Komentarze (8)

eloyard

Jak wiadomo dostawca kluczowego elementu Borsuka, jest też dostawcą tego elementy do Pumy.

xniorvox

przekładnia ta jest nowoczesną wersją rozwojową przekładni X300, która wcześniej była testowana na Borsuku oraz wykorzystywana jest w takich konstrukcjach jak Warrior i CV90


No to raczej będzie działało.

Fly_agaric

Lepiej bym się czuł, jakbyśmy jednak mieli swoją technologię, albo przynajmniej sami to mogli produkować.

inty

@Fly_agaric jeśli chodzi o PU, przekładnie to nie mamy zakładów i niestety ściągamy większość od MTU, Scanii z tego co pamiętam.


Nasze są na pewno ramy, mosty, zawieszenia, łożyska itp. już nie wspominając o wieży czy SKO.

eloyard

@Fly_agaric poważnych graczy na tym rynku ŚWIATOWYM jest dosłownie kilku, nie bez powodu - to wymaga dekad rozwoju i inwestycji. Była okazja próbować Renka wziąć na wyprzedaży jakiś czas temu, jak sporo militarnych youtuberów sugerowało, ale to by wymagało jednak trochę bardziej długofalowego myślenia jeśli chodzi o podejście do Polskiego MIC, a i generalnie kupienie padającej firmy i na dodatek oddanie jej pod słynny "Polski Zarząd (z nadania politycznego)" to jednak byłaby recepta na katastrofę.

eloyard

@inty akurat to że kupujemy creme de la creme sprawdzonych silników (MTU i Scania) to jest jedna z niewielu decyzji które można uznać uniwersalnie za słuszne. Alternatywą byłby rozwój jakichś kolejnych Andorii albo kolejny rehash rehasha ruskiej serii В-2 (V-2) wywodzącej się jeszcze z... T-34 (tak, te silniki z Woli do PT-91, tak samo jak ruskie silniki nawet do T-14 Armata to nadal technologiczni potomkowie Stalinowskich pierdziawek).

Fly_agaric

@inty Że nie mamy to ja wiem, ale to nie zmienia faktu, że powinniśmy

Zaloguj się aby komentować