@Mr_Swistak mijają? Ja do dziś nie mogę przeboleć tego co Rovio zrobiło z Angry Birds. Najlepsza gra świata ostatecznie nie istnieje. Skurwy... Na telefonie nie gram bo po prostu nie ma w co. Cut the rope - kiedyś genialne. Aż dodali reklamy i życia plus walutę i grę zniszczyli.
Z całym szacunkiem - podkręcanie mikropłatności to najmniej przydatna rzecz w grach.
Wszystko co mi się reklamuje czasami na insta to raz: fejkowe reklamy gameplayu, który tak nie wygląda; a dwa to gra nawet jak spoko to reklam więcej niż samej gry np. dziesięć sekund na przejście levelu - 30 sekund reklam.
Nie, jedyne co czasami włączę to sudoku na czytniku e-booków i może Townsman kupione wieki temu.
Gry mobilne to niestety zaraza.
Życzę znalezienia roboty, ale rób coś innego niż to, czego nikt nie potrzebuje. Dobra gra się sprzeda, można robić kolejną. A podkręcanie mikropłatności? O nie.
@maximilianan część gier już odeszła od tych praktyk, część prawdopodobnie nigdy nie odejdzie ze względu na możliwości monetyzacyjne.
Małe gierki, czy tzw hyper casuale opierają się na monetyzacji przez reklamy. Głównie interstitiale, czyli te wyskakujące nagle. One się pewnie nigdy nie zmienią.
Większe tytuły już idą raczej w reward ady czy iapy, tam bardzo rzadko pojawiają się tytuły mające interstitiale