez zbyt niską prędkość. Dobrze zsynchronizowane światła na skrzyżowaniach dają o wiele więcej niż podniesienie prędkości. Przejścia dla pieszych też nie będą problemem, jeśli na całej długości ulicy światła będą dograne pod te 50km/h.

Szukasz rozwiązania problemu w niewłaściwym miejscu.

@Wiertaliot nie, ale jak cie nie pierdolne na pasach to lepiej dla ciebie

@FoxtrotLima tu się zgodzę ze brak zielonej fali w Polsce jest okrutny xD i nie ma prędkości która zapewni Ci płynny przejazd przez pulawska, jerozolimskie czy czerniakowska xD

@Sweet_acc_pr0sa A co, jesteś ślepy czy nie umiesz jeździć? W obu przypadkach zapraszam do komunikacji miejskiej.

@Sweet_acc_pr0sa nie ma bo zarządzanie ruchem jest zjebane. Ludzie w Berlinie się wkurwiali, że na niektórych ulicach wprowadzono 30km/h (dwupasmowych!). Ale wiesz co się stało? Korki magicznie z nich zniknęły i płynność ruchu zdecydowanie sie poprawiła.

@Sweet_acc_pr0sa też nie rozumiem likwidowania kładek i robienia zwykłych przejść. Nie dosyć że masa aut jedzie wolniej to jeszcze pieszy wcale jakoś szybciej nie przejdzie czekając na zielone światło. Przecież nawet jak kogoś bolą nogi to zawsze jest tam winda.

@Sweet_acc_pr0sa po to pasy przez ulicę żeby pieszy i rowerzysta miał możliwość swobodnie się przemieszczać, do tego likwidacja barier dla OzN. Kładki góra lub przejścia dołem, to przeżytek.

Zaloguj się aby komentować