J. Kaczyński: Strajk głodowy zagraża życiu jednego z naszych kolegów

polsatnews.pl
Strajk głodowy bezpośrednio zagraża życiu jednego z naszych kolegów - powiedział Jarosław Kaczyński odnosząc się do sytuacji Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika. Prezes PiS zapowiedział, że jego partia zrealizuje liczne inicjatywy, żeby wywrzeć naciska na jak najszybsze uwolnienie obydwu polityków. - To wszystko może się skończyć tragicznie - ostrzegł polityk.

#polityka #kaczynski #wasik #kaminski

Komentarze (21)

mBank

Spokojnie, w szpitalach maja fajne kroplówki, potem powrót na cele i repeat

Frog

@mBank Są też fajne respiratory od handlarza bronią.

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@mBank za duże luksusy- jak strajk głodowy zagraża jego życiu, to rozwiązanie jest bardzo proste- niech nie strajkuje. Jeśli strajkuje, to znaczy że to jego wola i najwyraźniej chce się przekręcić. Poza tym śmierć głodowa to dość paskudna i długa sprawa, gdzie trzeba mieć naprawdę gigantyczne pokłady samozaparcia, żeby wiedzieć, że się powoli zbliża do śmierci i w tym postanowieniu wytrwać. W sumie... czemu nie? nawet jestem ciekaw ile w tym swoim postanowieniu wytrwa zanim mu nie zacznie burczeć w brzuchu na tyle, że się rzuci na więzienne żarcie jak wygłodniały pies na kość.

maximilianan

@GucciSlav z głodu się umiera kilka tygodni, póki co nic mu nie grozi

Zielczan

@sierzant_armii_12_malp

Odkrył jeden prosty sposób na nieumieranie z głodu [ZOBACZ JAK]

Niech jedzą ciastka

Ragnarokk

Powiedziały skurwysyny zmuszające kobiety do rodzenia umierających dzieci

Tuniex

@GucciSlav z głodu się jeszcze nikt nie zesrał

100mph

Jest wolnym czlowiekiem. Nie chce to niech nie je.

@100mph Well yes, but actually no

kodyak

Przestępcy którzy są wykorzystywani jak dziwki w grze propagandy pisu. Teatrzyk trwa.

Sweet_acc_pr0sa

Chlop 3 dni na głodowce i już umiera xD śmiechu warte

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@Sweet_acc_pr0sa taki populizm od pisowców dla ichniego betonu, podobnie jak z "więźniami politycznymi" i tymi dwiema ciziami przestępców płaczącymi, że nie wiedzą jak kaloryfer odkręcić w domu i im się stan wojenny przypomniał. Pamiętam jak chodziłem na studia, to w grupie okazało się, że było kilku górskich zapaleńców i szybko złapaliśmy wspólny język. No i jakoś na 3. albo 4. semestrze stwierdziliśmy, ze robimy wypad w Beskidy. Żaden zimowy przy metrze śniegu, taki wczesnoletni. Start dzień pierwszy, organizacja w schronisku, sprawdzenie czy wszystko jest w plecakach, śniadanie 7 godzina i sru na szlak. Pogoda dopisała i szło się zajebiście i tak szliśmy, że stwierdziliśmy, że walić schronisko, mamy namiot, prześpimy się pod chmurką. A że w plecakach mieliśmy tylko wodę, bo pominięcie schroniska przyszło na spontanie, no to nie było ciepłego żarcia. Ani żadnego innego. Noc przespaliśmy, rano zwinięcie się, szlak, cały czas z załadowanymi plecakami szliśmy prawie do 20 aż doszliśmy do schroniska i stwierdziliśmy, że jednak dość, trzeba kończyć, bo byliśmy już wściekle głodni, a na szlaku raczej żadnej Żabki nie uświadczysz. Dwa dni praktycznie ciągłego marszu z tobołami na plecach. Jakby ludzie mieli umierać od jednego dnia głodówki, to Afryka bardzo szybko by się wyludniła.

... i tym akcentem zakończę moją wypowiedź, bo szybko może ona skręcić w bardzo niebezpieczne rejony ideologiczne.

@Sweet_acc_pr0sa

Rekord świata w niejedzeniu wynosi 382 dni. Ok, koleś na starcie był chorobliwie otyły, więc miał co palić, ale i tak xD

GtotheG

Strajk głodowy to nie zagraża żadnemu z jego kolegów, bo tak się nawpierdalali przez te 8 lat, że ta głodówka musiałaby trwać z 3 lata żeby im zagrozić xDD

FulTun

@GucciSlav  Jak nie ma na żarcie to niech wysyła do żoneczek polityków instruktaż Jak zrobić ciepło.

Kursy kręcenia termostatem lub klikanie w panel +21oC.

Lub ustawianie więźniom temperatury wody pod prysznicem przez 6mc jako wolantariat.