Komentarze (12)

Nemrod

Ale na B można do 3,5 tony? To czemu to ma DMC 2,5?

cebulaZrosolu

@Nemrod bo ma wejść tachograf na busy do 3,5 tony, tak jak jest w cięzarowkach.


Od 1 lipca 2026 roku, busy o DMC od 2,5 do 3,5 tony, wykorzystywane do międzynarodowego transportu drogowego, będą musiały być wyposażone w tachografy (inteligentne tachografy drugiej generacji - G2V2), zgodnie z Pakietem Mobilności.

macgajster

@cebulaZrosolu pakiet mobilności, który zakazuje jazdy 🥲

Nemrod

Skoro są bez tacho, to pozostaje jeszcze jedna tajemnica: po jaką cholerę im te kabiny do spania? xD

cebulaZrosolu

@Nemrod ten z kurnikiem ma LPG o pojemności 100l, kupujesz taka przystawkę do tankowania LPG i możesz się zdrzemnąć jak Ci się 100l tankuje xD

8087cd2a-b3d1-4bf1-bf27-09f295b75f9d
hist4min4

Ale obiektywnie to chyba wprowadzenie tacho to dobra zmiana dla bezpieczeństwa na drogach?

cebulaZrosolu

@hist4min4 myślę, że tak, chociaż pewnie pszetsiembiorca powie Ci inaczej

serel

@hist4min4 zapytajmy @Fishery ..., oh, wait

cebulaZrosolu

@serel pytałem się kiedys to odpowiedział jak to on w swoim stylu "a mam to gdzieś, mnie to nie dotyczy! Stary kradnie paliwo a w ogóle Niemcy są 100x lepsi niż my"

bori

@cebulaZrosolu Czy DMC 3,5 czy 2,5 tony, i tak na pace będą minimum 4 tony

Zaloguj się aby komentować