Helpdesk/ support nie zalicza się do branży IT? #pracbaza #informatyka #pracait
caparone

Zalicza ale to najgorszy rodzaj roboty ;)

sierzant_armii_12_malp

@Dudleus Zalicza się mniej-więcej tak, jak salowa w szpitalu do medycyny.

Cinkciarz

@sierzant_armii_12_malp salowe nie zostają lekarzami, a juniorzy z HD awansują raczej zawsze. Pierwsza linia to kuźnia opsów.

Raczej mniej więcej tak, jak salowa do służby zdrowia.

sierzant_armii_12_malp

@Cinkciarz Osobnik z pomocy technicznej na słuchawce raczej zawsze pozostaje osobnikiem z pomocy technicznej na słuchawce - chyba, że zmieni zawód. Do bycia adminem czy programistą potrzebny jest jednak zupełnie inny poziom wiedzy.

Dudleus

@sierzant_armii_12_malp mi jeden gość pisał, że zaczynał jako support i na admina się uczył we własnym zakresie, ale lepiej już mieć jakie kolwiek doświadczenie w branży niż przychodzić z czego innego

Cinkciarz

@sierzant_armii_12_malp Studenci, osoby starujące w IT bez doświadczenia np. z innych branż - zazwyczaj zaczynją od pierwszej linii. Znam mnóstwo adminów, sysopsów, SRE, product ownerów itp. którzy zaczynali na słuchawkach.

sierzant_armii_12_malp

@Cinkciarz Spośród moich znajomych programistów chyba nikt tak nie zaczynał.

Dudleus

@sierzant_armii_12_malp IT to podobno nie tylko programowanie, chłop też nie pisał o programistach. Tam akurat wysoki próg wejścia bo trzeba na własną rękę działać latami bez doświadczenia komercyjnego

sierzant_armii_12_malp

@Dudleus Na programistę? Nie powiedziałbym, moim zdaniem admin potrzebuje większej wiedzy.

Zaloguj się aby komentować