bardziej chodzi mi o kwestię tego, że są to dofinansowania dla ludzi których stać na to, żeby sobie kupić nową furę z salonu.
@emdet No tak. Jednak KPO dla HoReCa była adresowana do przedsiębiorców, którzy przetrwali pandemię i mają gotówkę albo zdolność kredytową pozwalającą wyłożyć na zakup jachtu, mieszkania, czy co tam wymyślono. Nabywane aktywna mogły stawać się biernym przychodem beneficjenta tj. mieszkanie puszczałeś agencji od najmu krótkoterminowego, jacht zawodowemu armatorowi itp. Transfery były większe, bo nawet do miliona, a nie do 40k.
Tak dla janości: nie dyskutujemy o sensowności programów, tylko który jest głupszy.
Całkowicie się zgadzam, że koncepcja elektryfikacji transportu w kraju stawiającym na węgiel... jest dziwna. Ogólnie polski upór w dopłacaniu i utrzymywaniu energetyki węglowej jest dziwny. Ale warto pamiętać, że elektryfikacja transportu to nie tylko dbanie o emisję CO2, ale również chęć zmniejszania zależności od importu ropy spoza europy.