Kochani, jechaliśmy po PiSie kiedy był u władzy, za nielegalne finansowanie kampanii, dlatego należy zwrócić uwagę na to co działo się z kampanią Rafała - było to równie nieetyczne co pikniki 800+
Raport OBWE krytycznie o kampanii Rafała Trzaskowskiego w sieci
-
„Akcja Demokracja” sfinansowała 600 cyfrowych billboardów, a także opublikowała trzy reklamy internetowe, m.in. na platformach Meta i Google.
-
Komitet Obrony Demokracji poinformował o wynajęciu pociągu i organizacji transportu autobusowego dla uczestników marszu poparcia dla Rafała TRZASKOWSKIEGO, który odbył się 25 maja. Mowa o transporcie dla osób z Katowic, które miały pojawić się na marszu w stolicy.
-
Firma Fat Frogs Media wykupiła reklamy w Google o łącznej wartości 131 000 zł.
-
Nieformalna grupa Spontaniczny Sztab Obywatelski ufundowała i rozmieściła billboardy oraz banery promujące Rafała TRZASKOWSKIEGO i krytykujące Karola NAWROCKIEGO.
-
Inicjatywa „Wiesz Jak Nie Jest” przeznaczyła 321 484 zł na 104 reklamy.
-
Stół Dorosłych wydał 165 958 zł na 32 reklamy.
-
Konto „Wybierzmy Przyszłość” na Facebooku opłaciło reklamy za 220 000 zł w ciągu tygodnia od 18 do 24 maja, a łącznie 804 000 zł od 24 kwietnia do 28 m
#rafaltrzaskowski #wybory #wyboryprezydenckie2025 #polityka #przekret
https://wszystkoconajwazniejsze.pl/pepites/raport-obwe-krytycznie-o-kampanii-prezydenckiej-w-sieci/


