#samoloty #lotnictwo

@MementoMori żeby z Boeingów zrezygnowali to już by super było
@damw nie ma szans zastapic średnich i długo dystansowych Airbusami, a Embraer nie ma takich kalibrów. LOT ma w fundamentach całą infrastrukturę od lat pod Boeinga.
@MementoMori jakieś a350-er nie dadzą rady? 320 miejsc, 17k zasięgu?
@damw 1) Czas oczekiwania po zamówieniu - pewnie 10 lat (nie żartuję)
Szkolenie pilotów
Szkolenie ludzi zajmujących się utzymaniem, przygotowanie bazy techniczej oraz łańcuchów dostaw części zamiennych.
Nie wiem ile takie coś dokładnie może kosztować, ale pewnie miliony monet. Lot w swojej historii krótko leasingował tylko jednego Airbusa w swojej historii i pewnie był to wet lease (leasing z całą załogą i obsługą techniczną).
@groman43 tak, zgadzam się, ale jakieś postępy w pl są. Ostatnio czytałem, że jeden z zakładów który serwisował silniki boeinga (a z Polski) będzie też teraz serwisował silniki z Airbusa. Lot już tam teraz korzysta z usług. Może to jest ten moment, żeby zacząć się odcinać od USA
@MementoMori Lot chyba ma już trzy Embreary E195-E2.
Zaloguj się aby komentować