Zdjęcie w tle
Klapek00

Klapek00

Kompan
  • 3wpisy
  • 88komentarzy
Czy istnieje angielski odpowiednik zwrotu "pudrować trupa"?
#pytanie #angielski
ataxbras

@Klapek00 Besides "putting lipstick on a pig", nearly literal translation like "putting makeup on a corpse/cadaver" would work as well and would be easily understandable.

I'd maybe opt for beautifying instead of putting makeup though, even if it'd be less literal.

Orzech

@Klapek00 polishing a turd?

Zaloguj się aby komentować

No siema. Jakieś porady dla młodocianych, wannabe Managerów, Kierowników, chłodnych Team Leaderów, czy jak to tam się dziś nazywa? Jak zachęcić podwładnego do roboty i jak naprostować gnojka który nie koniecznie chce wykonywać polecenia? Nie szanuje bezpośredniego przełożonego a jak już robi to jakościowo leży? Może jakieś książki ktoś poleci, czy coś, hmm?
Sweet_acc_pr0sa

@Klapek00 z pro tipoe

To jezeli nie posiadasz większej od nich wiedzy technicznej to się nie wymądrzaj tylko ucz, szanuj pracowników i jezeli są okej to zawsze stawaj po ich stronie,


Na początku szczególnie jak jesteś "mlody" leśne dziadki zawsze są pyskate, ale szybko im przechodzi


Bylem kierownikiem na 2 stolarniach, szefem własnej firmy i inżynierem na 3 budowach na których kierownik przyjeżdżał raz na tydzień więc musiałem nauczyć się radzenia sobie z debilami


A no i najważniejsze,


Najpierw zwracasz uwagę zapewniając że drugim razem będą konswekwencje


Drugim razem wyciągasz konsekwencje


3 razem wypierdalasz na zbity pysk


Zazwyczaj jak reszta zobaczy jak jeden taki upada sobie na głupi ryj z resztą jest spokój


Najgorszej jezeli tak tak moja zona (kierownik w biedronce) masz dokładnie 0 mozliwosci ukarania pracownika, nawet premii im sama nir może zabrać, przez co pracownicy czują się bezkarni xD

koszotorobur

@Klapek00 - jest kilka zasad, które poprawią Twoje relacje z podwładnymi i pomogą zwiększyć ich szacunek do Ciebie:


  • Jesli nie istnieje, to stwórz przejrzysty plan oceny efektywności pracownika oraz metody by mierzyć tą efektywność i je stosuj do każdego po równo.

  • Dawaj konstruktywny feedback - nie wytykaj jedynie błędów tylko pomóż je zlokalizować i naprawić (czasem trzeba pokazać jak krowie na rowie a czasami tylko nakierować pracownika na rozwiązanie)

  • Twój feedback musi być dawany jak najszybciej się da (nie czekaj z nim tydzień, miesiąc czy nawet kilka, bo odbierasz pracownikowi możliwość poprawy i wychodzsz na pamiętliwego luja)

  • Nie gań pracownika przy innych (takie sprawy załatwia się na osobności)

  • Chwal pracowników tylko przy innych (prawie każdy z nas jest trochę próżny)

  • Bądź dostępny dla pracowników - na przykład zaplanuj z nimi indywidualnie półgodzinne spotkania raz na dwa tygodnie, odpowiadaj na ich zapytania jak najszybciej się da (a jak się nie da to mów, że pracujesz nad zdobyciem odpowiedzi i faktycznie nad zdobyciem tej odpowiedzi pracuj)

  • Nie kłam i nie zbywaj ludzi

  • Przyznawaj się do swoich błędów

  • Jeśli pracownik zrobił coś dla lub szczególnie za Ciebie to nie przypisuj sobie jego zasług tylko przypisz zasługi pracownikowi

  • Stosuj się do takich samych wysokich standardów do jakich chcesz by stosowali się podwładni - właściwie Ty musisz spełniać nawet wyższe standardy ale nie oczekuj, że każdy jeden pracownik będzie w stanie je spełnić

  • Rozwijaj swoje umiejętności komunikacji - na przykład dowiedz się co to aktywne słuchanie i kiedy warto je stosować

  • W ogóle się rozwijaj jako człowiek i mów otwarcie nad czym w Tym momencie pracujesz


Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, więc powodzenia kolego!

Helpdesk

@Klapek00 bądź jak Janusz- 15minut przerwy dla pracownika gdy są warunki szkodliwe, grafik pracy ustalaj z dnia na dzień, pracownicy mają wykonywać pracę nie dotyczącą ich kompetencji (naprawy mechaniczne/elektryczne/automatyczne), przydzielaj dyżur na gębę i nie płać za dyżurowe nadgodziny -pracowników będziesz w Bantustanie szukał.

Zakres obowiązków zgodny z kompetencjami pracownika, matryca szkoleń i okresowa ocena kompetencji,

Przestrzegaj warunków zatrudnienia i czasu pracy oraz regulaminu płac,

Procedury i instrukcje przy stanowisku pracy oraz podejmowane działania naprawcze Capa

Ekstra płatny Kaizen

Lean i S5

To tyle z produkcji

koszotorobur

@Helpdesk - niby oczywiste ale dla wielu januszexów jednak nie

Zaloguj się aby komentować