Microsoft zapowiada cięcia w zatrudnieniach w sektorze gamingowym. 9.100 pracowników zostanie zwolnionych

9.100 pracowników związanych głównie z sektorem gamingowym Microsoftu będzie musiało pożegnać się z pracą. Studio Turn 10 zostanie znacznie odchudzone, zaś premiery gier takich jak Perfect Dark czy Everwind zostały anulowane. Wśród pracowników Microsoftu zapanował niepokój, gdyż tylko w tym roku przez firmę przeszło kilka rund masowych zwolnień.


#kontrabanda #microsoft #masowe_zwolnienia

Kontrabanda

Komentarze (8)

koszotorobur

@kontrabanda - assety do gier już na⁎⁎⁎⁎ia AI.

Kampanie marketingowe wspomagane przez AI są w dużej mierze obecnie zautomatyzowane.

Gry AAA nie gwarantują już zwrotu z inwestycji.

No i żadne korpo nie zmarnuje kryzysu który daje im bezkarną możliwość odcięcia tłuszczu, który zakumulował się przez lata.

ostrynacienkim

@koszotorobur bedzie kwik wsrod pracownikow biurowych, ale podejzewam ze biurwy w budzetowce wykrzycza i wytupia gwarancje roboty chodz tu by sie przydalo ostro sciac zeby ulzyc budzetowi

koszotorobur

@ostrynacienkim - w Stanach nie ma zbyt dużej ochrony pracownika przede zwolnieniem.

Natomiast w krajach europejskich restrukturyzacjia jest wystarczającym powodem by móc ludzi właściwie bezkarnie zwalniać.

A pani w urzędzie to w porównaniu do pracownika korpo jest niezwalnialna

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@koszotorobur tjaa, szkoda tylko, że to odcięcie tłuszczu nie uwzględnia również narośli wszystkich menagierów szczebla wszelakiego, ekspertów od oddychania i innych konsultantów od wciskania srajwersity I żeby nie było- nie mam nic do tego, że ktoś wreszcie zaczął redukcje na poważnie, bo jeśli firma ma prawie 18 tysięcy pracowników i spod jej rąk rok w rok wychodzą coraz gorsze paździerze, czego ukoronowaniem jest taki Skull and Bones czy AC Shadows no to chyba nie trzeba więcej dodawać. Zresztą to samo się tyczy prawie 15-tysięcznego EA wydającego rok w rok tą samą fifkę i inne pseudosportowe gówna i 13-tysięcznego ActiBlizz, które jedyne co już chyba tylko potrafi to tłuczenie kolejnych CODów, które no wspaniałe to też już dawno nie są. To nie jest przemyślany model biznesowy, to jest patologia, która rodzi się w każdym korpie, gdzie do dyskusji dołącza się jakiś zjeb "mający pomysł jak mierzyć rozwój firmy" i opiera to na założeniu, że firma z każdym rokiem musi pokazywać, że każdy wskaźnik jest na 120% względem roku poprzedniego. I zwykle robi to przez coraz bardziej rozdętą ilość coraz bardziej skomplikowanych procedur albo upychania innych zespołów od lepienia pierogów nogami i produkowania z kuli tego tony śmieć mailów, postów i "dajdżestów", żeby tylko usprawiedliwić swoją egzystencję na kwartalnych raportach wydatków. To straszliwe cięcie już dawno temu powinno zostać wykonane, na długo przed modnym szałem na AI, bo to z AI nie miało nic wspólnego. Po prostu w czasie covidu firmy zaczęły zatrudniać jak popierdolone, brały z ulicy dosłownie każdego randoma kto wiedział w którą stronę jest lewo, a w którą prawo "bo hur dur ludzie wymrą i nam pracowników braknie to zatrudnijmy na zapas". Teraz te 2 rzeczy się po prostu skumulowały tak, że nie da się już dłużej tego utrzymywać.

fsd

No i gites. Więcej czasu, żebym przeszedł to, co już mam.

30ohm

Populacja srających do gangesu większa się

L4RU55O

Cholera wie kogo zwalniają ale cena akcji przez istatni miesiąć ciągle rośnie. Chyba robią przemeblowanie i optymalizują jeszcze bardziej struktury.

kodyak

Strzelam że bardzo dużo kosztuje marketing i wszelkiego rodzaju reklama itp. W związku z gamepassami i cicha premiera ci ludzie są niestety zbedni. Wyglada ze Microsoft sobie już daruje wielkie premiery I wrzuci wszystko tylko w reklamę gamepassa

Zaloguj się aby komentować