Zerknij może na animatorów i grafików z patronite, jest ich od groma. W większości artyści udostępniają wysokiej rozdzielczości szkice,rysunki,animacje, surowe wersje, bywa że pliki źródłowe, wrzucają behind the scenes, prowadzą live-y lub podcasty, czy jakiś kanał Q/A, ww. osadzenie któregoś z patronów w swoich pracach, rabacik w swoich sklepach dla tych o najdroższej subskrypcji. Takich rzeczy można mnożyć, ale w opozycji do polaczkowatości gdzie trzeba oferować tony stuffu, to sporo pośród zagranicznych artystów po prostu zakładało patronite bo fani chcieli wspierać bez jakichś benefitów. Przeglądniesz ze 30, to zobaczysz jak wielu oferuje tak niewiele, a jednak
Mocnym ofertem na najwyższy pakiet wsparcia byłyby - o ile takie otrzymujesz lub masz do załatwienia po kosztach - jakieś wejściówki festiwalowe, do rozlosowania pomiędzy wspierających. Ewentualnie jakieś gadżety, które zamiast opylać, po prostu byś rozlosowywał.
(co nie znaczy że jakiegoś #rozdajo na hejto nie mółbyś zrobić czasem z np. koszurczakiem blitzed) (☞ ゚ ∀ ゚)☞
Koniec końcem trzeba zwiększać w jakiś sposób zasięgi
Z pewnością musiałbyś więcej niż ułamek czasu poświęcić na regularne tworzenie lub przygotowywanie zawartości pod "sponsorów", aby źródełko nie wysychało.
Pytanie czy marka K.W. / komarywczeko / w8jek jest już w jakimś stopniu rozpoznawalna? Tym lepiej jeśli zagranicznie, bo jak oglądam co wrzucasz na YT to serce się kraje przy ledwo drgającym liczniku oglądnięć
Choć czasem licznik zakręci lepiej niż u złotówy przy nocnej taryfie