@Kari28 Miałem Ci wcześniej odpisać, ale oczywiście wyleciało z głowy. Jeśli chodzi o te konkretne ze zdjęcia (Powerslide Kaze SUV 150) to prędkości nie ma co się bać, bo są super powolne. Po pierwsze - pompowane opony 150mm generują duże opory toczenia, po drugie, są ciężkie - coś powyżej 2kg na sztukę, z tego co pamiętam. Jeśli jedziesz na dodatek poza alejką (szutrówka, jakieś łąki) to do tego dochodzą dodatkowe opory - jak na nich jeździłem, to po 10km byłem na skraju swoich możliwości w czasie kiedy na nieterenowych 40 czy 60km spokojnie robiłem.
A co do samego jeżdżenia na setupach trzykołowych - polecam. Jeżdżę na 3x125, i podstawową różnicą w stosunku do 4x80 jest lepsze radzenie sobie z nierównościami (bez zaskoczenia), ale też lepsza zwrotność - w 3x125, punkt obrotu jest na środkowym kole, a nie pomiędzy kołami, dlatego generalnie odczucie jest zwrotniejsze.
A co do prędkości - na pewno 3x125 się lepiej rozpędzają z górki, ale poza tym, nie są radykalnie szybsze. Mają mniejsze opory ruchu, ale są cięższe niż 4x80, więc to się mniej więcej wyrównuje. Bardziej "opłaca" się jechać długimi pociągnięciami po energicznych odbiciach. Dobrze też mieć opanowany "double push" jeśli chce się robić sensowne dystansy i czasy - ale to w wypadku 4x80 też się przyda.