Zamówiłem sobie Benelli Trk 702.

502 chwalili, ale mnie odstraszała mała moc jak na tą wagę.
702 już mocniejsze. W lutym będzie do odbioru a w marcu przyjdą kufry 😄
Zobaczymy jak chińczycy robią motocykle 😉
#motocykle
Ps: Transalp 600v zostaje u mnie do emerytury.
Jego lub mojej.
41770127-c676-4b9f-8f61-8f7c1eeb5d80
SuperSzturmowiec

Szacun za odwagę by testować niewiadome. Raportuj co i jak

GrindFaterAnona

Zobaczymy jak chińczycy robią motocykle


@sleep-devir odpowiadam: ze stopu chinesium z gównolitem miałem jeden i nigdy więcej

spawaczatomowy

@GrindFaterAnona ale że benka miałeś, czy makrokesza z selgrosu na raty 0%?

GrindFaterAnona

@spawaczatomowy Keewaya, kupiłem rozbitego za 300zł i naprawiłem, więc wiem jak z dostępnością części oraz trwałością elementów

spawaczatomowy

@GrindFaterAnona a ja kupiłem benka u dilera, serwisy robiłem terminowo i korzystałem z jazdy z bananem na ryjku, więc wiem jak jest z dostępnością części i trwałością.

Ty kupiłeś gruza za garść pestek, naprawiłeś go chałupniczo, a wizytę w aso ostatni raz miał na zerówce.


Teraz podstaw zamiast tego chińskiego keewaya np bmw motorrad. Widzisz korelację?


I co teraz?

spawaczatomowy

@GrindFaterAnona ajj, tak patrzę teraz to keway jest budżetową marką skuterów, o czym my gadamy w ogóle

Jakby porównywać auta pełnowymiarowe do microcarów z kagańcem do 45km/h

Ok, zamykam temat - masz rację, chińskie skuterki be

GrindFaterAnona

Teraz podstaw zamiast tego chińskiego keewaya np bmw motorrad. Widzisz korelację?


I co teraz?

@spawaczatomowy nie no ziomek wygrales. dawno mnie tak nikt nie rozwalił logiką. A teraz podstaw za twojego benka zardzewialy rower, i co teraz? XD


tak patrzę teraz to keway jest budżetową marką skuterów, o czym my gadamy w ogóle

Jakby porównywać auta pełnowymiarowe do microcarów z kagańcem do 45km/h

@spawaczatomowy to spojrz jeszcze raz, bo jest tez producentem motocykli, np model RKF, ktory jest "kopią" mt07 albo Superlight, ktory ma nasladować Virago

spawaczatomowy

@GrindFaterAnona czyli uważasz, że budżetowy rozbitek za 300 ziko naprawiany chałupniczo po kraksie jest wymiernym wyznacznikiem jakości obecnego chińskiego automotive?


Ok, nie mam pytań

GrindFaterAnona

@spawaczatomowy na pewno nie dzisiejszego , bo on chyba z 2005 byl ale:

widzialem na ile kawalkow sie roztrzaskaly czesci przy stluczce (np pokrywa bebna tylnego hamulca), jak wyglada material z ktorego jest zrobione wiele czesci, ktore elementy sie poddaly latwiej, ktore lepiej zniosly uderzenie itd mam porownanie z innymi motocyklami ktore naprawialem, wiec tak, cos mogę powiedziec o jakosci wykonania. A co do najnowszych rocznikow chinskich motocykli - to wyobraz sobie, ze istnieje powod dla którego chinskie motocykle są tak konkurencyjne cenowo w stosunku np do japonskich. Tak, nizsza cena (oprocz mniejszego kosztu r&d) oznacza uzycie tanszych materialow i mniej dokladnej ich obrobki, uzycie slabszej jakosci osprzętu itp


ja kupiłem benka u dilera, serwisy robiłem terminowo i korzystałem z jazdy z bananem na ryjku, więc wiem jak jest z dostępnością części i trwałością.


Ziomek zle mnie zrozumiales. Ja sie bardzo cieszę, ze jezdzisz, ze jezdzis z bananem na ryju i ze robisz regularne serwisy w aso. Uczciwe pieniadze jak za nowy pojazd. Oby sluzyl jak najdluzej. LwG i w ogole.

Ja tylko odpowiadalem na pytanie: z czego są zrobione tego nie zauważysz tak szybko na nowej maszynie, do tego serwisowanej w aso!

Ciuplowski

Po tym, jak zabił się mój kumpel na chińskim skuterze, bo rozleciała się w nim tarcza hamulcowa, patrzę dość sceptycznie na produkty z chińskim rodowodem.

Erebus

@Ciuplowski w sensie była aż tak cienka ze zużycia?

Ciuplowski

@Erebus Mhm, tak. Starła się podczas przepychania go po sklepie. Produkty najwyższej jakości, polecam ci! Tylko chińskie tarcze, a najlepiej takie bez oznaczeń. Gwarancja satysfakcji do końca życia mordo.

Pirazy

@Ciuplowski chinska mysl techniczna jeszcze 10 lat temu byla totalnie do dupy ale obecnie slysze wiele dobrego o ich wymyslach. No i niejeden chinski silnik lata w roznych crossach lub zalozony do jakichs swojskich wytworkow i daja rade bez zadnych zgrzytow. Takze tez chetnie poczytam o wrazeniach

Ciuplowski

@Pirazy Nie neguję tego, że niektóre ich wytwory poprawiły się jakościowo, niemniej nie będę ryzykować swoim życiem i zdrowiem, by to sprawdzać.

SuperSzturmowiec

@Ciuplowski nie mozna porównywać produktów najtanszych na rynku tym bardziej że kiedyś te piździki psuły sie zaraz po wyjeździe z "salonu" .

Teraz to juz inna jakość - wystarczy spojrzeć na cenę która jest niewiele mniejsza od markowych. Owszem będą jakieś cięcia ale Benneli to nie firma XY.

Napewno to pewniejszy sprzęt niż jakiś Barton Junak czy coś pochodnego.


20 tys. mógłbym dać za jakieś benelli 500cc. Jako drugie moto

Ciuplowski

@SuperSzturmowiec Jest takie powiedzenie — "Nie stać mnie, by kupować tanio."

Oglądałem trochę recenzji chińskich wynalazków i tych robionych na licencji, zaoszczędzę 10k by potem utopić więcej i borykać się z jakimiś mniejszymi lub poważniejszymi problemami, awariami, niedoróbkami. Może i to obecnie w miarę bezpieczny sprzęt, niemniej wole dołożyć więcej i nie tracić czasu na problemy albo kombinować, by coś przerobić/poprawić. To nie jest europejska ergonomia, jakość, osiągi, spalanie, materiały, zaawansowanie technologiczne, elektroniczne i QC. Nikomu niczego nie bronię, wyrażam jedynie swoje zdanie, na podstawie doświadczeń z chińską motoryzacją.

Bourbon

@Pirazy 

ale obecnie slysze wiele dobrego o ich wymyslach

To się nazywa marketing.


A tak na poważnie, to nawet chyba BMW silniki w Chinach produkuje, więc jest jak jest...

Erebus

@Ciuplowski może została wyprodukowana w ten sposób https://youtu.be/62wezcfLNwU

Ciuplowski

@Erebus Nie, gdzie tam. Tutaj to profesjonaliści. Przynajmniej używają żeliwa, a nie stopu chinesium ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽

Pirazy

@Bourbon marketing od znajomych motocyklistow, ktorzy te chinskie crossy upalaja po polach albo zwiedzaja pol Polski na modelach pokroju tego Benelli? tylko ze swoich znajomych zliczylbym z 10, ktorzy jezdza chinczykami. Ja osobiscie nigdy nie mialem, sam jezdze Honda, ale widze i slysze, ze chinczyki nie sa juz takie zle.

@Okrupnik z tymi oponami to faktycznie kiedys bylo strasznie chujowo. Kiedys ogarnialem jednemu gosciowi jakis chinski skuterek chopperek to to co te opony robily na mokrym asfalcie podpadalo pod usilowanie zabojstwa. Ale to bylo z 10 lat temu, nie wiem jak jest teraz, ale tak jak pisalem, znajomi nie narzekaja

sleep-devir

https://youtu.be/Q64SjyXfDnQ?si=QYmXUj0L5ztq-ImT


Tutaj gość opowiada o mniejszym bracie czyli benelli trk 502. 85 tysięcy km w dwa lata. Motocykl dalej normalnie jeździ, wrzuca nowe filmy.

spawaczatomowy

@sleep-devir miałem 502, ciężka loszka, ale niesamowicie wygodna. Przez trzy sezony zepsuło się nic

Sprzedałem zmieniając na lżejszy sprzęt i obecnie jeździ nim inny kierownik chwaląc go sobie.

Do zoba na trasie

spawaczatomowy

@sleep-devir kurde jak widzę tę kanapę to aż mam ochotę wrócić do benka

konrad1

Trampka sprzedac to niee

Okrupnik

@sleep-devir nie są złe, kiedyś miałem nowego chińczyka. Bardzo lubią rdzewieć, co jakiś czas poprzykrecaj śrubki, łańcuch wymień po 1000 kilometrów, olej po 300 i 1000, uważaj na mokrym asfalcie, potrafią dać fatalne opony

sleep-devir

Opony seryjnie wrzucają Pirelli Angel GT 😁

tamtototamto

@sleep-devir nie ma tu za bardzo co zobaczyć. Obstawiam bezproblemowe użytkowanie jak to w bankach.

Zaloguj się aby komentować