W końcu, po 2dniach myślenia, wymyśliłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak zaprogramować walkę z pierwszym bossem w mojej grze, aby nie zepsuć całego efektu "WOW" i trudności gry, a jednocześnie umożliwić walkę każdym typem postaci i umiejętności ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Gracze, którzy w sklepie kupią "Fireball" będą mieli ułatwione zadanie podczas atakowania bossa, ale utrudnione podczas obrony.
Gracze z tarczą albo dashem będą mieli utrudnione atakowanie go, ale łatwiej im będzie uciec od jego ataków.
A jednocześnie oba typy mają zaprojektowany atak.
Gracze zbierać będą kule ognia, które są specjalnym atakiem (poza fireballem z umiejętności, wtedy gracz na Q ma swój atak i na F atak specjalny). Kule respić będą się co określony czas na mapie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czas walki z bossem się wydłuży, a gracz dostanie wyższe wymaganie do walki.
Co najważniejsze, kule pojawią się wcześniej aby można było nauczyć się ich używać.
#pcmasterrace #gry #programowanie #gownowpis

