Co za debil wpadł na pomysł by włączyć automatyczny dubbing na #youtube
Już wczoraj mnie ku⁎⁎⁎ca brała przez tłumaczone tytuły, a teraz to gówno
I jeszcze się tego wyłączyć nie da xD
Musiałem zmienić lokalizację na Brytanię
Ja pitolę
Co za debil wpadł na pomysł by włączyć automatyczny dubbing na #youtube
Już wczoraj mnie ku⁎⁎⁎ca brała przez tłumaczone tytuły, a teraz to gówno
I jeszcze się tego wyłączyć nie da xD
Musiałem zmienić lokalizację na Brytanię
Ja pitolę
@gwynebleid ubolewam razem z tobą i ograniczam YouTube
@gwynebleid Da się wyłączyć przecież. Zastanawiałem się jedynie, czy zapamięta mój wybór i najwyraźniej póki co pamięta, że chcę oryginalne.
Ale fakt, wmurwiające.
@Nemrod Jak to wyłączyć? Szukałem i nie znalazłem.
@Shagwest ustawienia (zębatka na filmie) i tam masz "ścieżka dźwiękowa". Szukając teraz filmu, który ma tłumaczenie odpalił mi z tym rakowym znowu, czyli raz zapamiętuje, a dwa razy nie.
@Nemrod No i tam mogę sobie wybrać język, a nie wyłączyć ten dubbing.
@Shagwest No wybierasz oryginalny i wtedy nie masz dubingu. I YT czasem nawet zapamiętuje ten wybór.
@Nemrod No ok, ale jak już zapamięta, to zapamięta, że oryginalny, czy że hiszpański, bo akurat coś hiszpańskiego oglądałem?
Nie ma opcji "weź się odczep z tym dubbingiem i tyle"
@Nemrod @Shagwest Nie zapamięta, za każdym razem zmieniam
@EerieAlligator Mi czasem zapamiętywał.
@gwynebleid o, a ja poza tytułami jeszcze nie trafiłem na nic tłumaczonego, a bym chętnie posłuchał
Yt to nic xd czasami szukam czegos w google i info tylko na, ha tfu, reedicie gdzie mi maszynowo tlumaczy na fr po IP, upraszczanie swiata dla intelektualnje ograniczonego bydla.
Ja widzę jakieś ruskie gówno skierowane do naszych debili tłumaczone maszynowo. Co ten podkarpacki ip robi z algorytmem
Zaloguj się aby komentować