Komentarze (19)

festiwal_otwartego_parasola

najlepsi są klienci wydzierający mordę na pracownika który kompletnie nie ma na nic wpływu


obsługa klienta powinna być traktowana jako praca w ciężkich warunkach

maximilianan

@festiwal_otwartego_parasola pracując w maku dowiedziałem się, że jak zamówienie nie zostanie wydane w mniej niż 3 minuty to muszę dać gościowi ciastko albo inny gratis. Dowiedziałem się od gościa. O 23 w piątek. W najbardziej ruchliwym maku w Poznaniu, gdzie na tamten moment mieliśmy 50 rzeczy do wydania i czekało się lekko 15 minut XD


Ludzie to debile jebane.

festiwal_otwartego_parasola

@maximilianan XD trzeba było zapytać czy jeszcze czerwony dywan rozłożyć do odbioru

GazelkaFarelka

@maximilianan a dowiedziałeś się, że jak klient się awanturuje, to możesz dodać gościowi do jedzenia jakiś gratis od siebie?

festiwal_otwartego_parasola

@GazelkaFarelka pewnie, że można tak "łagodzić" problem dla świętego spokoju (czasem najlepiej tak zrobić), ale to niestety jednocześnie uczy takiego dzbana, że jego gburowatość działa i może jej używać dalej gdzie indziej

maximilianan

@festiwal_otwartego_parasola @GazelkaFarelka ja po prostu stałem i czekałem co jeszcze głupszego wymyślą. Tam było tyle absurdów, że hej xD a ja miałem frajdę patrząc co te cwele wymyślają xd

zuchtomek

@maximilianan Frytki do tego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

maximilianan

@zuchtomek wtedy chyba powiedziałem "aha, gdzie to pani wyczytała?

- w waszych standardach

- to chyba jakieś nowe wprowadzili bo jeszcze 5 minut temu takich nie było"


Wzięły żarcie obrażone XD

GazelkaFarelka

@festiwal_otwartego_parasola chyba nie zrozumiałeś co miałam na myśli

Mikel

@festiwal_otwartego_parasola A mnie denerwuje jak pracownik mnie zbywa z moim problemem "To nie ja to ktoś inny" - to kurwa ja jako klient muszę szukać tego "innego" i dopiero jemu wygarnąć że zjebali jako firma? To jesteś pracownikiem firmy czy nie? Jak nie jesteś odpowiedzialny za ten problem, to mnie przekieruj do osoby odpowiedzialnej. Ja rozumiem że ktoś osobiście nie odpowiada za nie swój błąd - ale jako firma, powinieneś mnie przynajmniej pokierować do osoby, która rozwiąże mój problem.


Ty jako szeregowy pracownik może wpływu nie masz ale jest pewna hierarchia więc idziesz wyżej, do swojego przełożonego żeby to on zajął się problemem. Jak on nie może to on idzie wyżej - i tak do skutku aż problem klienta nie zostanie rozwiązany. Ludzie, czy to naprawdę takie ciężkie do ogarnięcia? Jeżeli ktoś na kasie tego nie rozumie, i obrywa zamiast przekierować - to myślę że głupia jest osoba na kasie a nie klient, który piekli się że kasjer rozkłada ręce.


Rozpierdala mnie to szczególnie, jak jest błąd w cenówce i kasjer mi mówi że "mam tak w systemie". Chuj mnie obchodzi system, oczekuję że moje prawa jako konsumenta zostaną zachowane. Nie obchodzi mnie że ta osoba jest niekumata - proszę więc czasami żeby przyszedł ktoś kto wie, że nie jest to problem który można zbyć zwykłym "nie da się". A co mam zrobić w wypadku kiedy ta osoba mówi że nie ma takiej bardziej kompetentnej osoby?


Jestem tak po ludzku ciekaw jaki % takich awantur wynika z czepliwości klientów a jaki % wynika z niekompetencji pracowników. Na pewno nie jest to tak że to tylko klienci są winni. Bo to nie jest tak że pracownik nic nie może - tylko nie chce albo nie wie jak to zrobić. W obu tych przypadkach, problem leży po stronie firmy i niewłaściwego przeszkolenia pracownika - a nie klienta.

maks_kow

@festiwal_otwartego_parasola no i widzisz - sprowokowałeś @Mikel do wylewu frustracji i użycia wielu brzydkich słów.

Nie wypisuj proszę więcej takich rzeczy, bo chłop padnie na udar czy coś.

¯\_(ツ)_/¯

Mikel

@maks_kow Dzięki serdeczne za troskę

Na szczęście, nikt mnie nie prowokuje do używania brzydkich słów, robię to dobrowolnie bo jestem dosyć dosadny i przez to wulgarny w przekazie xD

maks_kow

@Mikel Coraz trudniej odroznic językowe chamstwo od ekstremalnej dosadności

Wybacz pomyłkę.

Mikel

@maks_kow Ależ ja Ci nie mam co wybaczać! Bardziej ja Cię przepraszam że moja ekstremalna dosadność kuła Twoje oczy. Zdaje sobie sprawę że dla wielu jest to problem

festiwal_otwartego_parasola

@Mikel a jak nie ma przełożonego na miejscu?

PanAreczek

@festiwal_otwartego_parasola każdy pracujący w obsłudze klienta powinien mieć ustawowe prawo aby raz na dzień móc sprzedać liścia jednemu klientowi. Dopiero wtedy by się małpy nauczyły szacunku do drugiego człowieka.

cebulaZrosolu

W ogóle to mnie zastanawia jakie ludzie mają o sobie mniemanie, że myślą, że to kogokolwiek obchodzi, czy będzie tu przychodził na zakupy czy nie xD

ten_kapuczino

@A_a wyczuwam Poczta Polska vibe

zjadamprzylepki

jak mnie wkurwia j⁎⁎⁎na biedronka tak nigdy nawet się nie odezwałem brzydko do żadnego pracownika

Zaloguj się aby komentować