@spawaczatomowy na pewno nie dzisiejszego , bo on chyba z 2005 byl ale:
widzialem na ile kawalkow sie roztrzaskaly czesci przy stluczce (np pokrywa bebna tylnego hamulca), jak wyglada material z ktorego jest zrobione wiele czesci, ktore elementy sie poddaly latwiej, ktore lepiej zniosly uderzenie itd mam porownanie z innymi motocyklami ktore naprawialem, wiec tak, cos mogę powiedziec o jakosci wykonania. A co do najnowszych rocznikow chinskich motocykli - to wyobraz sobie, ze istnieje powod dla którego chinskie motocykle są tak konkurencyjne cenowo w stosunku np do japonskich. Tak, nizsza cena (oprocz mniejszego kosztu r&d) oznacza uzycie tanszych materialow i mniej dokladnej ich obrobki, uzycie slabszej jakosci osprzętu itp
ja kupiłem benka u dilera, serwisy robiłem terminowo i korzystałem z jazdy z bananem na ryjku, więc wiem jak jest z dostępnością części i trwałością.
Ziomek zle mnie zrozumiales. Ja sie bardzo cieszę, ze jezdzisz, ze jezdzis z bananem na ryju i ze robisz regularne serwisy w aso. Uczciwe pieniadze jak za nowy pojazd. Oby sluzyl jak najdluzej. LwG i w ogole.
Ja tylko odpowiadalem na pytanie: z czego są zrobione tego nie zauważysz tak szybko na nowej maszynie, do tego serwisowanej w aso!