Rosyjski dobrobyt i najnowsza myśl techniczna

https://x.com/Gerashchenko_en/status/1971524074724565078


Rosjanin zrobił recenzję nowej Łady Largus, której cena w wersji „Comfort” wynosi prawie 1,8 miliona rubli (21,5 tysiąca dolarów, 78,5 tysiąca złotych).

Samochód nie ma pełnej climate control, radia, regulacji kierownicy i fotela, ani przycisków funkcyjnych na kierownicy. Ma również przestarzałą deskę rozdzielczą, a zamiast głośników znajdują się piankowe zaślepki.

Sankcje nie działają


#rosja #wojna #sankcje #wiadomosciswiat #ciekawostki

Komentarze (23)

Lubiepatrzec

@ataxbras
It is essentially a rebadged version of the Renault-developed first generation Dacia Logan MCV and is produced as a joint project with Renault and Nissan.[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Largus

ciekawe jak wyposażony był pierwowzór w podstawowej wersji. Pewnie jednak trochę lepiej.

zachlapany_szczypior

@ataxbras ale przynajmniej wygląda jak gowno

dfa3866e-432e-4857-b8c5-4d4b46451b9f
Sweet_acc_pr0sa

@zachlapany_szczypior jak dacia logan w 2005 xD

Komenda_Miejska_Polucji

@zachlapany_szczypior @Sweet_acc_pr0sa No identiko XD

2973ae28-a8de-4ba8-ac93-59387c03fe4f
KierownikW10

@Komenda_Miejska_Polucji to jest przebrandowana Dacia Logan MCV IU, która w cywilizowanych krajach była w sprzedaży do 2020.

Wersja totalny golas. W PL w podobnej wersji też się dało to auto kupić, ale za mniejsze pieniądze. No i to było jednak 5 lat temu.

4f7c6b6f-8b51-4f82-af69-e7a168023d5c
Sweet_acc_pr0sa

@Komenda_Miejska_Polucji bo to jest ten samochod xD

vredo

@ataxbras 1,8 myljiona rubli przeliczony na 21,5 tys dolarów. Pozytywnie.

Kto kupuje ich gównopinionc?

radziol

@vredo eksporterzy surowców, którzy muszą to wymienić na ruble

AureliaNova

Czy to miałoby szansę na rejestrację w EU? Brak regulacji fotela brzmi jak technologia z lat 70 XD

ataxbras

@AureliaNova nie sądzę. A poza tym, po co?
Jeszcze kilka lat sankcji i nawet w normach Zimbabwe się nie zmieszczą

Felonious_Gru

@AureliaNova @ataxbras nie chcę psuć zabawy, ale w oryginale nie ma nic o braku regulacji fotela, za to widać szynę regulacji przód-tył i dźwignię regulacji oparcia. I nawet są przyciski od podgrzewania

9209b0e8-1b57-4a9a-bbca-e9f59bc1d039
46688dbe-1610-4475-8f89-4abf3a6b1341
0a8d0698-6496-4ad5-9179-15261039ba15
ataxbras

@Felonious_Gru Tłumaczyłem wpis, nie sam materiał. Masz rację. Ale nie mogę już edytować.

Felonious_Gru

@ataxbras być może chodziło o drugi czy trzeci rząd, ale też kanapa dzielona 60/40.

Za to silnik pewnie ledwo euro 3 spełni. Chyba że diesel to nawet tego nie da rady

ataxbras

@Felonious_Gru Zapewne nie spełni. Ale to rosja - niech się cieszą, że jeździ.

Felonious_Gru

@ataxbras a kto mówił, że to jeździ?

globalbus

@ataxbras chyba dacia w podobnej cenie oferuje nieco więcej bajerów xD

Fly_agaric

@globalbus Raczej tak, ale czy ona wciąż w podobnej cenie?

Fly_agaric

@globalbus Tego się nie spodziewałem. To kacapy faktycznie mają radochę z sankcji. Niech im służą! xDD

tosiu

@ataxbras jedyna Łada jaka ruskim się udała to Niva

Poji

Łady Largus

Przeczytałem Łady ŁAGRUS

666

1.6L, 106KM, norma euro 5 - myslalem ze bedzie gorzej. No ale jak porownamy do chinskiej kokurencji to doslownie analogia miedzy produktami komunistycznymi vs zachodnie za czasow zimnej wojny. Mimo wszystko nadal maja swoje rozwiazania. To sie jeszcze da unowoczesnic i trzymac jakis poziom. Chcialbym zeby PL miala swoja fabryke, np taki Melex jakby zaczal produkowac elektryki to chyba kupilbym z patriotycznych pobudek.

Zaloguj się aby komentować