#telefony #smartfony #niemcy
Masakra jaka jest różnica w obsłudze klienta w serwisach samsunga w Polsce i w DE.
Pacjent samsung s23u, pojawiło się parę świecących pixeli. Akurat byłem w pl, udałem się do autoryzowanego serwisu. Wytłumaczyłem Pani o co chodzi, pani obejrzała sprzęt i stwierdziła że to najprawdopodobniej od uderzenia lub zalania(???) i dopiero po ekspertyzie będzie w stanie określić czy to naprawa gwarancyjna czy płatna... Podziękowałem Pani i następnego dnia stawiłem się w niemieckim serwisie. Pan wysłuchał co mnie boli, pobawił się telefonem, obejrzał pod lupą i zaproponował gwarancyjną wymianę wyświetlacza lub nowy telefon. Przy czym przy pierwszej opcji oferują telefon zastępczy. Wybrałem drugą opcję, gość poklikał w kąkuter i w przyszłym tygodniu ma dotrzeć nowy telefon.