@100mph
Lepsza widoczność
za wyjątkiem tego że nie widać co sie dzieje przed samą maską. W USA wiele dzieci umiera przejechane na podjeździe we własnym domu, bo rodzice nie widzą gdzie jadą. Żeby rozwiązać problem który samemu się stworzyło idiotycznym designem samochodu nakazano montować czujniki odległości oraz kamery. Widoczność jest tak dobra, że rodzice muszą pilnować dzieci na przejściu dla pieszych, bo zdarzało sie że kierowca myślał że nikogo na przejściu już nie ma.
Na dołączonym obrazku dopiero dziecko w pomarańczowej koszulce jest widoczne z perspektywy kierowcy
latwiej skakac po kraweznikach
czyli łatwiej sie przejebać na chodnik, i wjechać rozpędzonym samochodem w pieszych. Świetna funkcja. Nie mam pojęcia po cholere ułatwiać wjeżdżanie na krawężnik, biorąc pod uwagę że moje zwykłe clio również bez problemu wjedzie na krawężnik jeżeli tego potrzebuje
ideolo auto dla ludzi dbajacych o wygode i komfort zycia
ideolo auto dla ludzi którzy mają wyjebane w innych.
Do kompletu:
-Brak kompatybilności aut przy zderzeniu. Przy kolizji 2 klasycznych aut ich ramy w podobnym stopniu pochłaniają energie wypadku. SUV-y przez podwyższony zderzak po prostu rozpierdalają mniejsze auto, przez co żeby być bezpiecznym na drodze ja również musze kupić SUV-a. To się nazywa wyścig zbrojeń
-Większa szansa na to że auto przy wypadku zacznie koziołkować, przez świetne rozłożenie masy
-mniej miejsca w ciasnych uliczkach, trudniejsze manewrowanie na parkingach przez to że wszędzie stoją wielkie samochody (w USA specjalnie sie buduje większe miejsca parkingowe XDD)
-podwyższony zderzak powoduje dużo większe obrażenia u pieszego w wypadku kolizji. W przypadku gdy wjedzie w pieszego małe auto to pieszy ma połamane nogi. W przypadku kolizji z SUV-em cała energia idzie na klatkę piersiową.
Auta które mogą łatwiej zabić osoby postronne, łatwiej zabić kierowcę, zajmują więcej miejsca, utrudniają jazde innym kierowcom, wyglądają wszystkie jak rysowane od tego samego szablonu (niemal każdy ma tą samą, prostokątną bryłe) ale chociaż łatwiej sie wsiada!
EDIT:
Piszesz jakby widoczność w autach "niskich" miała być lepsza z założenia, że jest bliżej asfaltu xD
jest lepsza, przez niższy zderzak i normalnie ukształtowaną maskę. Bycie bliżej asfaltu też pomaga, ale normalny zderzak jest wazniejszy