To jest raport sprzed tygodnia, ale liczby robią wrażenie - zwłaszcza Ryanair. Nie wiedziałem, że mają aż taką przewagę nad resztą.
#ciekawostki #lotnictwo #europa

To jest raport sprzed tygodnia, ale liczby robią wrażenie - zwłaszcza Ryanair. Nie wiedziałem, że mają aż taką przewagę nad resztą.
#ciekawostki #lotnictwo #europa

Ciekawe jak by to wyglądało z perspektywy finansowej
@Nemrod Ryanair to za chwile silników po wylądowaniu nie będą wyłączać i sprzątać po poprzednim załadunku. Jak wracałem w tym roku z wakacji to nie wiem czy pół godziny zajęła wymiana. U nich sprzęt musi latać
@lagun Na wykopie był Mirek z groundhandlingu i pisał, ze Ryan i Wizz najczęściej proszą o odladzanie. Bo ich samoloty stoją na płycie na tyle krótko, że lód nie zdąży stopnieć.
@lagun Przecież nie wyłączają i nie sprzątają już. Tzn, kiedyś między lotami ogarniali siedzenia (wycieranie/odkurzanie) i były takie szmatki na rzepie pod głowę doczepiane. Szmatek już nie ma, siedzenia nie są wycierane (sprawdzone organoleptycznie). Tylko większe śmieci z podłogi i siedzeń zbierają.
@lagun docelowy TAT (turnaround time) to 25 minut.
Owszem, ryanair ma flotę ok. 700+ samolotów, które robią po kilka lotów dziennie, więc bez problemu im wychodzi taka liczba. Potężna flota, zaiste.
Zaloguj się aby komentować