#gownowpis
![9746c9af-aa72-4940-9e40-9ce10cc715e5](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/df2e8dad0d02f867620470482fa0d622.png)
w dysmantle zaimplementowano ten typ giery w jednej z zagadek (´・ᴗ・ ` )
@evilonep no i przypomniał
Here we go again
Mnie się już znudziło, ileż można ;-)
![36a6c08b-670f-4b3c-a66e-1a943ba231f5](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts_comments/images/250x250/2f6dfff5a7499b5fc55496f03dc57273.jpg)
O co w tym chodzi?
@kodyak Celem gry jest takie przesuwanie i łączenie pojawiających się na planszy klocków, aby utworzyć klocek z liczbą 2048. Rozgrywka 2048 odbywa się na planszy podzielonej na kratki o wymiarach 4×4. Na planszy pojawiają się klocki z numerami, które przesuwają się w kierunku, który wskazał gracz. Poruszają się, dopóki nie natrafią na koniec planszy lub inną przeszkodę. Po każdym ruchu na wolnym polu pojawia się jeden klocek o wartości 2 lub 4. Jeżeli dwa klocki o tej samej wartości połączą się w czasie ruchu, stworzą jeden klocek o wartości ich sumy. Zsumowany klocek nie może się już łączyć z innymi w tym samym ruchu.
Gracz odnosi zwycięstwo, gdy uda mu się utworzyć klocek o wartości 2048. Po jego zdobyciu gracz może kontynuować grę, aby zdobyć więcej punktów. Gra kończy się, gdy na planszy nie ma wolnych miejsc i nie ma żadnych klocków, które mogłyby się połączyć w jeden w kolejnym ruchu.
2048 jest inspirowane przez Threes, a ile wyszło punktów AQ?
@5tgbnhy6 było tylko podane, że poniżej 30iluś
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
@evilonep Jakies 12 lat temu jak był na to szał to ściągnąłem całą stronę, przejrzałem pliki i znalazłem miejsce gdzie można zmienić wartość klocków początkowych i stosunek 2 do 4.
Można było zacząć np od 512 i po 4 ruchach mieć 2048.
To nie lepiej od 1024 i po jednym ruchu mieć zwycięstwo?
@ZohanTSW można od 2048 i masz wygraną nie robiąc nic.
Zależy czy warunek zwycięstwa sprawdzany jest w momencie sumowania, czy po sumowaniu (analizowane są wszystkie pola). Może być tak że jak zaczniesz z 2048 to nie zatrybi
@ZohanTSW Zatrybi, bo tak działało.
Zaloguj się aby komentować