dopiero jak nakrzyczałem na bota na infolinii to mnie przełączył do konsultanta, wcześniej mówił że nie rozumie
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
#gownowpis
wonsz

algorytm poszedł ścieżką: jak gość się wkurwi łącz z konsultantem

PaczamTylko

Dzięki temu konsultant obsługuje tylko wkurwionych klientów, sprytnie

MostlyRenegade

@PaczamTylko no nie wiem, czy tak sprytnie. Jako konsultant wolałbym nie obsługiwać klientów już wstępnie wkur*wionych przez automat. Raczej powinno to iść na odwrót.

PaczamTylko

@MostlyRenegade Jedną z moich specjalnych umiejętności jest taka, że moje żarty są śmieszne/zrozumiałe głównie dla mnie

Astro

@emdet mnie wkurzają te boty i jak mantra powtarzam „połącz mnie z konsultantem”, to najszybsza droga choć debilna.

emdet

@Astro wiem, zawsze tak robię. Ale ten nie chciał przez jakąś minutę cały czas powtarzając że nie rozumie i się wkurwiłem xD

plemnik_w_piwie

@emdet ale to już stara sprawa jest. Jak się włącza automat bez opcji łączenia z konsultantem to musisz z 10 razy powiedzieć mu, że chcesz z konsultantem gadać i przełącza. Nie trzeba być zdenerwowanym, ci idioci tego nie sprawzają.

Zaloguj się aby komentować