Komentarze (13)

bori

@SuperSzturmowiec Wiem, jakiś spamer też wrzucił

Fate-of-Furia

I od dzisiaj znow dobra godzina

damw

@bori ej ale kurde serio, odnoszę wrażenie, że pewne rozwiązania w starych samochodach były po to, żeby się je łatwiej obsługiwało (guziki zamiast np ekranu dotykowego w nowych autach) ale zmiana godziny wprost przeciwnie - byle maksymalnie utrudnić

izopropanol

@damw były guziki, bo technologia dotyku była droższa niż mechaniczne guziki.


Jakie rozwiązania utrudniajace przestawienie godziny masz na myśli?

damw

@izopropanol np w starych volvo s60 musisz takie pokretlo trzymac bardzo dlugo przekrecone (a ono automatycznie odbija do pozycji "neutralnej"), zeby sie zmieniala godzina. Na poczatku minuty zmieniaja sie bardzo powoli, dopiero po chwili przyspieszaja. wiec jak na chwile przez przypadek puscisz, to zaczynasz "rozkrecac predkosc" od nowa

izopropanol

@damw nie wiedziałem, że może być aż tak źle

damw

@izopropanol no dlatego napisałem, że w tych starszych autach to były cyrki. Zerknij np ustawianie czasu w starych Octaviach: https://www.youtube.com/watch?v=UweiJPfOexs


A tu S60: https://www.youtube.com/watch?v=6Ud5rpvZacg

izopropanol

@damw oba sposoby są banalnie proste i intuicyjne, i zmiana czasu nie zajmuje pewnue więcej niż 30sekund. Zmiana czasu miedzy strefami w skodzie to za to rzeczywiśćie jakiś koszmar.

damw

@izopropanol intuicyjne może tak, może nie. Wystarczy spojrzeć na komentarze pod filmem o Volvo. Są natomiast męczące, jeśli musisz przewinąć np 11-12h w skodzie ustawiasz osobno godzinę i minuty, w Volvo musisz przewinąć 60 minut, żeby zmienić godzinę na następną

festiwal_otwartego_parasola

@bori o, ja tak podszedłem do kwestii monitoringu w chałupie u rodziców dziewczyny, przez pół roku trzeba było pamiętać żeby szukać nagrania o innej godzinie

Michumi

@bori u mnie zawsze tak było na Magnetow idzie i na mikrofalówce

Zaloguj się aby komentować